Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 Avant 3.0 TDI, ~320PS ~640NM - pierwsza strona po aktualizacji


milart

Rekomendowane odpowiedzi

Sporo tego oleju trzeba wlać. Do benzyniaka 3,2 V6 zalewałem 5,5l. A co do pobierania oleju to myślę że chyba głównie styl jazdy ma znaczenie(dynamicznie-oleju ubywa, spokojnie-nic nie zauważyłem). Wydawało mi się że w TDI to zupełnie normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mistic ja przytoczylem subaru odnonie dyskusji o oleju a ty Tfsi chyba z jakis tobie znanych osobistych zaczytuje cie bo w takim razie sam nievwiesz co piszesz

Trochę to znaczy ile ? Nie sądzę aby nowe łykało 100ml na 1000km ? Wiem o co Ci chodzi, wszyscy wiedzą, że fabryka dała doopy z 2.0tfsi i sam wiesz, że to nie jest normalne zużycie tylko ściemnianie przez producenta i brak woli wzięcia na klatę swojego błędu.
co do mojgo zuzycia to kupie ci nawet ilet zebys sobie go zaplabowal , bo widze ze satysfakcja z twojego rozczarowania moze byc wrta kazdych pieniedzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi twój "znikomy" jak piszesz pobór oleju w TFSI może mieć związek z "emeryckimi" ograniczeniami prędkości panującymi w kraju w którym przebywasz i raczej mało kto łamie tam przepisy . W PL jest jednak trochę inaczej , nikt nie zwraca za bardzo uwagi tak skrupulatnie na ograniczenia a prędkość jazdy ma znaczący wpływ na pobór oleju....

@ Milart ja na twoim miejscu spróbował bym Amsoil deo , sam już od bardzo dawna na nim latam i jest to według nie nr1

[TABLE]

[TABLE]

[TABLE]

[TABLE]

[TD=colspan: 2][TABLE]

Kinematic Viscosity @ 100°C, cSt (ASTM D-445)

14.5

Kinematic Viscosity @ 40°C, cSt (ASTM D-445)

87.9

Viscosity Index (ASTM D-2270)

172

CCS Viscosity @ -30°C, cP (ASTM D-5293)

5932

Flash Point °C (°F) (ASTM D-92)

228 (442)

Fire Point °C (°F) (ASTM D-92)

246 (475)

Pour Point °C (°F) (ASTM D-97)

-46 (-51)

NOACK Volatility, % weight loss (g/100g) (ASTM D-5800)

8.8

Four-Ball Wear Test @ 40 kg, 75°C, 1200 rpm, 1 hr, Scar, mm (ASTM D-4172)

0.51

Total Base Number (ASTM D-2896)

10.4

High Temperature/High Shear Viscosity, cP (ASTM D5481)

4.0

Sulfated Ash Content, wt. %

1.0

[/TABLE]

[/TABLE]

[/TABLE]

[/TABLE]

[/TD]

[/TABLE]

[TABLE]

[/TD]

[TD]

[/TABLE]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlos nawet po miescie jezdze bardzo dynamicznie w zimie kilka razy w tygodniu upalam ze znajomym dla relksu wiec ohtsniczenia nie msja tu rsczej wplywu.Zreszta jak trm motor bierze to birze bez znaczenia jsk sie jezdzi ale nie robmy wiecej ot o 2.0 tfsi bo to nie ma zwiazku z tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi twój "znikomy" jak piszesz pobór oleju w TFSI może mieć związek z "emeryckimi" ograniczeniami prędkości panującymi w kraju w którym przebywasz i raczej mało kto łamie tam przepisy . W PL jest jednak trochę inaczej , nikt nie zwraca za bardzo uwagi tak skrupulatnie na ograniczenia a prędkość jazdy ma znaczący wpływ na pobór oleju....

@ Milart ja na twoim miejscu spróbował bym Amsoil deo , sam już od bardzo dawna na nim latam i jest to według nie nr1

[TABLE]

[TABLE]

[TABLE]

[TABLE]

[TD=colspan: 2][TABLE]

Kinematic Viscosity @ 100°C, cSt (ASTM D-445)

14.5

Kinematic Viscosity @ 40°C, cSt (ASTM D-445)

87.9

Viscosity Index (ASTM D-2270)

172

CCS Viscosity @ -30°C, cP (ASTM D-5293)

5932

Flash Point °C (°F) (ASTM D-92)

228 (442)

Fire Point °C (°F) (ASTM D-92)

246 (475)

Pour Point °C (°F) (ASTM D-97)

-46 (-51)

NOACK Volatility, % weight loss (g/100g) (ASTM D-5800)

8.8

Four-Ball Wear Test @ 40 kg, 75°C, 1200 rpm, 1 hr, Scar, mm (ASTM D-4172)

0.51

Total Base Number (ASTM D-2896)

10.4

High Temperature/High Shear Viscosity, cP (ASTM D5481)

4.0

Sulfated Ash Content, wt. %

1.0

[/TABLE]

[/TABLE]

[/TABLE]

[/TABLE]

[/TD]

[/TABLE]

[TABLE]

[/TD]

[TD]

[/TABLE]

Faktycznie Amsoil ma fajne parametry. Myślę że najpierw spróbuję Millersa NanoDrive. Lubię przycisnąć i ten olej wydaje mi się odpowiedni. A jak będzie to na pewno opiszę na forum jakiś czas po wymianie.

---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 09:22 ----------

Ponawiam info o starym wydechu który wciąż mam do sprzedania. Miałem już dwóch chętnych i nie szło tego wysłać a mieli za daleko żeby przyjechać i odebrać:kwasny:. Jeżeli znacie kogoś chętnego z Warszawy bądź okolic to chętnie sprzedam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten AMS wyglada bardzo fajnie !

Dlatego na nim jeżdżę , ale najważniejsze , że na tym oleju osiągnąłem najmniejsze zużycie silnika. Jakiś czas temu oddawałem do analizy każdy olej na którym jeździłem no i ten okazał się najlepszy i nawet z Dpf-em daje sobie radę.

Turdzi tylko z tego co piszą on nadaje się tylko do diesla ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób analiza oleju pokazuje zużycie silnika?, gdzie ją można wykonać?, Jakie są róznice pomiedzy olejami w zużyciu silnika? Czy jeżeli silnik zrobi 300 kkm da sie zauważyć różnicę? bo jak nie to po co zaprzątać sobie tym głowę?

Wiele pytań ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie do wszystkich poprzednich auto lałem motula, do B8 na pierwszą zmianę zapodałem też motula, wtedy dowiedziałem się o podróbach, olej kupowałem w sklepie, ale już sam nie wiem czy był to ori, w każdym razie 2.0 tdi zjadł po 10k 1 litr oleju (auto było w tym czasie chipowane i jezdzilem dosc ostrzej) i po tym fakcie przerzuciłem się na CASTROL EDGE...

Sam zauważyłem, że jak się ciśnie tdki do mx osiągów na każdym biegu to łyknie oleju, przy spokojnej jeździe oleju nie ubywa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj minęło 1200km od ostatniej kontroli poziomu oleju i tak się składa że nic nie ubyło. No cóż nie będę płakał z tego powodu:wink:

Znacie może kogoś kto ma dobre dojście do produktów Millers'a? Interesuje mnie następujący zestaw:

1. 7L Millers Oils CFS 5w40 NT Motorsport;

2. Płukanka silnika Millers Engine Flush 250 ml;

3. Millers Oils Diesel Power ECOMAX 500ml;

4. Millers Oils Diesel Injector Cleaner 250ml;

---------- Post dopisany 23-10-2012 at 15:54 ---------- Poprzedni post napisany 20-10-2012 at 16:54 ----------

Na stronie Kreatora Mocy znalazł się opis modyfikacji zrobionych w samochodzie przed wykonaniem układu wydechowego:

A4 3.0 TDI Fap Off, Chip Tuning, Nowy IC

Po ostatecznej korekcie zostanie uzupełniony:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, cieszcie się takimi zużyciami, bo to absolutnie ŻADEN problem :). Traktowałbym to jako normę.

W V8 to dopiero mamy wir olejowy....

ps. musi się to straaaasznie odpychać - gratuluje! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, cieszcie się takimi zużyciami, bo to absolutnie ŻADEN problem :). Traktowałbym to jako normę.

W V8 to dopiero mamy wir olejowy....

ps. musi się to straaaasznie odpychać - gratuluje! ;)

Dzięki. To fakt, świetnie się odpycha:decayed:

---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 22:18 ----------

fajnie jeszcze pare zdjec coolerka BiT

Z tego względu zamieściłem link. Fajnie opisali więc może komuś się przyda:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale skracales czy dopasowalws na sile z tego co widze to ic z bitma inaczej wyptofilowane wejscia przez co weze sa krotsze do w tfsi jest problem gdyz orginalne weze maja troszke inna srednice no sle cos die wymydli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba strona kierowcy pasowała a od pasażera trzeba było skrócić.

---------- Post dopisany 25-10-2012 at 15:01 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2012 at 15:00 ----------

Jeździliście może na letnich oponach Bridgestone Potenza S001 lub Potenza RE050A? Jakieś ciekawe spostrzeżenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...