Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 Avant 3.0 TDI, ~320PS ~640NM - pierwsza strona po aktualizacji


milart

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawy jestem, czy to nie jest właśnie sztuka z CCLA albo szyną na tych gratach :eusathink:

A ja jestem ciekawy jak się spisuje skrzynia biegów przy 750+nm?

Na ten temat było już dużo, manual radzi sobie dużo gorzej niż pancerny tip. Tylko tipa montowali chyba do końca 2008 roku potem zastąpili S-tronic/DSG a ten już zniesie dużo mniej.

Przy tipie jest chyba krótszy wał na odcinku między podporą a skrzynią i inaczej rozwiązana podpora. Jakoś tak, ale specem nie jestem.

---------- Post dopisany at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:08 ----------

ewentualnie jechać do bukaresztu na coś takiego : Revo Stage2+ 360hp 750nm 3.0TDI - A5_OC

:)

Orzełek, cytat z tego linka co podałeś:

Revo Stage2+ wich is running 2.15 bar boost and makes 360+hp and 750+nm

Ciekawy jestem, czy to nie jest właśnie sztuka z CCLA albo szyną na tych gratach :eusathink:

U Patrox'a w tym temacie, z dodatkową pompą paliwa, której w CAPA nie ma a CCWA/CCLA jest i większym turbo (zakładam, że ABT) / boost 1,7bar wyszło 351ps. Ten gościu od A5 ma stockowe turbo, boost 2,15bar :shock3: i wynik choć bez wykresu 360ps. Ciekawe jaki ma CR :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie temat jest bardzo ciekawy tylko trzebaby poszukać kogoś kto by sprawdził to fizycznie ;). Tak dla porównania moje auto 360 ps i 700 Nm z DPFem na turbo ABT, a Patrox na innym turbo ale tym samym booscie BEZ DPFa miał 351 ps wiec tutaj jakaś różnica jest, ale wg mnie kosmetyczna :). Co nie zmienia faktu, że w budapeszcie poszli po bandzie z tym boostem i jestem w szoku, że to turbo nie umarło przy strojeniu. Patrząc na czasy na 1/4 to ta A5 wg mnie ma ok 360 ps i 700 Nm biorąc pod uwagę, że jest lżejsza o 150 kg od mojego auta a czas ma lepszy o 0.25 sek. Teorii mamy dużo tylko mało faktów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie temat jest bardzo ciekawy tylko trzeba by poszukać kogoś kto by sprawdził to fizycznie ;). ............. Teorii mamy dużo tylko mało faktów ;)

No niestety, nie słyszałem jeszcze aby ktoś miał silnik CCLA, a to by sporo wyjaśniło. Ciekawe czy nie był pakowany do jakichś wersji specjalnych typu policja czy coś w tym stylu :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro jest na sprzedaż CCLA rzekomo z powypadkowego samochodu z Holandii więc raczej do cywilnych samochodów pakowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok więc co do wtrysków to wychodzi na to że wszystko co się z nimi dzieje mieści się w granicach wartości katalogowych i nie ma prawa wpływać na spadek mocy. Najprawdopodobniej jest to jednak wina paliwa i dodatków które lałem a te ponoć nie najlepiej współpracują z piezoelektrykami. Kończę teraz drugi bak na zwykłej ropie ze Statoilu i po następnym tankowaniu jadę sprawdzić moc.

Tymczasem nareszcie zrobiłem do końca tylne ledy i teraz podczas hamowania świeci środek tak jak chciałem:

W dzień:

Nocą:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dobra informacja, ze wtryski sa dobre . :naughty::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc czekając na kolejny pomiar na niekombinowanym paliwie czas zrobić porządek z lakierem i przygotować się na nadchodzący sezon letni. W przyszłym tygodniu lakierowanie poodbijanej maski i zrobienie na dobre tylnego dyfuzora. A co do przywrócenia blasku lakierowi to jednak nie będę robił polerki u lakiernika i zrobię to sam.

Zestaw na cały samochód już do mnie jedzie:

24h Meguiar's NXT Generation Tech Wax 2.0 (jestem mega ciekawy efektu końcowego);

Meguiar's Paint Restoration KIT;

Diamondbrite RIMS KIT;

Diamondbrite RAIN SCREEN KIT;

Diamondbrite LEATHER CARE KIT;

Początkowo zastanawiałem się nad zestawami Swissvaxa, Zirconite, Zymol ale jak sobie poczytałem i zobaczyłem na naszym forum efekty po zastosowaniu kosmetyków Meguiar's to postanowiłem zaryzykować. Jako że ostatnio robię się leniwy myślałem jeszcze o wstawieniu wozu do jakiegoś car-spa ale jak zobaczyłem ceny to oooo k......aaa :shock3: (trzeba otwierać warsztat i pucować ludziom fury). No w każdym bądź razie szybko nabrałem chęci do zabawy przy lakierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A druga sprawa to znajdz jeszcze car spa co Ci to zrobi naprawdę dobrze za tą kosmiczną cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja. Przynajmniej będę miał pewność że wszystko będzie zrobione jak należy. No i jeszcze satysfakcja oczywiście :decayed: Tylko najgorsze jest to, że muszę czekać aż pojadę w rodzinne strony bo tutaj nie mam warunków i sprzętu żeby to wszystko na spokojnie zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja. Przynajmniej będę miał pewność że wszystko będzie zrobione jak należy. No i jeszcze satysfakcja oczywiście :decayed: Tylko najgorsze jest to, że muszę czekać aż pojadę w rodzinne strony bo tutaj nie mam warunków i sprzętu żeby to wszystko na spokojnie zrobić.

Kłóciłbym się czy zrobisz tak jak porządny car detalista :whistling:

Raczej nie masz większych szans bo :

a)doświadczenie

b)zapewne nie masz wypasionej polerki rotacyjnej i nie umiesz się z nią należycie obchodzić..

c) nie wiesz jakie kombinacje past i których środków są najlepsze do Twojego koloru i lakieru

d)bez obrazy ale produkty które zakupiłeś to żadna wyższa półka kosmetyków..

itd...itp...:decayed:

d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja. Przynajmniej będę miał pewność że wszystko będzie zrobione jak należy. No i jeszcze satysfakcja oczywiście :decayed: Tylko najgorsze jest to, że muszę czekać aż pojadę w rodzinne strony bo tutaj nie mam warunków i sprzętu żeby to wszystko na spokojnie zrobić.

Kłóciłbym się czy zrobisz tak jak porządny car detalista :whistling:

Raczej nie masz większych szans bo :

a)doświadczenie

b)zapewne nie masz wypasionej polerki rotacyjnej i nie umiesz się z nią należycie obchodzić..

c) nie wiesz jakie kombinacje past i których środków są najlepsze do Twojego koloru i lakieru

d)bez obrazy ale produkty które zakupiłeś to żadna wyższa półka kosmetyków..

itd...itp...:decayed:

d

Wypasionej polerki rotacyjnej to co prawda nie mam ale mam i to całkiem dobrą do tego własny skompletowany dobrze wyposażony warsztat włącznie ze sprzętem do lakierowania. No i trochę tego już przerobiłem.

Co do kosmetyków to może i nie najwyższa półka ale nie widzi mi się wydanie 2k zł na kosmetyki bo raczej powalającej różnicy nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mam za mało czasu żeby wyjechać z miejsca pracy na czas malowania a nie widzi mi się branie urlopu żeby pomalować maskę. Tym bardziej, że tutaj lakieruję praktycznie po kosztach więc nie mam się nad czym zastanawiać.

---------- Post dopisany 15-03-2013 at 08:56 ---------- Poprzedni post napisany 04-03-2013 at 20:47 ----------

A więc co do mocy to już wiem że wina jest po stronie paliwa i zapewne dodatków które lałem. Wczoraj na szybko zajechałem na hamownię i pokazało 315PS i 630NM więc wszystko wraca do normy a to dopiero drugi bak najzwyklejszej ropy ze Statoila więc możliwe że jeszcze odrobina wcześniejszego gówna została w baku i jest zmieszana. Wpadnę jeszcze z ciekawości latem jak dadzą inne paliwo na stacjach i zobaczę czy coś się jeszcze zmieni. Wtedy ewentualnie jeszcze mu delikatnie dołożymy kilka PS. Więc szanowni koledzy na moim przykładzie świetnie widać że te wszystkie uszlachetniacze i mega paliwa to można sobie wsadzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc szanowni koledzy na moim przykładzie świetnie widać że te wszystkie uszlachetniacze i mega paliwa to można sobie wsadzić.

Ameryki nie odkryłeś, dziwi mnie tylko ,że jeszcze tak duża grupa osób jest tego poglądu co Ty byłeś wcześniej.......dobrze ,że chociaż moc wróciła do normy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dla mnie to prawie jak Ameryka bo już za portfel się trzymałem myśląc że mi silnik zaczyna umierać a dopiero 100kkm. Także nauczka jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli sie tylko cieszyc , problem w tym ze za chwile nie bedzie co kupic bo wszystkie ulepszane.Za dwa tyg. bede jechal na strojenie i chcialem zalac auto zwykla 98 tylko gdzie ja kupic.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bede jechal na strojenie i chcialem zalac auto zwykla 98 tylko gdzie ja kupic.......

No jak tak sobie myślę to teraz chyba wszystkie są "uszlachetniane". Chociaż w benzyniaku to chyba nie powinno mieć aż takiego znaczenia jak w dieslu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no ma , bo na jakim paliwie wystroisz na takim powinienes jezdzic a w NO nie ma uszlachetnianych paliw , 98 to 98 i nawet V-power Shella ma tylko 98 oktan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mowa o strojonych silnikach to faktycznie powinno się tego pilnować. Co do liczby oktan to jestem ciekawy czy na naszych stacjach 98 ma te 98? Przypuszczam, że nie. Może V-pover racing ale i o to bym się nie zakładał. Moje poprzednie 3,2 najlepiej pracowało na 98 BP. Na shellu(ledwo mi starczyło z Gdyni do Warszawy) i orlenie więcej mi palił i przy większych prędkościach słabiej przyspieszał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wiesz o tym ze paliwo o mniejszej liczbie oktanowej wyprodukuje wiecej mocy , chodzi o spalanie stukowe im wyzsza liczba tym jego rysyko mniejsze natomiast sama jakosc paliwa to osobny temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...