Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI błąd 012555 - Low Pressure Fuel regulation: Fuel Pressure Outside Specificat


Stefcio

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

pojawia się u mnie ten błąd

012555 - Low Pressure Fuel regulation: Fuel Pressure Outside Specification

P310B - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

Possible Symptoms

MIL On

Reduced power

Possible Causes

Faulty Fuel Pressure Sensor (G410)

Wiring Harness for Fuel Pressure Sensor (G410)

Possible Solutions

Replace Fuel Pressure Sensor (G410)

Repair Damaged Wiring

silnik po odpaleniu niekiedy tak pracuje:

innych objawów raczej nie zauważyłem

w czym może tkwić problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Do wymiany czujnik niskiego ciśnienia paliwa (G410), ewentualnie uszkodzona wiązka prowadząca do czujnika, można przeczyścić piny we wtyczce. Warto również sprawdzić filtr paliwa, jeśli nie był wymieniany to zacząć od niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Miałem ten sam błąd... Wymiana filtra paliwa (w Niemczech nie jest konieczna u nas co 30tyś km) to podstawa, u mnie nie pomogła i konieczna była wymiana samego czujnik. Koszt w ASO 250zł (nigdzie indziej nie znalazłem). Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przedwczoraj wymieniłem ten czujnik, konrolka check engine znikła, od tamtego czasu kilka razy odpalałem i się nie pojawiła, nie wiem czy widać błąd w vcds bo zepsułem chiński kabel

niestety jak rano odpaliłem znowu pojawiło się te klekotanie, takie jak na filmiku który wrzuciłem, pojawia się tylko po dłuższym postoju (np. przez noc), wczoraj jak odpalałem z rana go nie było :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmierz ciśnienie paliwa na listwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 2.0 TFSI trochę ciężko to zmierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt, trzeba troche pokombinowac ale mozna ogarnąc

na VAG-u nie bedzie info na ten temat ?

bo nie szukałem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie, wysokie ciśnienie jest monitorowane czujnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem ten sam błąd strasznie wqrw..... jak się pojawiał check , przeszukiwałem wszystkie fora , po mechaniorach jeździłem i nikt nie umiał sobie z tym poradzić. W końcu gdzieś na zagranicznym forum znalazłem rozwiązanie które pomogło z tym błędem. Sama wymiana czujnika nie zawsze pomoże , przynajmniej u mnie nie pomogła, najpierw wymieniłem czujnik niskiego ciśnienia i check co jakiś czas powracał, później filtr paliwa z takim samym skutkiem jak poprzednio. W końcu wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia ( udało mi się wyrwać nówkę za 700zł poprawioną wersję pierwszej pompy ) ale i to nie wyeliminowało całkowicie problemu z niskim ciśnieniem. Zasada taka , jak wymienisz pompę wysokiego ciśnienia to w tym samym momencie kupujesz nowy czujnik niskiego ciśnienia ( nowa rewizja ) i powinno być wszystko SI. Check mi się już nie pojawił od momentu instalacji nowej pompy i nowego czujnika. Aha , ten silnik jest bardzo wrażliwy na złej jakości paliwo , nigdy nie lałem 95 , zawsze 98 ostatnio zalałem shel v power racing 100 i autko wyraźnie ciszej pracuję. Jak by co to pisze na priv. PODSUMOWUJĄC CO MASZ ZROBIĆ :

1. Sprawdź najpierw styki przy czujniku niskiego ciśnienia

2. Jeśli wszystko ok , to zostaje wymiana pompy wysokiego ciśnienia ( zwróć uwagę ,że była nowa rewizja pompy wysokiego ciśnienia , ja u siebie miałem zamontowaną pierwszą wersję , dodatkowo do pompy będziesz musiał dokupić sworzeń i zawleczkę odpowietrzająca )

3. Do pompy instalujesz NOWY czujnik. Ja kupiłem 2 , jeden przed wymianą pompy ( po wymianie pompy stary nie działał) , drugi po wymianie pompy ( przeczytałem gdzieś na forum i to rozwiązanie pomogło wielu osobą , mnie również )

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłuchajcie. Jeżeli wyskakuje ten błąd, to powodów może być bardzo dużo. Ale nikt ogólnie nie pisze o tym, że czujnik temperatury cieczy, który jest w króćcu pomiędzy głowicą a grodzią  powoduje też też błąd. Komputer vcds nie informuje o tej usterce. Nie mogłem się pozbyć tej usterki, a wymieniłem wszytko. Okazał się czujnik temperatury cieczy. Ogólnie są dwa czujniki, jedne od małego obiegu, a drugi od dużego. 
Tej czujniki jest też odpowiedzialny za odpalanie na zimnym kiedy nie trzyma wysokich obrotów i też powoduje, że jak odpalamy to silnik gaśnie. 
Powiem wam, że po 3 latach walki z tym samochodem 2.0 tfsi 200km trochę czasu spędziłem przy rozruch usterkach. Też kiedyś wymieniałem, filtry, pompy, czujniki. Za nim zaczniecie wymieniać, to proponuje wymienić na 1 mięsku czujnik cieczy. Numer części czujnika cieczy. Pamiętaj że są dwa: 06A 919 501 A

 

Jak silnik  długo kręci przy odpalaniu też jest to wina uszkodzonego czujnika, ale nie konieczni przynajmniej u mnie tak było. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupujcie czujnika niskiego ciśnienia z oznaczeniem „k” ponieważ jest wadliwy. Poprawiony czujnik ma oznaczenie „E” 

Jeżeli wasze 2.0 tfsi 200km pali 13l to macie problem, bo to pali po mieście 10,5l a w trasie od 7l przy 90km, 100km 7,6l,  120 8l,  140 9,5/10l

jezlei pali powyżej 16l to masz problem z sodami lambda lub wtryskami. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...