l_krupinski Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Witam. Po podłaczeniu auta pod Vag pokazuje mi błąd klimy: 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 31-00 - Open or Short to Ground Nie włącza mi się kompresor i wentylator. Ostatnio wymieniłem czujnik wysokiego ciśnienia i zamontowalem go firmy Thermotec. Pomimo wymiany czujnika w/w błąd nie ustąpił i dalej nie włącza mi sie kompresor i wentylator. Dodam, że klima nabita po wymianie czujnika. Oczywiście sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i przekaźniki. Prąd dochodzi na przekazniki i bezpieczniki 40A i 50A znajdujące sie pod kierownicą, mimo to nie ma prądu na wtyczkach od kompresora i wentylatora które znajdują się przy zbiorniczku płynu wspomagania. Dodam że podłączając na krótko wentylator czy kompresor to wszystko sie uruchamia i klima chłodzi. Gdzie mogę szukać przyczyny błędu?
Ossek Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Kiedy nabijałeś układ? Ile czynnika weszło? Na pewno wszystko szczelne? Spróbuj zrobić test elementów wykonawczych VAGiem.
l_krupinski Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2012 czynnik nabijałem jakies 5 dni temu, klima nie odpaliła od razu jak tylko po zakonczeniu cyklu przez maszynę chciałem sprawdzić czy klima działa. Weszło czynnika 710g. Czy to możliwe aby nowy czujnik wysokiego ciśnienia byl od nowości zły bo ciągle na Vagu pokazuje jego błąd??
pesik87 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 witam.. mam podobny problem.. i tez nie wiem co jest.. klima nabita.. przekazniki i bezpieczniki sprawdzone.. czujnik wysokiego napiecia tez.. i nadal to samo.. nie ma napiecia na wiatraku.. a gdy zapalam sniezke na klimatroniku to nie slychac nawet pukniecia przekaznika ani obroty sie nie rusza.. tylko slychac klapy ze sie przestawiaja..
l_krupinski Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2012 ja mam u siebie identycznie i tez nie wiem co już robić. Tylko że ja jeszcze nie mam napiecia na kostce od sprężarki mimo że przekaźniki i bezpieczniki całe i prąd do nich dochodzi. ---------- Post dopisany 05-06-2012 at 08:43 ---------- Poprzedni post napisany 04-06-2012 at 12:53 ---------- Może ktoś orientuje się czemu przekaźnik nr 267 w serwisie Audi kosztuje 350zł? Co on ma takiego w sobie i czy można go zastąpić zwykłym przekaźnikiem czy musi być oryginalny?
pesik87 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 ja kupilem przekaznik 267 tu na forum za chyba 10 zl.. w serwisie zawsze ceny z kosmosu.. a i tak okazalo sie ze to nie to.. do sprawdzenia zostala mi opornica(rezystor). tylko nie wiem gdzie on jest.. moze ktos wie gdzie w 2,5tdi jest opornica..
l_krupinski Opublikowano 6 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2012 Witam. Problem rozwiązałem. Okazało się sprawcą błędu 00792 był przerwany przewód w wiązce od czyjnika wysokiego ciśnienia klimy. Po zlutowaniu kabla i kompresor i wentulator odpala i wszystko chodzi Temat można zamknąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się