elmer80 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 pompa w baku w ogóle pracuje? to że wymieniona nie oznacza że działa. czy rano po włączeniu zapłonu słyszysz lekki szmer dochodzący z tyłu auta? odepnij przewód dochodzący do filtra. zabezpieczony sprezynka. jak nie leci paliwo po włączeniu zapłonu to pewnie przekaznik padniety. przekaznik jest pod ecu w lewej części podszybia a tak w ogóle to zmien w końcu temat
Paszczak Opublikowano 26 Września 2012 Autor Opublikowano 26 Września 2012 Vacum pomp mechanik sprawdził jak auto zgasło i mowił ze pompa podaje paliwo wiec ....
elmer80 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 mechanik to mechanik tamto... sprawdź sam tak jak napisałem. chyba jeszcze nie wiesz co mechanicy robią z autami...
Skrzynia23 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 czesc u mnie sprawa prawdopodobnie sie wyjasnila, winowajca byly uszczelki na pompkach. Od wymiany minelo juz prawie 2 tyg i problem nie powraca :-)
yarek7504 Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 witam...u mnie przyczyną zapowietrzania się były oringi na pompkach i lekko wybite gniazda pompek w głowicy...
Paszczak Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2012 Zamykam temat. Auto sprzedałem i kupiłem inne. Pozdrawiam wszystkich . Dodam tylko , że zmieniłem markę
Pretor Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 yarek7504 witam...u mnie przyczyną zapowietrzania się były oringi na pompkach i lekko wybite gniazda pompek w głowicy... W każdym TDI PD 8V są wybite gniazda PD. Powodem jest mocowanie PD tylko z jednej strony. Wybijają się zawsze po przeciwnej stronie mocowania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się