Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Ręczny nie odbija przy obciążonym samochodzie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam kłopot i brak pomysłu na rozwiązanie. Chodzi o hamukec ręczny. Nie chciał odbijać i grzały się tarcze. Jak użyłem ręcznego to zaraz musiałem na poboczu kłaść się z tyłu pod autem i ręką zluzować zaciski. Stwierdziłem że zaciski domagają się interwencji bo linka w pancerzu chodzi luźno. Zaciski zostały więc rozebrane, wymienione tłoczki i uszczelnienia, dodatkowo założyłem nowe klocki hamulcowe bo stare były już zmordowane.

Przez około pół roku było OK aż do teraz. Jak jeżdżę sam to jest OK i mogę używać ręcznego, ale jak mam komplet pasażerów i zaciągnę ręczny to potem nie chce odbić, zwłaszcza przy lewym kole i też trzeba ręcznie poluzować zacisk. Czy miał ktoś taki przypadek? A może problem jest w czymś innym? Poradzicie coś?

Opublikowano

zaciski do kompletnej rozbiórki

Opublikowano

daj do regeneracji albo zakup nowe. sporo lepszych firm bierze w rozliczeniu stare zaciski

Opublikowano

po co ma wywalac kase ????

sam sobie zrobi, potrzebuje szczypce które raptem kosztuja 10zł

Opublikowano

Nie wiem co o tym myśleć bo jak pisałem wcześniej robiłem z tym niedawno. Czy będę musiał robić co chwilę z tymi zaciskami? Przecież to powinno dłużej działać bezawaryjnie, tym bardziej że ręcznego nie oszczędzam więc nie ma mowy o "zastaniu" ręcznego.

Zresztą dlaczego jest problem tylko przy obciążonym aucie???

Opublikowano

na wszelki wypadek popusc linkę

prawdopodobnie jest za mocno napieta

Opublikowano

Właśnie linkę sprawdzałem i w pancerzu chodzi bez najmniejszego oporu. Jak spuszczę ręczny to linka luźna tylko ta dźwigienka przy zacisku nie chce zejść do końca, powinna zejść jeszcze tak około 3 mm i byłoby ok. Chyba że sprężyna słaba...........

Opublikowano

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: qurwa juz pisałem......

masz zatarty trzpien w zacisku

cały problem, zacisk do rozbiórki, czyszczenia i tyle

Opublikowano

Dobra, nie denerwuj się, tylko w takim razie wytłumacz dlaczego zatarty trzpień działa OK jak auto jest puste, a z kompletem pasażerów nie działa. Jak robiłem zaciski pół roku temu to rzeczywiście były zatarte, nie odbijały wogóle i nawet były wżery na tłoczkach. Dałem wszystko nowe i poskładałem.

Chyba mi nie powiesz że co pół roku będę zaciski robił.

Opublikowano

rozbierałes cały zacisk czy tyłko wyciagałes tłoczki

bo podejrzewam że zrobiłes tylko to drugie.....

Opublikowano

Rozbierany były całe zaciski właśnie z powodu zatarcia bo nie odbijały, nie planowałem wtedy wymiany tłoczków, dopiero jak zobaczyłem że są "brzydkie" to wymieniłem.

Opublikowano

musisz je jeszcze raz rozebrac, wydaje mi sie że coś spiep.....ś

jakiego smaru uzyłes ?

Opublikowano

Nie wiem co to był za smar bo akurat w sklepie nie było więc podjechałem do znajomego mechanika i dał mi smar w tubce ale była to końcówka, tubka pozwijana i pobrudzona. Nie czytałem etykietki ale myślę że jak mówiłem od smarze do zacisków to mi raczej dał to co ma być.

Opublikowano

jakie masz to audi ?

Opublikowano

B5, rok 95, zaciski żeliwne.

Opublikowano

jak chcesz to Ci je zfegeneruje na zicher

z gwarancją

Opublikowano

Dzięki za oferowaną pomoc ale jak na razie brak czasu a auto potrzebne. Myślę że jak będzie gorzej to sie będzie tym zajmę. Przeważnie jeżdże sam to nie mam z tym problemu a jak obciąże auto to nie będę się starał nie zaciągać ręcznego. chociaż to żadne rozwiązanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...