radimm Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Witam! Koledzy mam małe pytanie i prośbę o jakąś poradę... Pacjent to B5 AFN, stał kilka dobrych dni u mechanika, prawdopodobnie w ogóle nie jeżdżony, gdy go odebrałem na dywaniku kierowcy gumowym były ślady jakiegoś oleju, ale myślałem że może z butów albo coś, bo nie było tego dużo. Przetarłem, ale na drugi dzień znowu to samo... ściągnąłem ten plastik pod kolumną kierowniczą i tam taki widok z tego co patrzyłem z zaznaczonego elementu przecieka, bądź ścieka nim płyn hamulcowy, którego ze zbiornika ubyło z okolicy MAX do niewiele ponad MIN. Ogólnie jeszcze przed tym wyciekiem ręczny już słabo trzymał, no i wogóle w planach była wymiana wszystkich tarcz i klocków. Ale zastanawia mnie co zdechło że układ nieszczelny się zrobił. Każda rada i wskazówka mile widziana i pomocna. Dziękuje
mlodyy Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Pompa do regeneracji albo nowa , bo leje sie zdrowo niej
radimm Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2012 kurdę w listopadzie mechanik-druciarz ponoć ją wymieniał dzięki Kolego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się