ra.vi Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Witam Kuzyn kupił auto, pomożecie co z nim? logi statyczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM przy grupie 011 wyskakiwał error ?/? dynamiczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pozdro
ciahciah Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 następnym razem proszę wciskać pedał mocno do dechy, a jeżeli jesteś pewny że wciskałeś pedał jak należy i dywanik nie podwinął się poszukaj w necie jak zrobić adaptacje pedału i zrób to basic setting 011 twoja wersja ecu nie obsługuje, za stara wersja programu, ten typ tak ma i już statyczny kąt wtrysku do ustawienia, na forum jest opis, miałem zapisaną stronę ale widzie stróże strony znowu dokonali poprawy strony na gorsze i strona nie działa wymień filtr powietrza jak stary co zrobisz dalej zależy od ciebie: wyciąć katalizator, przy okazji jak plecionka stara ją też wymień, potem zrób loga dynamicznego 008, 011 i się zobaczy czy pomogło, albo zamiast kata zacznij od: umyć przpeływkę, trochę izopropanolu i gorąca woda, najlepiej w wanience utrladzwiękowej, a jak nie masz to siateczki szczoteczką, a środek tylko polewać, nie robić szejkera, na koniec przepłukać wodą demineralizowaną zdemontuj kolektor ssący i wypal w środku osad ropą lub palnikiem na propan-butan, nowa uszczelka kolektor-głowcia 36zł ori, śruby dokręcasz 25Nm czyli nic na siłę wyskrob przy zamkniętym zaworze wloty w głowicy scyzorykiem i przedmuchaj na koniec, potem przetocz na 5 biegu auto aż zamknie się kolejny zawór który będziesz skrobał odepnij wężyk od ecu czyli od aluminiowej puszki w podszybiu od strony kierowcy pod czarną obudową na 5 śrubek i przedmuchaj go, i zrób 008 011, to tyle by przywrócić wigor staremu dobremu tdi
przemik Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 - statyczny kąt wtrysku do regulacji - katalizator do wyciecia - przeplywomierz najlepsze lata ma juz za sobą
ciahciah Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 przepływomierz może być zdrowy, lata tu nie mają nic dogadania, kto dba ten ma, moja ma 15 lat, 271tys km na karku, nigdy nie myta i mierzy na serii przy prawidłowym doładowaniu jak nowa z aso
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się