grzegorzmen Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 witam. Mam taki problem że jak włączę klimatyzację to ze środkowych kratek leci zimne a z zewnętrznych ciepłe powietrze -czy to normalne czy coś nawaliło. A w zimie z nawiewów dolnych na nogi znowu słabo leci ciepłe powietrze a do-tego słaby nadmuch - wydajność ( ale to tak na marginesie). Jeśli tak to może ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny.? Pozdrawiam
Gość Rayban Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Widziałem podobny temat na forum audi a6, tam chodziło o jakieś klapki. Mimo ustawienia na klimatroniku dwóch różnych temperatur prawa i lewa strona grzała/chłodziła tak samo.
tomaszstn Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Podłącz Vaga, najprawdopodobniej jakieś silniczki z klap Ci nie działają, możesz też sprawdzić w manu czy słychać jak chodzą, przełączaj nawiew na górę, środek, dół, zwiększaj temp i zmniejszaj oraz włącz obieg zamknięty, za każdym razem powinieneś słyszeć charakterystyczne bzykanie tych silniczków. Jednak jak masz możliwość to podłącz najpierw Vaga
grzegorzmen Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2012 w vagu wyświetla mi tylko sporadyczny błąd silnika klapy V71 - ale zdemontowałem schowek i żadnego silnika tam nie znalazłem z białym ramieniem a reszta silników po zmianie temperatury jest słyszalna i przesuwa się ramię ma ktoś fotę w którym to jest miejscu , i który jest V71 co ciekawe znalazłem jeszcze dodatkowo elektryczną nagrzewnicę żeby w zimie lepiej grzał nadmuch a byłem przekonany że jak jest dogrzewacz płynu to elektrycznej spirali już niema.
Cryss Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Witam, właśnie pisałem to samo na temat a6 i nigdzie nie mogłem znaleźć, który silnik to który, ale znalazłem to: Where is the condensate drain on a 2003 Audi A6 - JustAnswer mam nadzieję, że pomoże a tu link do mojego posta Audi A6 Klub Polska :: [ A6 C5] Silniczki klapy KLIMATRONIK
grzegorzmen Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2012 dzięki TOMASZSTN ale tą fotką się posługiwałem i jak zdemontowałem schowek to się u mnie to nie pokrywa bo wygląda na to że silniki klap są u mnie wewnątrz obudowy i z zewnątrz niema żadnego silnika po prawej stronie zato poprawej stronie jest gruszka podciśnieniowa sterowana zaworem elektrycznym. Poza tym dobiłem czynnik niewiele bo zapłaciłem 30 zł i wszystko wróciło do normy z nawiewów leci już wszędzie jednakowo zimne powietrze jak włączę klimatyzację. Plusem jest też to że wiatrak nie chodzi z pełną mocą w aucie jest ciszej. Temat uważam za zakończony i do zamknięcia
jarek_ns Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Jak by ci się problem powtórzył to zrób adaptacje klap i powinno być dobrze, oczywiście jeśli nie masz uwalonego silniczka lub zablokowanej klapy.
grzegorzmen Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2012 Jak by ci się problem powtórzył to zrób adaptacje klap i powinno być dobrze, . A wiesz może jaką wartość wpisać podczas adaptacji w bloku 001 ?
jarek_ns Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Źle ci napisałem nie adaptacja tylko nastawy podstawowe czyli Basic Settings grupa 001 i GO! Przelecą wartości i na koniec powinny wyskoczyć same zera wtedy jest ok. Tylko nie może być żadnych błędów w sterowniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się