Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kodowania w Audi A4 B8 za pomocą VCDS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W pierwszym poscie jest opis ;

z tlum. google

Tryb Autostrada z dużą prędkością

autobahnlicht_667x500.jpg
Tryb autostrady wykorzystuje dużą ilość światła i zoptymalizowane ubocznych i naziemne światła ksenonowe
Za pomocą czujników układ elektroniczny pojazdu nieprzerwanie analiz prędkość pojazdu. Po krótkim czasie powyżej 110 km / h, system opiera się na jazdy autostradą i automatycznie przełącza się z trybu niskiego wiązki w trybie autostrady światła. Szczególna pozycja membrany w dodatkowe reflektory ksenonowe oraz światła będą skierowane przez reflektor z aluminium i wyrzucony daleko przed pojazdem bez oślepiania innych użytkowników drogi, jednak. Widok jest ponad dwukrotnie: z 70 mln w trybie świateł mijania w trybie 150m autostrady światła. To zwiększenie widoczności oznacza przy prędkości 130 km / h, posiada wzmocnienie 2 sekund do reakcji do obiektów przed puszki pojazdu. Tryb ten sposób zwiększa bezpieczeństwo jazdy autostradą znacznie.

Poniższy kod należy zastosować:

  1. Wybierz STG 09 (zasilanie pojazdu)
  2. STG Lange Coding -> Function 07
  3. Wybierz Subsystem: 2 - xxx - RLS (deszczu i czujnik światła)
  4. Bajt 0
  5. Bit 0 - Autostrada światła - uaktywnić
  • Odpowiedzi 2.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Najlepsza jest trzoda chlewna w wyrzutni. :)

Opublikowano

Wybierz Subsystem: 2 - xxx - RLS (deszczu i czujnik światła)

Tylko co oznacza punkt 3 ? Po wejściu w funkcjon 07 wybierz subsystem 2 , o co z tym chodzi ?

Opublikowano

Masz liste rozwijalną i wybierasz pozycje numer 2 czyli czujnik RLS

Opublikowano

hmm ja korzystam z Vag Can Profesional z licencja i nigdy mnie z niczym nie zawiódł ale tutaj mnie ciekawi bo po wejściu w STG 09 --> funkcjon 07 nie mam listy rozwijanej pozycji nr 2 :eusathink:

Opublikowano

Panowie,

swiatla autostradowe testowalem juz w A6 C6 i w A4 8K. Dziala, choc najlepiej to sprawdzic jednak na drodze krajowej, przez lat patrzac na slupki przy drodze. Wtedy ma sie niejako lepsze porownanie, czy faktycznie to cos daje, czy to tylko placebo.

Otoz to dziala, NIestety, nie polecam nikomu przelatywac droga krajowa przy >110kmh.

Wskazanie temp. oleju dziala, niestety ( u mnie) pokazuje dopiero temp. powyzej chyba 70stC (tyle pamietam, co sprawdzilem).

Z ciekawych kodowan to polecam 'opcje skandynawska' - swiatla tylne wlaczone z dziennymi (dobre na Austrie-tunele, czy tez na zime)

Opublikowano

Wskazanie temp. oleju dziala, niestety ( u mnie) pokazuje dopiero temp. powyzej chyba 70stC (tyle pamietam, co sprawdzilem).

zawsze pokazuje od 60C (lub 68C), to normalne

Opublikowano

A czy ta opcja ze światłami autostradowymi nie potrzebuje bixa skrętnego? Bo kiedyś próbowałem u mnie i nie widziałem za bardzo różnicy.

Opublikowano

Dziwne z ta temp. oleju.. no ale to bajer. Caly Lap Timer to kolejna pozycja, ktora trzeba na FISie przelaczac...

Co ciekawe, 2.0TDI wolno sie nagrzewa do temp. roboczej.. Jadac do biura ponad 35km ( autostrada 110-140kmh) tempt. podnosci sie do ok. 75stC...

W BMW w ponad trzylitrowym dieslu starczy mi max 7km...tej samej trasy, ale to tak na marginesie.

Hohe,

musialbys sprobowac na drodze krajowej na prostym odcinku mierzac (na oko) zasieg swiatel ( po slupkach) przy <110 i >110 kmh.

O ile pamietam, byla to chyba mniej wiecej dlugosc 2 slupkow (czyli ponad 100m) - a wiem, ze nie mialem bi Xenona w C6..

Opublikowano

W C6 nie było bixów. A w B8 masz skrętne?

Opublikowano

Autobahn Licht dziala tylko z Bi Xenon (wg AUDI)

W przeciwnym wypadku, to kodowanie jest nonsensem.

;)

Opublikowano

Autobahn Licht dziala tylko z Bi Xenon (wg AUDI)

W przeciwnym wypadku, to kodowanie jest nonsensem.

;)

Zdaję sobie z tego sprawę, pytam czy nie trzeba mieć bixów skrętnych. A w C6 to w ogóle sobie tego nie wyobrażam, tam raczej nie ma żadnych ruchomych przesłon, bo nie ma bixenonów.

Opublikowano

Kolego, od kiedy w a6 c6 nie ma bixenonów? Chyba mamy w rodzinie jakiś cudowny egzemplarz, bo soczewka nawet skręca.

Opublikowano (edytowane)

Kolego, od kiedy w a6 c6 nie ma bixenonów? Chyba mamy w rodzinie jakiś cudowny egzemplarz, bo soczewka nawet skręca.

Masz rację, bzdury gadam, coś pomieszałem.

Edytowane przez Hohe
Opublikowano

Dziwne z ta temp. oleju.. no ale to bajer. Caly Lap Timer to kolejna pozycja, ktora trzeba na FISie przelaczac...

dlaczego dziwne i dlaczego bajer? moim zdaniem to przydatna informacja. a ze pokazuje od ~60 w gore - nawet taka temperatura to IMHO olej zimny wiec jak na FIS sa --- to znaczy ze olej zimny i palowac nie mozna. a co za roznica czy ma 30C czy 50C? zimny to zimny. tak naprawde interesuje Cie czy olej zimny i czy nie za goracy (115-120+)

Opublikowano (edytowane)

Z

Wybierz Subsystem: 2 - xxx - RLS (deszczu i czujnik światła)

Tylko co oznacza punkt 3 ? Po wejściu w funkcjon 07 wybierz subsystem 2 , o co z tym chodzi ?
Zerknij tutaj:

http://www.stemei.de/pages/coding/vw-golf-vi/autobahnlicht.php

Ja niestety mam za słaby kabelek. W Bajt 0 mogę zaznaczyć/odznaczyć tylko bit 5 "Przednie światła przeciwmgielne zainstalowane" Edytowane przez bodas
Opublikowano

To zakoduj ręcznie.

Opublikowano

Podrzucisz kodowanie? Nie chciałbym pomieszać

Opublikowano

Podrzucisz kodowanie? Nie chciałbym pomieszać

W bajcie 0, w binary zmień bit 0, czyli pierwszy od prawej z 0 na1.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...