piotr.gamon Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 lałem 98. 4 razy zalałem 95 i co? spalanie wzrosło o około 1 - 1,5 na 100km silnik gorzej sie wkręca i tak jakby głośniej chodził. i jak się to ma do tych wszystkich artykułów? sam już nie wiem co mam tankowac... chyba wróce do 98
gregory Opublikowano 12 Czerwca 2008 Opublikowano 12 Czerwca 2008 lałem 98. 4 razy zalałem 95 i co? spalanie wzrosło o około 1 - 1,5 na 100km To jakieś nieporozumienie. Spalanie /100km nie różni się aż tak bardzo między 95 a 98.
xandmar Opublikowano 12 Czerwca 2008 Opublikowano 12 Czerwca 2008 zalałem ostatnio v-power i całkiem całkiem ale teraz leje cały czas 98 i spalanie rzeczywiście mam poniżej 9? czy to możliwe? a jednak
piotr.gamon Opublikowano 12 Czerwca 2008 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Ja tam nie wiem. Poprostu podzieliłem się z Wami moimi spostrzeżeniami... Może niech wypowiedzą się inni forumowicze którzy też zmienili 98 na 95 bo kilku mówiło że tak zrobi. żądzi
mroova81 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 A nie jest czasem tak ze w silniku z czujnikiem spalania stukowego (a piszecie ze adr go ma) jak sie zaleje paliwko o wiekszej liczbie oktanowej to komputer zczytujac dane z tego czujnika delikatnie przyspieszy zaplon aby wykorzystac wlasciwosci paliwa? Czy ten czujnik moze tylko wplynac na cofniecie zaplonu jak bedzie za mała liczba oktanowa? Tylko druga opcja! lałem 98. 4 razy zalałem 95 i co? spalanie wzrosło o około 1 - 1,5 na 100km silnik gorzej sie wkręca i tak jakby głośniej chodził. i jak się to ma do tych wszystkich artykułów? sam już nie wiem co mam tankowac... chyba wróce do 98 Teoretycznie nie powinno to mie miejsca, ale praktycznie? Właśnie, jest różnia, czy PB95 ma na pewno 95okt? Na tych wszysztkich V-powerach i innych ekstra paliwach jest możliwość mniejszego spalania. Sama różnica oktanów w standartowych benzynach nie ma na to wpływu, chyba, że pb95 jest "chrzczona". zalałem ostatnio v-power i całkiem całkiem ale teraz leje cały czas 98 i spalanie rzeczywiście mam poniżej 9? czy to możliwe? a jednak Jako że masz 1.8T 150KM a tam sprężanie na poziomie 9.5:1 to 95okt wystarczy, a jak jesteś przewrażliwiony to lej V-power95. To nawet lepsza opcja niż standartowa pb98. V-power racing99okt też nie ma sensu w tym motorze. Myśle, że wątek spokojnie można zamknąć, poki jeszcze stosunek przydatnych treści do ogólnej objętości jest na tyle korzystny, że łatwo w nim odnaleść wszystko to co potrzebne! Pozdrawiam wszystkich!
xandmar Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 temat chyba rzeczywiście został wyczerpany ciekawe kiedy zielone mundurki zareagują :gwizdanie:
mroova81 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 lałem 98. 4 razy zalałem 95 i co? spalanie wzrosło o około 1 - 1,5 na 100km silnik gorzej sie wkręca i tak jakby głośniej chodził. i jak się to ma do tych wszystkich artykułów? sam już nie wiem co mam tankowac... chyba wróce do 98 Teoretycznie nie powinno to mie miejsca, ale praktycznie? Właśnie, jest różnia, czy PB95 ma na pewno 95okt? Na tych wszysztkich V-powerach i innych ekstra paliwach jest możliwość mniejszego spalania. Sama różnica oktanów w standartowych benzynach nie ma na to wpływu, chyba, że pb95 jest "chrzczona". lałem 98. 4 razy zalałem 95 i co? spalanie wzrosło o około 1 - 1,5 na 100km Może akurat natrafiłeś na Pb95 bardziej chrzczoną niż Pb98, spalanie powinno być bardzo zbliżone...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się