yedrula Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 Tak sobie mysle, ze przydaloby sie takie wlasnie kompendium o zawieszeniu gwintowanym i wlasnie dlatego prosze wszystkich, ktory sie na tym znaja, jeżdżą lub jeździli na gwincie, aby sie udzielic w tym poscie i pomóc innym zainteresowanym w podjeciu decyzji czy wogole zakladac, lub jaki gwint zalozyc itp., a takze wypowiedziec sie na temat: - w jakim aucie masz założone - jak jest twardo na Twoim gwincie - czy można samemu "garażowo" dowolnie regulowac poziom i ile to zajmuje itp. - jaki był koszt Twojego zawieszenia i gdzie kupiłeś (nowe czy używane) - jaki jest koszt założenia - jeśli masz jakies zdjęcia to wrzuć więcej pytań mi do głowy nie przychodzi, prosze pisac wszystko na ten temat, wydaje mi sie ze taki post bedzie bardzo pomocny.
Przemek_Rybnik Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Witam , Faktycznie dobry pomysł z tym postem... Mam gwinty w a4 1.8 sedan 125ps Autko kupilem ponad rok temu na niemieckich tablicach i właśnie z takim zawieszeniem za które mosiełem sporo dopłacić ,mianowicie 2000 do ceny auta ale wiem ze komplet kosztuje okolo 5000 zł . Auto stało bardzo nisko i było dość twarde i dlatewgo postanowilem troche go podnieść i zmiękczyć za razem . Dałem go do serwisu poniewż sam nie chcialem sie z tym brudzić zwlaszcza ,ze słyszalem na początku ( co nie do konca jest prawdą ) ze za każdym razem należy wykręcać zawieszenie w celu idealnego ustawienia wszystkich 4 amorków ( koszt 200 zł) . Po jakims czasie uznalem ze po tym zabiegu autko faktycznie było wyzesze ale nie bardziej miękkie niż przed rozkręceniem. W związku z tym postanowile sam spróbować to podkręcić i powiem szczerze ze bez odpowiedniego klucza nie jest proste ale zawsze sie coś znajdzie ( np żabka) czym sie to podkręci. Zaznaczam ze wystarczy zdjąć koło i zaznaczyć miejsce od którego zaczynamy kręcić zeby liczba obrotów bo obu stronach sie zgadzały. Jak mi sie coś jeszcze przypomni to sie odezwe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się