mikwafel Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 Witam. Mam następujący problem. Posiadam Audi A4 1.8T z 97r. oraz instalacje gazową do niego BRC Sequent 24. Mam ostatnio następujący problem. Podczas jazdy jak i postoju po przełączeniu na gaz trzęsie silnikiem i strasznie go zamula. W momencie przełączenia na benzynę wszystko tak jakby wracało do normy ale nie od razu tylko po jakiś 20 sekundach się stabilizuje i na benzynie wygląda że jest ok. Zauważyłem także że mam problemy z odpaleniem samochodu na benzynie tzn muszę trochę pokręcić zanim zapali a wcześniej palił od razu. Nie wiem czy na to ma wpływ gaz czy może coś innego. Świece wymieniałem jakieś 5000km temu i jedyne co zdołałem dotąd sprawdzić to cewki zapłonowe że są ok. Miał ktoś może taki przypadek?
szogun0 Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Wymień reduktor, ten który masz zaczął przepuszczać gaz przez przewód podciśnienia. Jeśli chcesz to sprawdzić organoleptycznie, po zgaszeniu samochodu odepnij wężyk podciśnienia od reduktora do kolektora ssącego. Potem jak postoi kilka godzin, podepnij ten wężyk i odpal, zapewne silnik uruchomi się w normalny sposób tak jak dawniej. Inny sposób to jeździć tylko na samej benzynie, też będzie wszystko OK. Druga możliwość to taka, że wtryski są już nieszczelne.
Magicbattle Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 po pierwsze info podstawowe jakie graty masz wsadzone do tego gazu kiedy byl jakis ostatni serwis gazu czyszczony reduktor wymieniane wtryski kiedy zmieniales filtry?
Martinor Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 Miałem ten sam objaw co kolega.... Niekoniecznie musi zmieniać reduktor... Można kupić zestaw naprawczy i zreanimować go.... U mnie tak pomogło....
darko Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 Z tym BRC jest tak,że jest to dobra instalacja do montażu bo zakładasz,odpalasz auto i wypad z warsztatu nic praktycznie się nie ustawia.A jak zaczyna się coś dziać to mało który gazownik umie to ogarnąć a do tego jak coś zacznie się pie.....ć to za części należy słono bulić.Wszyscy tak to zachwalają,do czasu aż coś dupnie.
McGiver Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Z tym BRC jest tak,że jest to dobra instalacja do montażu bo zakładasz,odpalasz auto i wypad z warsztatu nic praktycznie się nie ustawia.A jak zaczyna się coś dziać to mało który gazownik umie to ogarnąć a do tego jak coś zacznie się pie.....ć to za części należy słono bulić.Wszyscy tak to zachwalają,do czasu aż coś dupnie. Potwierdzam w 100%. Co do bałaganu jaki masz to bez podpięcia kompa gazowego nie wiele zobaczysz. Najprościej to podepnij vaga i zobacz czasy wtrysków na benzie, a potem przerzuć na gaz i obczaj czy są nadal takie same, a stawiam że nie będą. Jak możesz zrób reset do ustawień fabrycznych, poadoptuj przepustnice wyłącz gaz i go odpal i pojeździj trochę na benzie i zobacz czy kabarety z odpalaniem przejdą?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się