dawid88góri 0 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 własnie koncze remont w mojej audiczce troszke mam drogi koszt tego remontu, opróch tłoków i piercsieni remontuje tam wszytkom i tak sie zastanawiam nad katalizatorami sa tam chyba nawet 2 katalizatory( nie wiem ale tak mi sie zdaje) czy jak bym je usunoł albo jak jest jeden to jeden jak to wpłynie na trwałosc mojego silnika, wiem ze moc mu wzrosnie ale co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic187530.html-poczytaj o strumienicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 jak się ma strumiennica do V6 ? może wiesz? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Naświetliłem temat ogólnie-nie do konkretnego silnika :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Po kiego ci strumienica?Nie dosc ze nic nie daje to u mnie powodowala dziwne drzenie które doprowadzalo mnie to pasji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 tłoki i pierścienie w 2.5 V6 TDI a co się stało, piasku Ci ktoś nasypał do cylindrów!!! w tych motorach to tylko głowice się psują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Przeciez nie naprawia tlokow i pierscieni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 dobra jestem już chyba za bardzo pijany, źle doczytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 dobra jestem już chyba za bardzo pijany, źle doczytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 miałem ciężki tydzień, więc mam prawo się napić i wszystkim polecam co nie muszą jutro prowadzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo 0 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Usunąłem kata w swoim AFB. Przebieg 300tys.k. a katalizator wyglądał całkiem nieźle.Po zabiegu ciut większe dymienie, duuużo donośniejszy dzwięk dmuchawki. Osiągi raczej bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1975 0 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 jak go bys wciągnoł to pamietaj zeby go wystawic na aledrogo cenny są tam naprawde dobre wlasnie sprzedaje ze starego poloneza i juz jest 200 zeta :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid88góri 0 Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 jutro prawdopodobnie bede wkładał silnik, kosz remontu jest strasznie wysoki, 2 nowe głowice, nowe panewki, pompa, trmostat i razrzad, ale dalej nie wiem czy wyciagnac ten katalizator czy nie? chodzi mi o silnik, chyba powina sie jego zywotnosc zwiekszyc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się