ikell Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Mógłbyś jeszcze podać gdzie podłączyć zasilanie bezpieczników s23 oraz s280 albo jak to jest podłączone w ori wiązce. 1
Bart-S Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2012 Mógłbyś jeszcze podać gdzie podłączyć zasilanie bezpieczników s23 oraz s280 albo jak to jest podłączone w ori wiązce. Tak jak napisałem - braki w opisie + fotki zostaną wkrótce uzupełnione. 1
wrclaguna Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Teraz jest wszystko o wiele jaśniej z tylnymi szybkami Graty jak zawsze Bartku
miszka Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 (edytowane) Dzięki temu opisowi wszystko było o wiele prostsze , dzięki Bart jesteś wielki .8 godzin roboty i 4x elektryczne szyby na pokładzie , banan do teraz nie schodzi mi twarzy .Nie zrobiłem zdjęć ale jak by co to mogę pomóc Korzystałem też z tego opisu na 3 stronie tego wątku: :arrow2: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/105958-all-b7-montaz-licht-pakietu-i-elektrycznych-podnosnikow-w-tylnych-drzwiach/?hl=%2Bmonta%BF+%2Blicht+%2Bpakietu Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez cwiara
bobikos Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Nie pamiętam dokładnie jak to było z tą masą ale wydaje mi się że masa w przypadku korb to była jakaś cienka - tak jak i zasilanie. Pamiętam że u siebie zmieniałem te kable, bo masa musi być też 2,5 mm, punkt zbiorczy przy szynie fotela. Numer bezpiecznika termicznego S280 to 443 937 105 A
Młody_drog Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Mi już dawno też Bartek pomógł, niby mała rzecz i w sumie mi nie potrzebna ale mod jak każdy inny - cieszy Super tutek Bart:thumbup1:
Bart-S Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2012 Dzięki chopy - jak maci jakieś uwagi, lub można coś poprawić - piszcie. Mam coraz większy zapierdziel i w związku z tym coraz mniej czasu na forum ale gdy tylko znajdę chwilę - wszystko uzupełnię Paweł - słuszna uwaga z tą masą (przeoczyłem to:doh:).
greg2505 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 dokładałem tylne szybki i od jakiegoś czasu po włączeniu zapłonu jest cyknięcie w lewych tylnich drzwiach ,tak jak by centralny pyknął kilka razy ,ale zauważyłem że to się powtarza jak auto stoi na słońcu ,jak jest chłodno to nic nie pyka ,dodam że nie ma błędów i wszystko działa poprawnie co to może być
bobikos Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 dokładałem tylne szybki i od jakiegoś czasu po włączeniu zapłonu jest cyknięcie w lewych tylnich drzwiach ,tak jak by centralny pyknął kilka razy ,ale zauważyłem że to się powtarza jak auto stoi na słońcu ,jak jest chłodno to nic nie pyka ,dodam że nie ma błędów i wszystko działa poprawnie co to może być ten wątek nie jest do rozkminiana problemów z centralnym. Powinieneś pytać gdzie indziej. Do tematu dodam jeszcze że jeśli robi się na raty bo np. dzień był za krótki i podpięty jest tylko jeden sterownik drzwi to u mnie nie wykrywało go, dopiero po podpięciu drugiego MK zaczął wiedzieć obydwa, tak że nie należy panikować w połowie pracy. Jaką funkcję pełni sygnał inklinacji? Wyczytałem tu że informuje sterowniki o pochyleniu pojazdu, pytanie po co?
greg2505 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 dokładałem tylne szybki i od jakiegoś czasu po włączeniu zapłonu jest cyknięcie w lewych tylnich drzwiach ,tak jak by centralny pyknął kilka razy ,ale zauważyłem że to się powtarza jak auto stoi na słońcu ,jak jest chłodno to nic nie pyka ,dodam że nie ma błędów i wszystko działa poprawnie co to może być ten wątek nie jest do rozkminiana problemów z centralnym. Powinieneś pytać gdzie indziej. Do tematu dodam jeszcze że jeśli robi się na raty bo np. dzień był za krótki i podpięty jest tylko jeden sterownik drzwi to u mnie nie wykrywało go, dopiero po podpięciu drugiego MK zaczął wiedzieć obydwa, tak że nie należy panikować w połowie pracy. Jaką funkcję pełni sygnał inklinacji? Wyczytałem tu że informuje sterowniki o pochyleniu pojazdu, pytanie po co? ja nie mam problemu z centralnym ,a problem powstał po dołożeniu elektryki z tyłu i dlatego pytam w tym wątku może ktoś miał podobny problem i usunął usterkę
bobikos Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 popraw wtyczki do centralnego zamka i od strony sterownika szyb. Masz zaprogramowane selektywne otwieranie? Też mi tak cyka i nieraz wyrzuca błąd w MK, ewentualnie pozostanie Ci czyszczenie switchy w centralnym.
Bart-S Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2012 Jaką funkcję pełni sygnał inklinacji? Wyczytałem tu że informuje sterowniki o pochyleniu pojazdu, pytanie po co? Pod fabryczny alarm - zabezpieczenie przed odholowaniem.
Zemis Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Pany nie wiem jak to inaczej rozwiązać więc piszę tu bo już kurde ręce mi opadają... Wczoraj rozebrałem wszystko za koleją tego DIYA, podpiąłem wszystkie kable, piny, sprawdzałem po 10 razy wszystko czy jest jak według schematu i nic nie budziło naszych wątpliwości. W boczkach mam instalacje pod ele szyby, w drzwiach miałem włożoną z końcówką L do słupka B od tego słupka puściłem nowe przewody itp itd i objawem było to że okna uchylały się tylko z panelu kierowcy, natomiast na tylnych nie działały a co gorsza nie mogłem zamknąć autka;( oczywiście wcześniej zrobiłem kodowanie. po raz któreś sprawdzanie nic nie wykryło jakiegoś braku czy nieprawidłowości;/ po krótkich konsultacjach (Czaki, Klaczek- wielkie dzięki za cierpliwość) wymieniłem cany i te drugie kabelki i nic to nie zmieniło oprócz tego ze już nic nie chodziło. Po krótkim namyśle połączyliśmy to wg. schematu "na krótko", jakby jakiś pin nie pasował i nic się nie zmieniło;/ nadal ten sam objaw co wcześniej. Ciekawe że jak robiliśmy test w VCDS to drzwi się zamykały. Co było żle zrobione? Jeszcze jedna sprawa...po podłączeniu na samym początku VCDS i sprawdzeniu MK jego końcówka była AJ, natomiast po podłączeniu tych szybek co działały w dziwny sposób, po sprawdzeniu MK jego końcówką się zmieniła na AH...to jest normalna sprawa? Dodam ze autko mam z przłomu lat 2001 na 2002r. Produkcja chyba coś w 12.2001r. Uda się coś z tym wszystkim zrobić? z góry wielkie dzieki
greg2505 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 schematy w wątku dotyczą modeli powyżej 2003 roku ty musisz podłączyć wg schematu do 2003roku ,co do MK fabryczny mam AR po przekładce korb na elektrykę kodowanie na AS bez wymiany modułu, poniżej schemat do 2003r
Zemis Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 no dobra ale ja nie widze zadnej róznicy pomiędzy jednym a drugim schematem pod ele szyby. Może mi to ktoś uświadomić? Jaka jest różnica przed 2004 a po 2004?
bobikos Opublikowano 29 Czerwca 2012 Opublikowano 29 Czerwca 2012 jedyna różnica jest na kostce w słupku, cany i inklinacja, i zasilanie. U Ciebie raczej obstawiałbym problem z MK lub silniczkami, ewentualnie z przyciskami...
oloxx Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 pytanie do znawców właśnie jestem w trakcire tego moda z tego co rozumiem ciągne tylko kable między kostkami w słupkach A i B tak samo po każdej ze stron dodatkowo jeszcze uziemienie w słupkach B do śrub co są u dołu jeśli chodzi o zasilanie.... wiem że jeszcze w kostce z bezpiecznikami dokładam jeden bezpiecznik, to jest dla mnie zrozumiałe <br /><br /> na moim MC mam już beziepcznik termiczny muszę dokładać drugi?? i skąd mam pociągnąć zasilanie proszę o instrukcję dla bardzo opornych osób pzdr
Bart-S Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2012 pytanie do znawcówhttp://s16.postimage.org/3mlr8hgtd/20120630_002.jpg na moim MC mam już beziepcznik termiczny muszę dokładać drugi?? i skąd mam pociągnąć zasilanie proszę o instrukcję dla bardzo opornych osób pzdr Dokładasz jeszcze jeden bezpiecznik (taki sam jak na foto - szaro/zielony) i zasilasz go z tego samego źródła co bezpiecznik elektryki szyb w przednich drzwiach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się