Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozrząd - pytanie zagadka AJM a AWX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nom kogos musialem wykorzystac:) nie jestem maniakiem od kompow a lubie tez cos sam zrobic z mala pomoca innych:)

dzieki za cenne info

jeszcze z tym katem mnie nurtuje pytanie i spalaniem ale chyba poszukam w innych watkach

Teraz to juz stawiasz dobra kawe...

Raporty spalania • Zużycie paliwa • AutoCentrum.pl

Opublikowano
tak wsad jest za free tylko muisz miec np galleto lub mpps i wgrasz sobie sam , turbine trzeba wymienic bo twoja vnt15 nie wytrzymała by takiego seryjnego doładowana jakie jest w awx na dłuższą mete

zmieniaj turbo na AWX, jedź do ogarniętego tunera albo zapisz się na grupowe czipowanie i przy sprawnym motorku masz 160KM/350Nm.. turbina od AJM wytrzyma sterowanie z AWX miałem 140KM przy turbinie AJM:

a co ma jedno do drugiego ,140 ps mozna miec a turbina nie bedzie pompowac tyle co w awx czyli 2346 - atmosferyczne ,twoja turbina w ajm przy takim doładowaniu nie wytrzymała by 10 tys a moze krócej ona przy tej mocy moze ladowala 2240 - 2260 i to tyle a reszte mocy to paliwem było zrobione jak moze wiesz moc nie bierze sie ze sprezonego powietrza tylko z paliwa i powietrza ,a kolega nich kupi sobie galletto siagnie z tej stony co podalem orginalny wsadzik moze kilka róznych bo awx szły z roznymi numerami sterowników bosch ,a jak nie umie to moge za free podesłac mu kilka org wsadow do awx i wgra sobie w swój sterownik i bedzie miał jak sie patrzy 140 ps za male pieniazki -musi oczywiscie wczesniej zmienic turbine swoja sprzedac a zalożyc gt1749 va z awx i dokupic trzeba jeszcze przejscówke na waż bo w awx-ie jest inny ale to tez ma ktos z forum lub na allegro mozna nabyć ,pozdro

ps z galletto (z tym chinski klonem moze i dostaniesz wsady ale ja bym ich nigdy w zyciu nie wgrał do sterownika auta (ecu) )

Opublikowano

odzim oczadziałeś AJM-em jeździłem z wirusem 16 miesięcy i nic z turbiną się nie działo.........ja podpowiadam jak nie dużym kosztem poszerzyć sobie uśmiech a nie jak zakończyć rezanko na lawecie....mały spadek napięcia przerwa w komunikacji i będzie miał ECU bez żadnego programu........po zakupie turbiny i

wybecalowaniu 1tyś PLN-ów na wirusik chłopak ma kopniętego AWX-a w budzie AJM

Opublikowano

kolezanko namowilas mnie:) tyle ze do katowic kawalek drogi jest moim slimakiem 115km nom chyba ze turbo zamienie na 130km i kompa albo program wgram to wtedy smigne w trase. Te wiruski do mnie nie przemawiaja zalezy mi na dlugiej zywotnosci auta a te 130km byloby w sam raz na nasze drogi

dziekuje takze wszystkim za info

Opublikowano
odzim oczadziałeś AJM-em jeździłem z wirusem 16 miesięcy i nic z turbiną się nie działo.........ja podpowiadam jak nie dużym kosztem poszerzyć sobie uśmiech a nie jak zakończyć rezanko na lawecie....mały spadek napięcia przerwa w komunikacji i będzie miał ECU bez żadnego programu........po zakupie turbiny i

wybecalowaniu 1tyś PLN-ów na wirusik chłopak ma kopniętego AWX-a w budzie AJM

bo miałeś wirusa anie org wsad z awx ,czytaj co ja pisze ze zrozumieniem ty w wirusie miales doładowanie turbiny na poziomie 2190-2240 maksymalnie a awx jest 2346 orginalnie (nie patrz na moce wirusa i awx bo to nie ma znaczenia który ile ma) ,jak bys wgrał sobie mape z awx do swojego ajm to twoja orginalna turbina czyli vnt15 by odleciała -rozumiesz teraz i nie pisz ze oczadziałem bo widze ze zapłaciłes 1tys bo nie masz pojecia o tym, a teraz sie wymądrzasz jak wydac 1tys , jak chłopak moze miec 140 ps bez wydania 1tys ,bo ma motor i pompki od awx ,ty miales ajm dlatego musiales robic wirusa a on jak bedzie chcial zrobic wirusa to moze osiagnac 170ps spokojnie ze swojego awx -oczywiscie musi wymienic turbine na gt1749 va i tyle w temacie ode mnie

ps.co do wgrywania galletto -to bez jaj- na lawecie-nawet jak by sie miało przytrafic to co napisales to zawsze zostaje wyjecie sterownika (mozna powiedziec ze jest w a4 na wierzchu )i zaniesienie do ogarnietego czlowieka co ma programator i wgrac wsad -mozna od razu tak zrobić ale po co jak satysfakcja ze zrobil samemu wieksza

Opublikowano

kolego odzim to co piszesz brzmi dobrze ale awx ory ma 130 czy 140 KM z wsadem ory?? nie chce przekombinowac i krecic wirusami a i pytanie odnosnie pompek - jak mam sie dowiedziec jakie mam bo przeciez pompki w glowie sa a glowa moze byc np z AJM a moze z AWX jak to sprawdzic co kupilem?

Opublikowano

Ori AWX ma 130KM, odnoszę wrażenie że kupiłeś silnik zupełnie w ciemno:facepalm:

Opublikowano

kolega jakby dobrze poczytal to by wiedzial a nie o ciemnosciach pisze

ogolnie z zakupu jestem zadowolony a nawet wyszlo lepiej bo mam dol silnika AWX a nie AJM tyle ze nie wiem jak sprawdzic pompki jakie sa bo po nr glowicy chyba nic nie mozna stwierdzic a vag powie?

co do koni to kolega sie pomylil z tymi 140km bo ori jest 130km ale pytanie jakie pompki bo turbo wiem ze wystarczy zamienic i program wgrac czyli u mnie caly zabieg za friko jesli te pompki podejda

Opublikowano

Grzesiu bo czegos nie rozumiem, napisz to jeszcze raz.

Dól, czyli blok masz od AWX, a gore czyli glowice od AJM...?

Montowales do bloku stara glowice czy to byl kpl... czyli caly slupek (blok i głowica) od AWX...?

Widze ze nie odpisujesz. Wiec zalózmy ze to jest kpl. slupek z AWX.

Poczytaj sobie te linki. Prawdopodobnie bez VIN trudno bedzie ustalic jakie to maja byc wtryski.

Ale na forum jest duzo fachowcow ktorzy moze beda mogi powiedziec Ci jakie to maja byc wtryski.

Ja co moglam znalezc to Ci podpowiadam.

Audi A6 Klub Polska :: [ AWX 1.9 131 KM] Jakie pompowtryski

Pompowtryskiwacz TDI 130KM 038130073AA - GWARANCJA (2449732046) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Pompowtryskiwacze 038130073AL 130KM ARL AVF gwaran (2449731725) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Opublikowano

awx ma katalogowo 130 ale jak bys go wprowadził na hamownie to kazdy jeden ma 140 ot tyle w temacie -ja sie sam juz pogubiłem czy masz cały słupek czy tylko dół ,bo jak tylko dól zmieniales a głowice z pompowtryskami masz swoja od ajm to daj sobie spokój z tymi przemianami bo nic na nich nie zyskasz -pozdro

Opublikowano

no wlasnie o to chodzi ze ja sam nie wiem.

przelozylem jak pisalem na wstepie caly silnik z calym zawieszeniem wsio pod maska z auta ktore mialo w dokumentach AJM a na pokrywie zaworow AWX markerem napisane.

Ustalilismy juz po nr silnika ze dol to na 100% AWX ale turbina niestety z AJM a co z glowica skoro winu nie ma szans okreslic z jakiego auta ten dol badz caly slupek pochodza.

Przeciez mogl ktos wymienic sam dol chyba jest to mozliwe?

jak sprawdzic glowice czy od AJM czy AWX mechanicznie czy vag pokaze?

Opublikowano

Pod określoną "literką" sterownika ECU nie wgrywaj wsadu ze sterownika z innej wersji, bo może okazać się ze vag później będzie plul rożnymi dziwacznymi błędami.

Najlepiej zmodyfikuj oryginalny wsad ze sterownika który posiadasz pod swoje graty jakie masz w aucie. Wgrywac galletto ale pamiętać o dobrym aku.

Opublikowano
Pod określoną "literką" sterownika ECU nie wgrywaj wsadu ze sterownika z innej wersji, bo może okazać się ze vag później będzie plul rożnymi dziwacznymi błędami.

Najlepiej zmodyfikuj oryginalny wsad ze sterownika który posiadasz pod swoje graty jakie masz w aucie. Wgrywac galletto ale pamiętać o dobrym aku.

nie koniecznie wystarczy dobrać odpowiedni wsad z awx czyli jak mamy manual to zeby we wsadzie taki byl jak mamy automat to zeby taki był albo jak 4X4 to tez zeby taki był a najlepiej znalesć taki co posiada wszystkie i wtedy po wgraniu zastosowac kodowanie odpowiednnie do swojego auta ,pozdro

---------- Post dopisany at 10:12 ---------- Poprzedni post napisany at 10:10 ----------

co do silnika ,to sama głowica nie jest az tak wazna ,pompki są wazne jakie tam masz ,trzeba niestety zdjąc pokrywe i sprawdzic numery innaczej tego nie sprawdzisz ,vag bedzie pokazywal to co ma ecu a ecu masz od ajm

Opublikowano

ok tak jak mi sie wydawalo jak kolega odzim napisal czyli mechanicznie pokrywe zdjac i odczytac numer pompki. Musze ja wykrecac czy bedzie widac ten numer? bo zastanawiam sie czy jest roznica przy wkrecaniu czy trzeba jakos ustawic kat odpowiednio co do minimetra w stylu zbieznosc itp odkrecisz koncowke ale sam nie wkrecisz tak samo?

Opublikowano

nie musisz wykrecac pompki bedzie widac numer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...