kamilszym21 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Czy ktoś wie jak wymienić napinacz paska wielorowkowego w Audi A4 b5 1.9 tdi 97r. ? Czy jest coś na co muszę uważać? Czy trzeba ściągać cały przód? Jakieś porady?. Zaznaczam, że mam cały zestaw firmy SKF.
lutas Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Wątek w złej kategorii, powinien się znaleźć w dziale dot. Diesli. Temat był już poruszany na forum, poszukaj. Do wymiany napinacza nie trzeba ściągać przodu. Dla wygody należy zdjąć alternator i odkręcić/odsunąć wisko w stronę chłodnicy. Odkręcenie wisko bywa ciężkie, problemem jest skuteczne zablokowanie go przy odkręcaniu.
kamilszym21 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2012 Po co blokować te wisko i co to jest?
lutas Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Wisko trzeba zablokować - bo inaczej go nie odkręcisz. Bez odkręcenia i odsunięcia wiskozy nie zdejmiesz napinacza. Wisko to jest to "cuś" ze śmigłem przy chłodnicy, co się obraca
mlodyy Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 wystarczy poszukać,masz ładny opis z fotami http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ahu-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego-fotostory-124164/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się