Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wskaźnik PALIWA! 1.8 T


miloszvip

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam problem ze wskaźnikiem paliwa,a mianowicie jadąc samochodem poczułem "smród" paliwa w aucie(dodam tylko,że mam samochód w gazie) po czym wskazówka paliwa opadła całkowicie na dół.Zatrzymałem samochód,żadnych wycieków nie było... ale jak przełączyłem samochód na samą benzynę po przejechaniu 100-200m zaczął się dławić tak jakby nie było paliwa(zawsze mam paliwa ponad pierwszą kreskę) oczywiścię przełączyłem na gaz,dojechałem na CPN zatankowałem za 50zł(wskazówka dalej leży.. nawet nie ruszyła)po zatankowaniu doszedł kolejny problem a mianowicie nie mogłem jej odpalić... po 1h rozmyślania zajrzałem do bezpieczników i ku mojemu zdziwieniu był spalony jeden bezpiecznik od pompy paliwa(20) po wymienieniu odpaliłem i dojechałem do domu,na benzynie chodzi normalnie ale na gazie nierówno+ strzela butla.Towarzysze pomożecie...?;) Z góry dzięki za pomoc! M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdźzawó odpowietrznia zbiornika paliwa tzn evap syczy ci z wlewu paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewidętnie nie działający zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa zameczysz pompę I pływak dlatego warują wskazania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienię korek i bedzię wszystko ok? A jeśli dalej wskaźnik dalej będzie w tym samym miejscu? To jeszcze jedno pytanie.. dlaczego poczułem "smród" benzyny w środku i dlaczego nie chciał jechać na benzynie chociaż paliwo było?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wina korka ale zaworu odpowietrzania zbiornika par paliwa. Na obudowie filtra powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze tez byc zatkany waz idacy od tego zaworka pod samochod. sprawdz to. waz ten znajduje sie pod prawym przednim nadkolem, z tylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak powinien byc blad gdyz jest do niego podlaczona wtyczka dwu pinowa i to steruje jego otwieraniem. zrob test vagiem czy cyka ten zaworek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na sluch. jesli po odpaleniu nie slychac czy cyka to moze juz byc podejrzane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo i zgadzam się z przedmówcami poszedł ci zawór odpowietrzający który znajduje się na obudowie filtra w gumowej obudowie :) odłącz od niego ten przewód co ci leci w stronę koła i wtedy powinno wszystko ustać ja u siebie musiał nowy kupić i do tego oryginał bo zamienników nie ma kosz ok 150 zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesteście pewni na 100%? jak mam to sprawdzić?

---------- Post dopisany at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany at 17:38 ----------

Panowie.. jeszcze jedno pytanie.A może to emulator padł?Bo z 2tyg od tego feralnego zdarzenia byłem gaz ustawic(jest na gwarancji jeszcze) więc moze coś zle ustawił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłącz jeden przewód od tego zaworu i zobacz czy jeżeli nie puka to czy zaciąga powietrze. Jeżeli nie puka to nie powinien zaciągać powietrza jeżeli nie puka i zaciąga to znaczy że nie domyka się lub gdzieś przytarł :) Pozdrawiam :) Odłącz ten przewód od lewej strony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc tak... zrobiłem tak jak kazaliście...pierwsze co odłączyłem przewód od lewej strony(dodam,że jak był założony samochód palił,chodził 10 min po czym zaczeło strzelac w baku,pożniej zgasł..(spalił się bezpiecznik od pompy)i wtedy wróciło wszystko do normy.Udało mi się załatwić taki sam"zawór" za 40zł z takimi samymi numerami.W sklepie motoryzacyjnym krzykneli do mnie 300-400zł.Na razie chodzi normalnie ale co mnie martwi wskazówka paliwa dalej leży(ew minimalnie się podniosła) chociaż jak jechałem przez dziury... to wskoczył na normalny poziom.. i pokazał ile jest aktualnie paliwa ale po 5 min znowu opadł.Boje się ,że przez ten zawór szlak trafi mi pływak.Panowie kto posiada POLSKIEGO Vaga i może za dobrą cene sprzedać ew dać? Z góry dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym wskaźnikiem to raczej na pewno pływak ci padł najlepiej wyciągnij go i zobacz czy ci się odgiął przez to że się podciśnienie w baku robiło, albo mogło ci taką płytkę ceramiczną na pływaku połamać i wtedy już pozostaje tylko wymiana ale myślę że po prostu się odgiął :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo ci wciagnelo bak. zobacz pod auto jak wyglada. sprawdz tez pompe czy rowno siedzi bo mogl sie tez od gory znieksztalcic.

---------- Post dopisany at 12:45 ---------- Poprzedni post napisany at 12:44 ----------

a i bardzo wazne, przetkales ta rurke odpowietrzajaca w nadkolu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobny problem ale nie wiem w sumie czy ja mam tam wogole plywak , bo wskaznik paliwa tez mi wariuje.... ostatnio zauwazylem ze rezerwa zapala mi sie jak zatankuje do pelna ? tyle ze ja mam 2001 rok.... gdzie szukac dokladnie tych rurek odpowietrzajacych... juz nawet probowalem nie dokrecac korka, ale nic nie dalo.... byc moze cale zegary do wymiany, bo wskaznik od temp chlodnicy tez swiruje ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wezyk znajdziesz w nadkolu przy slupku b z prawej strony, ale u ciebie faktycznie to wyglada na problem z licznikiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...