Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana świec żarowych


Paszczak

Rekomendowane odpowiedzi

poszukaj w googlach VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf, jeżeli to ci nie wystarczy to potem pozostaje tylko ELSA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompy B6 o B7 różnią się sposobem uszczelnienia , ale są zamienne tylko razem z odpowiednim uszczelnieniem.

Bierz od B7 1,9 tdi lub 2,0 tdi BPW, napewno będą pasować , tylko z metalową uszczelką, od szesnastozaworowych dwulitrówek nie będzie pasować.

Etka on-line : IFI :: , żeby uruchomiść naciśnij przycisk CarProg2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj w googlach VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf, jeżeli to ci nie wystarczy to potem pozostaje tylko ELSA

Dzięki Kkam znalazłem wyczerpujący materiała na ten temat ;) Wielki plus. Jak znasz jeszcze jakieś ciekawe linki to ja bardzo poproszę :) Muszę poukładać sobie wiedzę.

Dzięki Piotrsob1.

Linki wypas wszystko jest pięknie pokazane, a jak mogę jeszcze poprosić bo widziałem gdzieś kiedyś takie zdjęcia całego wnętrzna bebechów spod maski , opisane poszczególne części , gdzie co się znajduje ?! Macie może panowie >?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj w googlach VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf, jeżeli to ci nie wystarczy to potem pozostaje tylko ELSA

Dzięki Kkam znalazłem wyczerpujący materiała na ten temat ;) Wielki plus. Jak znasz jeszcze jakieś ciekawe linki to ja bardzo poproszę :) Muszę poukładać sobie wiedzę.

Dzięki Piotrsob1.

Linki wypas wszystko jest pięknie pokazane, a jak mogę jeszcze poprosić bo widziałem gdzieś kiedyś takie zdjęcia całego wnętrzna bebechów spod maski , opisane poszczególne części , gdzie co się znajduje ?! Macie może panowie >?

opisy wszystkich cześci itp znajdziesz w elsie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Kkam raz jeszcze :)

Versja 3.6 nie dziła pod win7

Sciągać v 2012 która ma 15 gb ??

---------- Post dopisany 19-07-2012 at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany 17-07-2012 at 16:50 ----------

Witam,

a dobrze myślę , że po wymienie pompy tandemowej na nową trzeba programować komputer pod nową ??!! I jak się nazywa ten zworek , bo myślę że spróbuje z nim na początek. Widział go ktoś na allegro może ?

---------- Post dopisany at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ----------

Witam,

a dobrze myślę , że po wymienie pompy tandemowej na nową trzeba programować komputer pod nową ??!! I jak się nazywa ten zworek , bo myślę że spróbuje z nim na początek. Widział go ktoś na allegro może ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZAWÓR HYDRAULICZNY ZWROTNY 1/4" (2481575574) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. , tylko trzeba dokupić kroćce, możesz też poszukac w motoryzacyjnych, ale rzadko kiedy mają na ciśnienia większe niż 0,1 bara. W opisie silnika była wzmianaka ze ten zawór zwrotny w pompie otwiera sie dopiero przy cisnieniu 1 bar, więc jezeli jest uszkodzony to trzeba go zastąpić innym o podobnym cisnieniu. Po wymianie pompy nic nie musisz programować, nie ma ona elektroniki, jest napędzana mechanicznie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to był przykład, powinien być 1 bar, takie zawory można kupić w sklepach z częściami do maszyn rolniczych. A nie chcesz na próbe zacisnąć tego przewodu tak jak ktoś Ci wcześniej poradził? miałbyś szybko odp, czy zawór jest uwalony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

a więc tak, dojście do pompy bardzo słabe. Schowana za silnikiem mało miejsca, przewód powrót bardzo twardy i nie ma szans na ściśnięcie go niczym ( bo sie uszkodzi ) . A co to jest za przewód który idzie jeszcze z tego powrotnego przewodu ??

Zaznaczyłem na zdjęciu kolorem czerwonym, Rozdziela sie z przewodu od pompy i wraca do silnika na gaz. Myślałem ze to jest powrót i że wraca do baku ?!

https://picasaweb.google.com/103358124650564081862/Piatek13Stego

zdjęcia 1 2 3

1 : kolor zielony powrót moim zdaniem

1 : kolor czerwony - przewód od czego ??

2 : kolor czerwony ten sam przewód

3 : kolor czerwony pompa .

Tak jak pisałem nie da rady zacisnąć przedowdu ;(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewody zaznaczone przez Ciebie są od podcisnienia, a nie od paliwa. przewody od paliwa znajdziesz najłatwiej idąc od filtra paliwa do pompy. Przewody paliwowe są miękkie i łatwo je scisnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale ten przewod ze zdjecia 1 to jest ten powrót, co na ktoryms diagramie był pokazany ... czy nie ?? Na tej pompie sa dwa wejscie z jednaj strony i jedno wyjscie z drugiej, i jak u mnie z lewej jest jedno to myślałem ze to jest to wyjscie ?!

---------- Post dopisany at 17:06 ---------- Poprzedni post napisany at 16:58 ----------

Dobra , mam nadzieje , że jutro uda mi się to sprawdzić bo teraz żonka do późna pracuje ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na Twoich zdjęciach nie widać przewodów paliwowych. Aby się najłatwiej do nich dostać to warto zdjąć dolot który idzie nad pompą. Pompa składa się z 2 części - pompy podciśnienia i paliwa. obie pompy są złączone razem. Ta bliżej silnika to pompa podcisnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzilbym, jak wyglada uruchamianie auta, gdy jest zdemontowany korek wlewu paliwa.

jezeli auto przodem do gory startuje dobrze, a przodem w dol zle, do wymiany pompa pomocnicza w zbiorniku. I nie koniecznie powodem jest silnik pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa w baku wymieniona 3 miesiące temu, a auto dobrze odpala jak jest przód w dół (tył wyżej).

---------- Post dopisany at 14:05 ---------- Poprzedni post napisany at 14:02 ----------

na Twoich zdjęciach nie widać przewodów paliwowych. Aby się najłatwiej do nich dostać to warto zdjąć dolot który idzie nad pompą. Pompa składa się z 2 części - pompy podciśnienia i paliwa. obie pompy są złączone razem. Ta bliżej silnika to pompa podcisnienia.

Ok rozumiem :). Dzięki Kkam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) nie chce narazie zakladac tematu nowego moze ktos rzucic okiem na pompki jak wygaldaja :) robilem to na zimnym silniku a4.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,.

czy dobrze rozumuję , że zacisnąć szczypce na tym przewodzie powrocie od filtra ?? Czerwony na zdjęciu. Bo ten drugi zielony to zasilanie paliwem ?! Poprawcie mnie proszę jak się mylę.

P.S. od razu za pompą mało miejsca to założę szczypce zaraz za filtrem.

P.S. A co to za czujnik jest na tym kablu głównym ?! nie widać go na zdjęciu ale jest przed pompą ?!

Pozdrawiam i zaraz siatkówka sie zaczyna , szkoda Radwańskiej bardzo bardzo :(

link do zdjęcia

https://picasaweb.google.com/103358124650564081862/Piatek13Stego

foto ostatnie - ''szczypce''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie czerwone to powrót. Pewnie Ci chodzi o czujnik temp paliwa. Jest on na zasilaniu pomiędzy filtrem a pompą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie czerwone to powrót. Pewnie Ci chodzi o czujnik temp paliwa. Jest on na zasilaniu pomiędzy filtrem a pompą.

Zrobione, zostawię na noc zobaczymy co będzie rano, zacisnięte postawiony przodem pod górkę , czekam na ranek.

Napiszę co i jak .

pozdro

---------- Post dopisany 30-07-2012 at 15:14 ---------- Poprzedni post napisany 29-07-2012 at 19:57 ----------

Niestety, nie pomogło , auto nie odpaliło jak należy. :(

Teraz myślę , że założę zawór zwrotny zaraz za pompą a jak nie pomoże to pompę do wymiany. Szkoda gadać ...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki masz objaw podczas odpalania? ile sekund musisz krecic? zaraz po odpal;eniu pracuje równo czy trzesie? podczas kręcenia masz wrażenie ze załapuje i chce odpalić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...