alicja80 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Od 2 dni szaleje mi tacho w audi A4 Avant.Czy ktos moze mi pomoc co to takiego moze byc.....blagam jestem za granica i nie wiem czy mam sie obawiac powrotu do domu,czy tez spokojnie jechac.Zaczelo sie od piszczenia sygnalu pokazujacego na srodkowym monitorze pokazuje sie znaczek z km/h 2. nie wiem co to oznacza w ksiazce pojazdu nie moge patrzec poniewaz jest po holendersku auto jest sprowadzane z Holandi. na dzien dzisiejszy jadac podnosi sie wskaznik paliwa pokazujac wiecej i wiecej,wyglada jakby w baku przybywalo paliwa a nie ubywalo,i wskaznik predkosci lata jak szalony od 0 do 220 km/h przy stalej predkosci Jestem zalamana........Prosze o podpowiedzi,co to jest. Z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Alicja.
lutas Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Podmień zegary na inne - podejrzewam że przyczyna tkwi właśnie w nich.
witek83 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Prawdopodobnie załączyłeś sobie ostrzeganie o przekroczeniu prędkości wczesniej ustalonej.W instrukcji obsługi jest to opisane, oraz jak to skasować
MASATO Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 można ustawić dwa powiadomienia o przekroczonej prędości: 1 km/h i 2 km/h 1 km/h : włączenie: wciskamy lewy przycisk na zegarach dla zapamiętania prędkości którą aktualnie mamy na liczniku, po jej przekroczeniu będziemy informowani przez komunikat na FISie 1 km/h oraz sygnałem dźwiękowym . wyłączenie: kasujemy przez przytrzymanie przynajmniej 1 sekundę podczas jazdy prawego przycisku na zegarach 2 km/h włączenie: przy wyłączonym zapłonie naciskamy lewy przycisk na zegarach, wyświetlacz FIS zaświeci się, naciskamy ponownie lewy przycisk na zegarach i przytrzymujemy przynajmniej 2 sekundy, po tym wartość ustawionego wcześniej limitu prędkości pokaże się na wyświetlaczu, - aby zmienić zapamiętaną wartość: używamy przycisków góra/dół na manetce obsługi FIS (zmiana wartości o 10km/h w górę lub w dół) wyłączenie: przy wyłączony zapłonie naciśnij lewy przycisk na zegarach, naciśnij drugi raz i przytrzymaj przynajmniej 2 sekundy, po wyświetleniu ustawionego limitu prędkości naciśnij przycisk RESET na manetce od FIS.
Frimuś Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Najlepsze rozwiazanie (jesli oczywiscie masz taka mozliwosc) to podmienic licznik
alicja80 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2012 Witam, wielkie dzieki za pomoc ,lece na dol resetowac i modle sie zeby pomoglo,no ale jakby bylo wlaczone to ograniczenie to chyba by piszczalo caly czas a nie jak chwile pojezdze,jak auto sie nagrzeje....wtedy szaleje i piszczy....dzis bylo tak z rana super nic nie piszczy,no i wiem ile w baku na 390 km,wszystko bylo oki az tu nagle pod koniec jazdy pisk i nagle w baku polowa zbiornika i pokazuje ze 700 km moge zrobic(dobre by to bylo jak by bez tankowania przybywalo diesla)oki ide najpierw sprobowac zresetowac. P.s:podlaczyc innych zegarow nie mam tutaj mozliwosci a do nysy mam daleko:( :( Sprawdze i napisze co mi to dalo. ---------- Post dopisany at 19:05 ---------- Poprzedni post napisany at 19:03 ---------- Witam, wielkie dzieki za pomoc ,lece na dol resetowac i modle sie zeby pomoglo,no ale jakby bylo wlaczone to ograniczenie to chyba by piszczalo caly czas a nie jak chwile pojezdze,jak auto sie nagrzeje....wtedy szaleje i piszczy....dzis bylo tak z rana super nic nie piszczy,no i wiem ile w baku na 390 km,wszystko bylo oki az tu nagle pod koniec jazdy pisk i nagle w baku polowa zbiornika i pokazuje ze 700 km moge zrobic(dobre by to bylo jak by bez tankowania przybywalo diesla)oki ide najpierw sprobowac zresetowac. P.s:podlaczyc innych zegarow nie mam tutaj mozliwosci a do nysy mam daleko:( :( Sprawdze i napisze co mi to dalo. można ustawić dwa powiadomienia o przekroczonej prędości: 1 km/h i 2 km/h1 km/h : włączenie: wciskamy lewy przycisk na zegarach dla zapamiętania prędkości którą aktualnie mamy na liczniku, po jej przekroczeniu będziemy informowani przez komunikat na FISie 1 km/h oraz sygnałem dźwiękowym . wyłączenie: kasujemy przez przytrzymanie przynajmniej 1 sekundę podczas jazdy prawego przycisku na zegarach 2 km/h włączenie: przy wyłączonym zapłonie naciskamy lewy przycisk na zegarach, wyświetlacz FIS zaświeci się, naciskamy ponownie lewy przycisk na zegarach i przytrzymujemy przynajmniej 2 sekundy, po tym wartość ustawionego wcześniej limitu prędkości pokaże się na wyświetlaczu, - aby zmienić zapamiętaną wartość: używamy przycisków góra/dół na manetce obsługi FIS (zmiana wartości o 10km/h w górę lub w dół) wyłączenie: przy wyłączony zapłonie naciśnij lewy przycisk na zegarach, naciśnij drugi raz i przytrzymaj przynajmniej 2 sekundy, po wyświetleniu ustawionego limitu prędkości naciśnij przycisk RESET na manetce od FIS. ---------- Post dopisany at 19:31 ---------- Poprzedni post napisany at 19:05 ---------- Nic z tego,limit jest ustawiony na 350 km/h nie mam mozliwosci osiagniecia takiej predkosci.a wiec nadal nic nie wiem... :wallbash: ---------- Post dopisany at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany at 19:31 ---------- Najlepiej wybiore sie na badanie komputerem,juz sie boje diagnozy...uwielbiam to autko!!! Dziekuje kochani za pomoc. Pozdrawiam
Frimuś Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Czekam z niecierpliwoscia na wyniki .....i mimo wszystko serdecznie zapraszam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się