Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po chipie 2 wykresy - duża rozbieżność


pietrecki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kto mi to może wyjaśnić

Auto które posiadam to Audi A4 1,9TDI na seryjnych bebechach ale po chipie.

Silnik z oznaczeniem AJM na pompowtryskach.

Przy okazji robienia wirusa dostałem wykres na 155KM 350Nm

Wykres poniżej

clipboard02hpz.jpg

A tu drugi wykres z drugiej hamowni z firmy dość znanej w moim mieście

clipboard01kqh.jpg

Może ktoś mi to wyjaśnić dlaczego, aż tak duża różnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 wykres jestem w stanie uwierzyć gdyż mechanik który to robił jest totalnym świrem na punkcie tuningu aut i widziałem nie jeden samochód zrobiony przez niego.

co do drugiego wykresu zdziwiła mnie aż tak duża moc. Niby maja certyfikaty i hamownia jest jedna z nowszych ale ta moc która wyszła po hamowaniu ich zaskoczyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamownia hamowni nie równa, ale faktycznie uzyskane wartości po wirusie niewiarygodnie wysokie :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

155 ps jest nie do osiągnięcia na seryjnym turbo :) ..

Podstaw mi swojego to zobaczysz jak bardzo sie mylisz.... tyle robi sie nawet z seryjnego atd 101 ps...

No ale trzeba sie nauczyc stroic fury a nie strzelac z gotowcow:)

P.s. o nieseryjnosci turbo juz byla 10 minutowa dywagacja ponoc... nieseryjnosc zostala zaprzeczona. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamownia hamowni nie rowna a po drugie...moc max 3500 obr a pozniej wsio spada. Wiec i mozna spokojnie te 155KM przebic w tych obrotach.

Wyzej juz turbo nie ma wydajnosci by to utrzymac ale na dole czemu nie...tak samo 400Nm jest jak najbardziej realne z AJM/ATJ jak z dolu sie podleje i dmuchnie odpowiednio. Napewno soft mocny na granicy wydajnosci podzespolow ale wcale nie niemozliwy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ROB nie wiem czy masz swiadomosc ze w tym aucie dodalem 0.15 bar od serii... wiec sam rozumiesz ze te 400 roz@#% mi system... wiec nie jest to mocny soft - auto ledwo chmurzy...

Znaczy co, Ty robiłeś ten soft?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam swiadomosci bo nic nie napisales o dawce ani doladowaniu :)

Albo hamownia "lekko" optymistyczna albo...

A moze tam 073AL siedza co ? One by daly ladne Nm bez wiekszego chmurzenia nawet na seryjnej turbinie :)

Tak pozatym to te 155/350 przy lekkich nastawach jak twierdzisz sa i tak zastanawiajace...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Evolution zrobił wsio w aucie. Na 2 hamowni sam nie mogłem uwierzyć że aż taki wynik u nich. Zresztą oni także. Sprawdzili czy turbo seryjne no i gadka że auto z tymi parametrami to już powinno wybuchnąć :D aż mam ochotę podjechać na 3 hamownie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys bylismy u rogala z kumplem i tez miał AJM. Witek mówił ze musza jakies mocne PD siedziec. Małe dawki dawał i juz bez problemu 145 KM wypluło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie wierze:wink: albo cos tam nie seryjne siedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niektorzy maja al brd fmic i nie maja 400nm, a ten na seryjnych gratach,predzej uwierze ze snieg dzisiaj spadnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam swiadomosci bo nic nie napisales o dawce ani doladowaniu :)

Albo hamownia "lekko" optymistyczna albo...

A moze tam 073AL siedza co ? One by daly ladne Nm bez wiekszego chmurzenia nawet na seryjnej turbinie :)

Tak pozatym to te 155/350 przy lekkich nastawach jak twierdzisz sa i tak zastanawiajace...

Seria plunela 117 ps, wiec juz musi sugerowac ze silnik moze byc mechanicznie calkowicie seryjny. o seryjnosci turbo i pompek nie musze sie wypowiadac - turbo sprawdzily conajmniej 2 osoby pompki conajmniej jedna...

W aucie wyciety zostal kat i wsadzone kpl sprzeglo z kolem od asv z wiadomych powodow wytrzymalosciowych.

Same parametry mocy sa ze tak ladnie ujme powtarzalne, gdyz nie jeden ajm przewijajacy sie przeze mnie wynikowo pluje 145+ Ps bez zadymy i moment zalezny od sprzegła i dwumasu. minus jest taki dla kreskowiczow ze im wszysko leci w dol po 3500 rpm nie zwracajac uwagi na to ze nawet w najnizszych punktach wykresu jest i tak sporo wyzej niz na "ladnych wykresach".

Co do zastanawiajacych kresek... ja bym sie nie zastanawial 155... ja sie zastanawiam o co kaman w tych drugich... tensometry rozkalibrowane???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok 145 to jest wynik normalny ale te 155 to wiesz... w wiekszosci modyfikacji taki wynik jest po zmianie turbo i to nie tylko spod reki jednego fachmena:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...