Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o sprawdzenie logów problem z przymulaniem :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem na 1-szym i 2-gim biegu w okolicach 1900obr/min do 2400obr/min zawiesza mi się przyspieszenie na chwilę po czy auto wnowu dostaje kopa i ciągnie do końca na 3,4,5 biegu jest ok chciał bym wiedzieć jaka jest tego przyczyna turbina była czyszczona bo auto wpadało w tryb awaryjny, po czyszczeniu było wszystko wpożądku ale tylko przez chwilę bo teraz tak ją przymula, ponoć dalej turbo przeładowuje ale chciał bym się dowiedzieć czy przepływomierz może mieć z tym coś wspólnego lub zawór n75 ponoć z logów można to odczytać

Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

tam gdzie są dwa razy te same grupy to logi statyczne i basic w jednym mi zrobiło :)

dynamiczne

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Z logów widać, że akurat w nich masz chwilowe niedoładowanie w granicach 2500 do 2700 obrotów o ponad 100 mbar a to chwilowe niedoładowanie następuje zaraz po tym jak N75 po przeładowaniu zbija podciśnienie. Niestety wygląda na to, że jednak haczy się nadal zmienna geometria w turbo. Aby mieć pewność, że wina nie leży po stronie N75 to podmień go na inny (sprawny) lub na swój N18 i ponownie zloguj - identyczne objawy tj. jak na obecnym N75 świadczą o konieczności ponownego demontażu turbosprężarki. Przepływka nie ma na to wpływu w tym przypadku.

Opublikowano

Popraw synchronizację bo jest na granicy, oraz sprawdź czy takie same objawy występują z wyłączanym ASR/ESP.

Opublikowano

podmieniałem swój n75 z n18 i po podmianie jest to samo tylko że tylko na 1-szym biegu już na 2-gim rzadko kiedy się wiesza, na wyłączonym ESP jest tak samo niedługo będę wymieniał turbo bo już trochę puszcza olej więc chciałem się dowiedzieć czy jak to zrobię to wszystko powinno wrócić do normy czy coś jeszcze muszę wymienić

Opublikowano

Wymienisz to się okaże jaka będzie różnica. Dużo zależy od tego jakie turbo zamontujesz.

Na twoim miejscu ustawił bym synchronizację, może to przynieść wymierny efekt w pracy silnika.

Opublikowano
Wymienisz to się okaże jaka będzie różnica. Dużo zależy od tego jakie turbo zamontujesz.

Na twoim miejscu ustawił bym synchronizację, może to przynieść wymierny efekt w pracy silnika.

mówisz o synchronizacji kąta wtrysku?? jak to można ustawić ??

Opublikowano

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-pd-fotostory-60993/

Jest w sieci trochę pomocy w tym temacie. Potrzebny vag, dosłownie dwa klucze płaskie i bez problemu można ogarnąć. Mi po wymianie rozrządu ustawienie synchro na zero zajęło 15 minut.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...