Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] AJM + turbo AWX + mod


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To i ja sie pochwale nową modyfikacją :>

b372ff5204967b73.jpg

Program prawie bezdymny, ciągne pod czerwone jak benzyna :kox:

podczas prób wyszło tez ze 2 -3 konie wieciej ale trzeba było skorygować bo sadził niezłe bąki.

dodam, że wszystko prócz turbo to seria + wycięty kat.

poprzednio na starym turbo bylo 145

Opublikowano

malina :>, po wyciętym kacie lepiej ??,a jak z dzwiękiem ??[br]Dopisany: 13 Maj 2008, 20:20 _________________________________________________ładnie płasko od 2200 do 3000 obr przy Nm i od 3000 do 4000 obr przy KM :th:

Opublikowano

malina :>, po wyciętym kacie lepiej ??,a jak z dzwiękiem ??[br]Dopisany: 13 Maj 2008, 20:20 _________________________________________________ładnie płasko od 2200 do 3000 Nm i od 3000 do 4000 KM :th:

kat wyciety byl po awarji poprzedniej turbawki ( niezwiazanej z czipsem) , jako że wysralo sporą ilość oleju w tumiki - kat sie nie nadawal do niczego.

co do dzwieku to jakos specjalnie nie słysze róznicy

Opublikowano

same mocne TDI-ki na tym forum .... :naughty:

Opublikowano

same mocne TDI-ki na tym forum .... :naughty:

Buahahahaha :polew:

Koniec OT

Opublikowano

Ładny wykresik , 160 km , i 380 nm w AJM :th: a spalanie to samo :)

Opublikowano

Ładna moc z AJM i ten moment....A co na to sprzegło??Masz 6 gear??

Opublikowano

Ładna moc z AJM i ten moment....A co na to sprzegło??Masz 6 gear??

sprzęgło seria na starym programie dawało rade, progam z założenia miał być wyciagniety wysoko..na dodatek unikam startów z paleniem gumy :wink4:

..skrzynka szóstka szła chyba w wersji Q ?

Tukan a jak tam Twoje sprzęgło, założyłes juz coś mocniejszego?

Opublikowano

Ładna moc z AJM i ten moment....A co na to sprzegło??Masz 6 gear??

sprzęgło seria na starym programie dawało rade, progam z założenia miał być wyciagniety wysoko..na dodatek unikam startów z paleniem gumy :wink4:

..skrzynka szóstka szła chyba w wersji Q ?

Tukan a jak tam Twoje sprzęgło, założyłes juz coś mocniejszego?

Umnie idze teraz seria nowa,bo tamta seria byla wadliwa i poszla sie pie....mialem dawac sprzegło od Radzikowskiego ale terminy sa po 2 tyg a ja czekac nie bede.....Czy bede mial 360Nm czy na sprzegle wzocnionym 380, to mnie to malo interesuje.....Ale twoje naprawde super trzyma :D :th: Oby Ci słuzyło
Opublikowano

niezle wyszło . bedziesz jeszcze cos zmieniał czy narazie wystarczy :naughty: :naughty:

Panowie o czym jest dyskusja w tym wątku? / Poziek

Opublikowano

narazie zostawiam bo nastepne mody to spore koszty nie współmierne moim zdaniem z przyrostem uzyskanej mocy, bede raczej myslal nad wymiana na nowsze ( B6) - oczywiscie klekota w Avancie ..no i potem znowu rzeźba :>

Opublikowano

narazie zostawiam bo nastepne mody to spore koszty nie współmierne moim zdaniem z przyrostem uzyskanej mocy, bede raczej myslal nad wymiana na nowsze ( B6) - oczywiscie klekota w Avancie ..no i potem znowu rzeźba :>

warto zmieniac autko dla 30 PS wiecej i 40 niutonow ... :naughty:

Opublikowano

kolejnym etapem bylo by wstawienie FIMC i wieksze wtryski np od AWXa + kolejne modelowanie programu. To wszytko szacuje na:

ok 1800 zl za FMIC z montazem + ok 2000 za używane p-dki z wymiana + pare stówek za korekte.

realnie przy mocnym programie mysle mozna by tu dojsc miedzy 175- 180 KM.

teraz pytanie jakd długo wytrzyma reszta elemntow taka ekspoatacje? czy nie pojawia sie dodatkowe koszty chocby nowego sprzegla z dwumasem?

Opublikowano

kolejnym etapem bylo by wstawienie FIMC i wieksze wtryski np od AWXa + kolejne modelowanie programu. To wszytko szacuje na:

ok 1800 zl za FMIC z montazem + ok 2000 za używane p-dki z wymiana + pare stówek za korekte.

realnie przy mocnym programie mysle mozna by tu dojsc miedzy 175- 180 KM.

teraz pytanie jakd długo wytrzyma reszta elemntow taka ekspoatacje? czy nie pojawia sie dodatkowe koszty chocby nowego sprzegla z dwumasem?

cholera wie .... w B6 powyzej 180 kucy tez trzeba wszystko zmieniac .... :wink4:

Opublikowano

...trza się szpeców spytać :wink4: , może coś wiedzą.

Opublikowano

Dodam żę program ładnie sprawdza sie w miescie :naughty:

wczoraj dosć dobitnie dalem rade ze startu Mietkowi E klasse buda po 2004 ( W211) kompressor..a tam seria w dieslu cos k 170 KM

Opublikowano

E klasa waży dużo więcej niż B5 :gwizdanie:

Opublikowano

darulez

mpressor..a tam seria w dieslu cos k 170 KM

kolego jak Kompresor to nie Diesel a 2L Benzyna, Kompresor ma też coś ~160 KM więc co się dziwisz że dałeś rade ? :mysli:

Opublikowano

darulez

mpressor..a tam seria w dieslu cos k 170 KM

kolego jak Kompresor to nie Diesel a 2L Benzyna, Kompresor ma też coś ~160 KM więc co się dziwisz że dałeś rade ? :mysli:

kolego racja, ze benzyna ale nie 2 ,0 tylko 1,8 .i w papierach ma 163 ..ale ze byla to modelowo swiezynka podejrzewam, ze na rolkach pokazal by powyzej 170 KM...

na poczatu myslalem ze to diesel bo troche przykopcil :tongue4:

masa rzeczywiscie wieksza o 200 kg.. ale akurat ruszalem z za niego z przednim napedem...a tamto bydle przy tylnym napedzie powinno lepiej startowac

..nevermind

konkluzja mojego postu byla taka ze na tym programie dosc ladnie autko daje rade sobie w miescie..a mina cwaniaczka w nowym mietku w kompressorze, którego objezdza rodzinny avant - gnojowóz .... bezcenne :polew:

Opublikowano

no i o to chodzi :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...