Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.8T] Dlugie krecenie przed odpaleniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Problem pojawil się mniej wiecej od czasu, gdy zalozylem instalację gazową

raczej przypadkowa zbieżność między usterką a montażem instalacji.

Nie koniecznie ! , źle skonfigurowana instalacja będzie powodowała "rozstrojenie" mapy wtrysku benzyny i jeżeli się nie mylę mapy kąta wyprzedzenia zapłonu, a ponieważ przy rozruchu elektronika nie koryguje parametrów bieżących zależnych od sondy czy czujników spalania stukowego, stąd problemy z rozruchem.

Opublikowano

Czyli problem z uruchomieniem mojego auta może wymagać tylko wizyty u elektryka z komputerem dla ustawienia czasów?

Wyczytałem gdzieś na forum, że pomocne może być odłączenie przewodów zasilania. Czy to może coś pomóc?

Opublikowano

A ten problem z odpalaniem to po dłuższym postoju czy zawsze?

Opublikowano

Od jakiegoś miesiąca tylko gdy zimny zaczeło się od kilku razy a już od 3 dni nic nie mogę go odpalić a na gazie nie mam możliwości bo to sekwencyjny. Pozostaje laweta bądz linka albo wizyta elektryka na miejscu?

Opublikowano

A zakręć zawór na butli, wyjeździj gaz i wtedy spróbuj, może przepuszcza elektrozawór od gazu i przy zapalaniu zalewa silnik, bo dostaje i benzynę i gaz z przewodów. Ja tak miałem wystarczyło wymienić gumki uszczelniające w elektrozaworze który jest na parowniku i pali lux.

Opublikowano

Tak mam sekwencję Sirocco.

Możesz zakręcić zawór i próbować nic się nie zepsuje a może to jest problemem.

Opublikowano

Kolego ARAMIS wielkie dzięki za radę! To jest to o czym pisałeś, po zakręceniu butli z gazem auto odpaliło :dance:

Mój mechanik już miał poszarpane nerwy od tego. Zrobił niezłe oczy na moją propozycję.

Teraz pozostaje tylko wymienić uszczelki i będzie myślę ok czy jeszcze postarać się o podpięcie do VAG-a?

Opublikowano

Cieszę się że pomogłem. ja walczyłem z problemem kilka miesięcy, aż drogą prób i błędów doszedłem, na szczęście nie kosztowało mnie to kasy. A tylko nie udało mi się znaleźć takich gumek gotowych tylko musiałem wycinać i za pierwszym razem pomogło tylko na tydzień. Guma musi być dosyć twarda bo inaczej wygniata się szybko i problem powraca. A ktoś miał podobny problem i padnięte było jakieś uszczelnienie wewnątrz parownika.

Szkoda że daleko mieszkasz bo warto by sprawę :drunk::embarrassed:

Powodzenia.

Opublikowano

W piątek jadę do gazowników może wymienią mi w ramach gwarancji, bo gaz mam od maja. Na ostatnim przedglądzie wszystko było ok wymienił filterki podłączył pod kompa.

Opublikowano

Omijając kolegów z problemem gazowym, to jeżeli auto kręci, a nie odpala to proponuje wymienić filter paliwa, bo np. ok 10 % filtrów MANa są wadliwe i przepuszczają spowrotem paliwo co powoduje dłuższe zasysanie i objawia się dłuższym kręceniem czy nawet kilkakrotnym.

Miałem taki problem, więc radzę wymienić filtr paliwa lub zamontować zawór zwrotny (jak u mnie) który pomoże w problemie

Opublikowano

zawór zwrotny jest w pompie paliwa

Opublikowano

Witam;

ja tez wymieniłem pompę 1tys.km temu/VDO-taki tez był oryginał/,bo padła ale problem nie ustapił.Na vagu nic.Po nocy musze kręcic trochę,ale jak odpali to trzyma,nie gasnie jak u innych.Podlałem go troche preparatem STP i poprawiło się.zauważyłem tez jak inni koledzy,ze na paliwku 98 jest lepiej.Czyżby nowy problem z A4-kami.Zobaczcie,ze ostatnio sporo o tym klikamy??? :slina:

Co to jest?

pozdro :a4fan:

Opublikowano

Problem powrócił ze zwiększoną siłą. Autko ładnie kręci ma iskrę gaz zakręcowy i nic. Odpaliło 3 razy i już nie chce więcej. W piątek kolega podłączył kompa i wyskoczył błąd: ciśnienie mieszanki i doładowania.

Dzisiaj postaram o podłączenie i ustawienie komputerowo. Dam znać czy pomogło.

Opublikowano

Witajcie. Ja tez mam problem z odpalanie. Tj, nie jest az tak ciezko jak czytam z waszych postow. Moja a4 odpala po 3-5 obrotow. Czytalem wypowiedz na temat czasow wtryskow. Hmmm w moim autka zastanawiam mnie glosna praca silnika po rozgrzaniu. Pracuje jak bardzo cichy dieselek. Moze to ma zwiazek z czasami wtryskow? Nie wiem jak jest w tych pompach. Czy jest jakis nastawnik. Moze wtrysk jest za wczesny? Dodam tez za raz na jakies uruchomienie po nocy. Silnik przez ok 4 sekundy nie chodzi na jeden garnek. Ale to sie zdarza raz na 100 odpalen.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...