trepek Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 (edytowane) Po 4 audi 80, dwóch swapach silnika przyszła pora na stabilizację i coś młodszego z pewnym powiewem świeżości :-)Dzisiaj zadatkowałem ten o to wóz.Wczoraj się pojawił na otomoto Zdjęcia z otomoto: Samochód z roku 1995, silnik 1Z 90KM, od 6 lat w kraju i w kraju w jednych rękach (moje drugie).Wyposażenie:- 2x Airbag- Climatronik- elektryczne przednie szyby i lusterka- termometr- alufelgii- wspomaganie- centralny zamek- ABS- roleta tylnej szyby- orginalny alarm- składana tylna kanapa- podgrzewane spryskiwacze i wkłady zamków drzwi przednichX0A = National sales program GermanyB0A = Component parts set without country-specific design requirementC0V = Steel wheels 6J x 15G0C = 5-speed manual transmissionH6R = Tires 195/65 R15 TJ0M = Battery 360 A (80 Ah)M0T = 4-cyl. turbo diesel engine 1.9 L/66 kW direct injection base engine is T0TQ1A = Standard front seats1AH = Electronic differential lock (EDL)1G2 = Steel spare wheel with original equipment tires2PG = Steering wheel3AF = Right exterior mirror: convex, electrically adjustable and heated3BS = Left exterior mirror: aspherical, electrically adjustable and heatedT0T = 4-cylinder diesel engine 1.9 L unit 028.M3S0 = Without roof rails/roof load rack4UE = Air bag for driver and front seat passenger0G1 = Gearshift lever8AC = Radio "beta"8GL = Alternator 120 A8RE = 4 speakers (passive)1LA = Disc brakes, front3FA = Without roof insert (standard roof)1BA = Standard suspension/shock absorptionPrzebieg: prawdziwe 260 tys kmBez rdzy, z zewnątrz super utrzymany, środek do lekkich poprawek. Ogólnie bardzo dobra baza do działania Naprawdę nie spodziewałem się, że go kupię.Zobaczymy jak się będzie sprawować, życzcie mi powodzenia 17.07.2012rDzień po zakupie, przyjechałem z trasy. W porównaniu do audi 80 jest niesamowita przepaść w komforcie podróżowania i wygłuszeniu. 19.07.2012r Zaczynamy sprzątanie. Dobra wiadomość, tyłeczek nie ruszany Tak przed: A tak po: Reszta jutro bo schnie ;-)20.07.2012rNo i dokończone Jeszcze gdzie niegdzie troszkę coś widać ale nie jest źle, jest bardzo przytulnie 06.08.2012r Zaczynam porządeczki pod maską i ustawianie silnika na zalecenia fabryczne.Parę fotek Tak na koniec dnia wyglądał silnik: Jutro czyszczenie pompy, nowe uszczelki oraz ogarnięcie silnika tak jak trzeba. Lekko znak na wałku nie pokrywa się ze znakiem na wale i pompą. Kąt wtrysku trzeba ustawić.08.08.2012r Kończymy porządki ;-)Pompa na nowych uszczelkach, nastawnik też przeczyściłem. Wszystko poustawiałem, posprawdzałem. Podciśnienie od EGRa wyrzuciłem a otworek w serwie zaślepiłem ;-) Hamulce żylety teraz mam <ok> Chłodnica ori, wszystkie obudowy lamp też ori. Uszczelka pod głowicą ori. Pompa wtryskowa również ori i przebieg jak najbardziej te licznikowe 260 tys km. Czego chcieć więcej?13.08.2012r Dzisiaj trafiły wtryski od AFN.Oraz zdjęcie radia, które już trochę u mnie siedzi:Po ostatnich regulacjach i na nowych wtryskach samochód ma bardzo fajny dół lecz od 2200-2500 obr jeszcze nie jest tak jakbym tego chciał ;-) Jedzie ale dalej za mało plecy masuje.19.08.2012r W sobotę byłem samochodem na ślubie znajomej więc zrobiłem parę fotek tuż przed wyjazdem ;-) Dywaniki to orginalne dywaniki z audi 80.03.09.2012r Pora na mały update, bo samochód cały czas pielęgnuję.Na początek poszła wymiana osłony oparcia fotela pasażera: W wolnej chwili zmienie jeszcze materiał na oparciu fotela kierowcy, bo te wkurzające nity na kieszeniach jeansów mnie wkurzają i rozszarpują oparcie :-/W rączki wpadły mi jeszcze kostki z programem od SKN: Ponoć na ori gratach dają 120KM, potwierdzone certyfikatem TUV.Ogarnąłem climatronik oraz radio. Climatronik już automatycznie potrafi załączyć sprężarkę a radio nie gubi pamięci kodu, oczywiście wszystko zrobione tak jak było ori, bez samowolki.06.09.2012 Dzisiaj zawitał ręczny w skórze. Przed zimą będzie jeszcze kilka zmian.07.09.2012r Dzisiaj zrobiłem sobie fotel kierowcy. Wazy się te 87kg więc tyłek swoje niszczy, szczególnie nity w kieszeniach spodni jeansowych :-/ Przy pracy dzielnie pomagał mi Bruno, Posokowiec Bawarski. Materiał oparcia był prany dwa razy szczotką w wannie a później powieszony na lince na strychu. Pomarszczenia powoli ustępują, myślę że kwestią tygodnia jest "wyprasowanie". Dodatkowo dzisiaj listonosz przyniósł mi paczkę z wygłuszeniami na kielichy i ścianę grodziową od strony silnika.Niedługo przyjdzie mi ori apteczka <ok>10.09.2012 Doszła ori apteczka do audi a4. Data produkcji: 06.2010 <ok> Podkładki pod EGR.22.09.2012r Przyszła paczka od kolegi Dziku. Nowe filtry, olej i takie tam ;-)25.09.2012r Wygłuszenia kielichów oraz grodzi od strony silnika z 2.5 TDI v6. 05.10.2012r Dzisiaj zacząłem konserwację samochodu w znanych mi miejscach niedomagania. Zakupiłem odpowiednie preparaty: Włosy murzyna poszły w ruch: Wypełnienie koła zapasowego:Płyta pod silnik z wygłuszeniem od TDI.Zestaw BOSE: 22.10.2012r Kolejny element układanki. Nieporysowana konsola środkowa i przycisk od przednich przeciwmgielnych.26.10.2012r Osłona skrzyni z wygłuszeniem od 2.5 TDI oraz nowa konsola środkowa. 29.10.2012r Ori skórzany mieszek i gałeczka w lepszym stanie niż moja.30.12.2012rZamiennik katalizatora od Gruchota oraz przejściówka pod kolektor AWX.1.02.2013rMały update, czyli gruchot na pokładzie, poliftowe podszybie. 01.05.2013rSwap przednich hamulcy, czyli lite 280mm out, witajcie wentylowane 288mm Oraz prezent w postaci osłony pod skrzynię biegów. 23.05.2013rWtryski 216'tki i hamulce na pokładzie. 9.06.2013rDługo szukane i upragnione fotele welurowe 12.07.2013rRemont alternatora, poliftowa tapicerka bagażnika, ramiona wycieraczek z Passata B5 FL. 09.09.2013rSterownik 16bit z programem 130-140KM, osłony tarcz 288, dolna rozpórka, lampy drugi polift, tempomat+fis (jeszcze nie na samochodzie). 28.11.2013rRozrząd, pompa wody, olej, filtry, remont tylnich hamulcy, wizyta w ASO, dłubanie koło wskaźnika doładowania, zawieszka od ukochanej. http://images62.fotosik.pl/429/b50eeeeb31610502m.jpg http://images62.fotosik.pl/448/1be46f2e65606ad2m.jpg http://images62.fotosik.pl/448/b799c910a99e083dm.jpg http://images64.fotosik.pl/448/2532b25d647275ebm.jpg08.12.2013rTrzecie światło stop oraz tylnia półka poliftowa, pokrywa akumulatora, zaślepki pokrywy oraz moja lepsza połowa dzieląca ze mną pasję do aut.http://images64.fotosik.pl/461/6b3371e1a02415a4m.jpg http://images64.fotosik.pl/461/df6cb44a4aaf8664m.jpg http://images64.fotosik.pl/461/4922eeeeefbd6897m.jpg14.12.2013rKarbonowe prezenty od ukochanej:http://images61.fotosik.pl/477/082bfb144b669482m.jpg15.12.2013rNiedzielny foto seszyn mojego Trepkowozu :-) Audi Tapl Madl 2013 A to wszystko dlatego, ze zalozylem grilla poliftowego oraz moja lepsza polowica umyla i posprzatala zetorka http://images61.fotosik.pl/478/b5af477c575532fbm.jpghttp://images63.fotosik.pl/479/419754f9beba0293m.jpg http://images64.fotosik.pl/480/c78c175fa83f4680m.jpg http://images62.fotosik.pl/481/52fe9be09cd21d44m.jpg http://images64.fotosik.pl/480/b36442750093d847m.jpghttp://images61.fotosik.pl/478/97a367379eab92ecm.jpg http://images64.fotosik.pl/480/8abb210d4fee5149m.jpg http://images65.fotosik.pl/480/059145ad51d1deaam.jpg http://images64.fotosik.pl/480/9856fa1444a71be4m.jpg http://images65.fotosik.pl/480/a13c6296ed163899m.jpghttp://images62.fotosik.pl/481/519da95308bce96fm.jpg http://images61.fotosik.pl/478/6198d1780cceb863m.jpg http://images64.fotosik.pl/480/a9ff93ddcc5cda90m.jpg http://images62.fotosik.pl/481/4cfc742d4c63421am.jpg http://images64.fotosik.pl/480/e51160a1f63eca02m.jpg22.12.2013rCarbonki:http://images62.fotosik.pl/496/98767b7ff743a8a6m.jpg http://images61.fotosik.pl/495/620255f4fbbb5253m.jpg Edytowane 30 Grudnia 2014 przez trepek
radimm Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Życzymy powodzenia! Jakieś plany już są?
trepek Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Opublikowano 16 Lipca 2012 Jakieś plany już są? Narazie skromnie: - radio Delta - doprowadzić środek do ładu a więc porysowane plastiki zastąpić dobrymi - wypolerować alufelgii - płyta pod silnik - obudowa podszybia (ta nad aku) - zastanawiam się nad wygłuszeniem grodzi od strony silnika bo takowe widziałem niekiedy w b5 - wtryski AFN, jakiś sofcik, najlepiej na ECU 16 bit - soczewki z przodu Życie pokaże co będzie dalej ---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ---------- No i mam samochód na podwórku. Wszystkie książeczki mam, dwa komplety kluczyków wraz z jakimś metalowym cusiem i jakiś kluczykiem z białym nadrukiem. Ufff... nie wiem czy wszystkie książeczki i dokumenty zmieszczą się na masce jak je rozłożę. Mam nawet hak Westfalia (z orginalnym pokrowcem i plastikowym czepkiem z logiem audi) oraz naklejkę na lewej tylnej lampie o tym informującą, że samochód ma hak :-) No i jakąś tam książeczkę informującą jak się hak do samochodu przykręca. Booożeee... jestem pijany od oblewania tego samochodu.
gucionexia Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Bardzo ładny kolorek, bezawaryjności
danu44 Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Grzesiu, bardzo sie ciesze piekne autko... Witamy w klubie... Pozdrawiam Dana PS. No to juz szybko stąd nie wyjdziesz.... Nareszcie bedziemy mieli super fachowca tylko dla nas na forum.... Kosmetyka aut :: Zobacz temat - Audi S4
trepek Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Opublikowano 17 Lipca 2012 PS. No to juz szybko stąd nie wyjdziesz.... Zamierzam trochę tym samochodem pojeździć :-) Dzisiaj zdjąłem pokrowce i z pierwszego uprałem fotele. Mam szarą tapicerkę :-) Bardzo ładna.
PiterA4 Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Gratulacje kolejny fajny szarak na forum:decayed:
barto-team Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 witaj trepek musimy sie spiknąc na spota z wampirem i obadac tego twojego klekota
trepek Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Parę zdjęć, samochód już u mnie. Środek jeszcze co najmniej raz pójdzie do przeprania, chociaż z grubsza go ogarnąłem. ---------- Post dopisany 19-07-2012 at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany 17-07-2012 at 22:18 ---------- Zaczynamy sprzątanie. Dobra wiadomość, tyłeczek nie ruszany Tak przed: A tak po: Reszta jutro bo schnie ;-) ---------- Post dopisany 20-07-2012 at 23:53 ---------- Poprzedni post napisany 19-07-2012 at 22:54 ---------- No i dokończone Jeszcze gdzie niegdzie troszkę coś widać ale nie jest źle, jest bardzo przytulnie Jutro wpadnie ori radyjko Audi Delta CC. ---------- Post dopisany 06-08-2012 at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany 20-07-2012 at 23:53 ---------- Troszkę mi się nudziło także zacząłem co nie co robić przy samochodzie. Wymieniłem prawy górny tylni wahacz oraz dokręciłem śrubę w analogicznym wahaczu po drugiej stronie. I cisza... Pod maską silnik był brudny, czuć było ropą. Parę fotek Jak widać pod maską praktycznie nic nie było ruszane. Gdzie niegdzie jeszcze plomby są (np na pompie wtryskowej). Podłużnice też nie mają śladów przygód, błotniki również ok. Zastanawiają mnie tylko przednie lampy. Niby Valeo z 1994r ale znaczków audi nie ma :-/ Chyba, że tylko klosze same zmienione? Tak na koniec dnia wyglądał silnik: Jutro czyszczenie pompy, nowe uszczelki oraz ogarnięcie silnika tak jak trzeba. Lekko znak na wałku nie pokrywa się ze znakiem na wale i pompą. Kąt wtrysku trzeba ustawić.
trepek Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Ma klimatronik Chłodnica stoi prostopadle do samochodu, na drugim zdjęciu, co ostatnio dodałem, widać jej kawałek. A na trzecim zdjęciu ją całą widać.
trepek Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Dbam jak mogę o swojego zeciorka Powoli coś zawsze dłubię sobie przy samochodzie.
A4-Tomek Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 No to bezawaryjności w jeździe zeciorem też mam i nie narzekam chociaż kuniów mało ale plan jest jak to ogarnąć
trepek Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Kończymy porządki ;-) Pompa na nowych uszczelkach, nastawnik też przeczyściłem. Wszystko poustawiałem, posprawdzałem. Podciśnienie od EGRa wyrzuciłem a otworek w serwie zaślepiłem ;-) Hamulce żylety teraz mam Chłodnica ori, wszystkie obudowy lamp też ori. Uszczelka pod głowicą ori. Pompa wtryskowa również ori (zaplombowana jeszcze była!) i przebieg jak najbardziej te licznikowe 260 tys km (rozebrałem pompę, wszystko czyste, opiłków brak, nowe uszczelki dałem, zamknąłem). Czego chcieć więcej? ---------- Post dopisany 13-08-2012 at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany 08-08-2012 at 22:03 ---------- Dzisiaj trafiły wtryski od AFN. Oraz zdjęcie radia, które już trochę u mnie siedzi: Po ostatnich regulacjach i na nowych wtryskach samochód ma bardzo fajny dół lecz od 2200-2500 obr jeszcze nie jest tak jakbym tego chciał ;-) Jedzie ale dalej za mało plecy masuje. Niedługo fotel kierowcy pójdzie na wymianę bo lekko przetarty. Gałkę drążka zmiany biegów muszę zmienić (tylko na jaką? może polift?), ręczny w skórze by się przydał i muszę plastik z konsoli środkowej wymienić na taki bez rys. To w pierwszej kolejności chcę zrobić.
Icetruckkiller Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Czy po wymianie wtrysków na AFNy zaczal ci troche dymic? Turbine tez wymieniales?
trepek Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Czy po wymianie wtrysków na AFNy zaczal ci troche dymic? Turbine tez wymieniales? Nic a nic. Wtryski mam od znajomego, sprawdzone ciśnieniowo i każdy wtrysk trzyma przynajmniej 186 bar (na ori końcówkach). Turbinę mam ori, T15. Jeszcze jest w dobrym stanie Jak Ci dymi to może delikatnie dawka paliwa do korekcji. ---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 22:48 ---------- W sobotę byłem samochodem na ślubie znajomej więc zrobiłem parę fotek tuż przed wyjazdem ;-) Dywaniki to orginalne dywaniki z audi 80.
tomaszstn Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Fajna furka, wymień kierę na trójramienną, lampki na polifty, gleba i większe koło i będzie
trepek Opublikowano 3 Września 2012 Autor Opublikowano 3 Września 2012 Mój samochód chyba zostanie takim klasykiem. Co najwyżej zapodam mu soczki Depo (no chyba, że dorwę orginały dzielone z S4). Koło wypoleruję Ot, to będzie taka zwykła, szara ale strasznie zadbana myszka. ---------- Post dopisany 03-09-2012 at 20:07 ---------- Poprzedni post napisany 27-08-2012 at 21:07 ---------- Pora na mały update, bo samochód cały czas pielęgnuję. Na początek poszła wymiana osłony oparcia fotela pasażera: W wolnej chwili zmienie jeszcze materiał na oparciu fotela kierowcy, bo te wkurzające nity na kieszeniach jeansów mnie wkurzają i rozszarpują oparcie :-/ Materiał uprany z dawcy, czekam na godzinkę czasu by przełożyć. W rączki wpadły mi jeszcze kostki z programem od SKN: Ponoć gwarantowane certyfikatem TUV 120KM na ori gratach. Ogarnąłem mi climatronik oraz radio. Climatronik już automatycznie potrafi załączyć sprężarkę a radio nie gubi pamięci kodu, oczywiście wszystko zrobione tak jak było ori, bez samowolki. Do tego pomierzyłem miernikiem lakieru grubość. Nie jest idealnie (co jest oczywiste ;-) ) ale nie jest źle. 4 elementy malowane. Klapa tylna, prawy tylni błotnik i przednie błotniki. Drzwi, lewy tył, słupki, dach i cała maska z przodu są ori. Klapa tylna ma grubość lakieru ok 190-200, prawy tył również (oprócz małego fragmenty koło progu, gdzie sam poprzedni właściciel mówił, że przytarł o murek u siebie). Za to przednie błotniki biją wszystko :mrgreen: Wszędzie grubość ponad 300 :mrgreen: Czy krawędzie, czy środek, stała grubość. Nie wiem czym i jak to było pomalowane ale jak zdjąłem zderzak przedni to wszystkie niewidoczne elementy błotnika są pokryte barankiem i pomalowane pod kolor. Nawet również wewnętrzna krawędź nad przednimi kołami jest tak zrobiona. Na szpachlowanie to nie wygląda. Ponoć kuzyn czy brat poprzedniego właściciela jest lakiernikiem.
Rekomendowane odpowiedzi