Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Żwawy zecior. Coś się kończy, coś się zaczyna. Sprzedane.


trepek

Rekomendowane odpowiedzi

Zapomniałem Ci odpisać :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem Ci odpisać :-)

zauważyłem :przebiegly::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wolnych chwilach dłubię sobie koło samochodu. Zregenerowałem przednie hamulce, wsio nowe.

26998276d347cd3am.jpg 164cce8bc32b5c24m.jpg

Wyprałem też wygłuszenie maski bo irytował mnie jej brud, jakiś zaschnięty olej, bleee... Teraz można się przytulić.

0b2b7d12bba11a2cm.jpg

Jako, że obroniłem się i zacząłem pracę, dojeżdżam do niej komunikacją publiczną a samochód stoi pod domem, wpadł mi do głowy pomysł aby nieco wykrzesać koni z mojego poczciwego zetorka. Narazie wtryskiwacze 216'tki na nowych końcówkach.

39f7af0b5f5632c2m.jpg

Ciśnienia 220/300. Fajnie jeździ i wogóle ale mało. Muszę szybko kolektor dolotowy zakupić od jakiegoś Sharana, przejściówka od dawna mi się wala po garażu. Poprawi się wypełnianie cylindrów powietrzem to i może ze dwa kunie i trzy niutki dojdą. Myślę też o pompie 11mm.

Zobaczymy co będzie dalej.

---------- Post dopisany 23-05-2013 at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2013 at 22:43 ----------

Wkońcu hamulce na aucie :-)

f3d3f51eb4d3553dm.jpg 6d4570bd02af9412m.jpg

Muszę jeszcze dorwać osłony tarcz. Generalnie wymieniłem z przodu wszystko co dało się wymienić, łącznie z gumowymi i metalowymi przewodami. Nie mam zamiaru już więcej ruszać tych przewodów przez całą moją kadencję z tym autem:pali:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie :wink: Ale mogłeś jeszcze przy okazji zrobić porządek z tymi sankami, zwrotnicami i piastami (czyszczenie/malowanie) :naughty: Ale to chyba tylko moje zboczenie na tym punkcie :bag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tez mam w planach ale nie wszystko na raz :-) Zrobi sie cieplej, wakacje przyjda, dorwe kompresor to wszystko pojdzie w podklad i czarny polmat.

Do tego konserwacja podwozia, belki tylnej i takie tam pierdoly.

No chyba, zeby zawieszenie pomalowac na jakis inny kolor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam te duże osłonki tarcz jeżeli jesteś zainteresowany, wypiaskowane i pomalowane farbą antykorozyjną do wagonów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tez mam w planach ale nie wszystko na raz :-) Zrobi sie cieplej, wakacje przyjda, dorwe kompresor to wszystko pojdzie w podklad i czarny polmat.

Do tego konserwacja podwozia, belki tylnej i takie tam pierdoly.

No chyba, zeby zawieszenie pomalowac na jakis inny kolor?

Podkład antykorozyjny i czerń to dobre połączenie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tommy Gun

Odezwe sie.

@Sokal

Pierw usune wszystko, albo bede piaskowal albo wlosy murzyna pojda w ruch. Potem dwuskladnikowy podklad epoksydowy Novola i jakis kolor.

---------- Post dopisany 27-05-2013 at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2013 at 13:26 ----------

Ktoś wsadzał do 1Z turbinę Garrett T03 albo KKK K24?

Niedługo przerobię kilka rzeczy w pompie (m.in. przestawiacz, ciśnienie podbiję, nurniki przelotowe, itp) i tak sobie zajrzałem na allegro zobaczyć co słychać wśród turbinek :-)

---------- Post dopisany 30-05-2013 at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany 27-05-2013 at 23:40 ----------

Zakupiłem fotele welurowe, cały komplet z kanapą i boczkami. Akurat wszystko w jasnych plastikach jak miałem w ori:decayed:

---------- Post dopisany 31-05-2013 at 11:47 ---------- Poprzedni post napisany 30-05-2013 at 22:34 ----------

Marzy mi się tempomat :giveheart:

---------- Post dopisany 01-06-2013 at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2013 at 11:47 ----------

Dzisiaj trafił nastawnik z AFN, numer HDK 213 jak mnie pamięć nie myli aczkolwiek mogłem pomylić się w samej końcówce. Byl HDK 198. Na drugim biegu ma fajne pierdolnięcie, później czuję braki w tej gównianej T15:kwasny: Zmiany bebechów w pompie w niedalekiej przyszłości, narazie piorę welury. Ale śliczne są:slina:

Takie K24 by było dobre, szczególnie takie sprzed 1989r.

Dawkę mam chyba coś w granicach 5.4-5.8 mmg i tak nieco poddymia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jesteś pewien posiadania auta przez dłuższy czas, zastanów się nad zmianą całego sterowania turbo. Miałem i nadal mam wiele rzeczy potrzebnych do tego zestawu, jest to do zrobienia a mordowanie się przez turbo to nic przyjemnego (przerabiałem temat). Przez to poniekąd sprzedałem swojego zeciora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem starej daty i dla mnie turbodziura być musi :-)

A samochód jeszcze trochę chce mieć. Bardzo dobry egzemplarz mi się trafił, co mogę z całą pewnością powiedzieć. Nie mam zamiaru szybko go sprzedawać, wolę zainwestować w niego z 3 tys zł i mieć super bryczkę niż pogonić go i dokładać niewiadomo ile na niewiadomo co. Inne mam priorytety: dziewczyna, wakacje, podróże, kiedyś jakiś ślub:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w 1z miałem K14,kumpel miał w sdi K24 i problem był taki,że w mieście potrzebowała czasu żeby się rozkręcić i wstawała przy ok 2tys.Jak chcesz rzeźbić to ja Ci proponuje inną opcję:naughty: A co do przelotowych norek to u mnie testowaliśmy różne wersję i nie było pozytywnych efektów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w pierwszym 1Z miałem T2 (odpowiednik K14) i jak się umiejętnie wystroiło pompę to na wtryskiwaczach AFN ładnie turbinka wstawała. Brakuje mi mocy na trasie, o ile z dołu lepiej ciągnie TDI na T15 to na trasie lepiej z T2 jest.

Turbina wstaje prz 2 tys rpm? To świetnie :-) Ja na co dzień jak jeżdżę to trzymam obroty 1900-2200.

Nurniki przelotowe powodują lepszą reakcję na gaz, co przy sekcji, fali i sprężynach z AFN będzie optymalne :-) A opory i ciśnienia w pompie będą takie, jak producent zaprojektował.

Jak się wkurzę to kupię skrzynie 6g z 2.5 TDI. Bo już mnie to wkurza jak jadąc 140km/h mam ponad 3 tys rpm.:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się wkurzę to kupię skrzynie 6g z 2.5 TDI. Bo już mnie to wkurza jak jadąc 140km/h mam ponad 3 tys rpm.:facepalm:

mnie również to straaaaasznie denerwuje:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A było kupić AVG...

Oczywiście żartuję, 90-konne jednostki to bardzo wdzięczne auta no i nie ma problemów z zasyfianiem turbiny:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładnie się u ciebie dzieje Trepek :) Twoje cześci od Turbo z czarnego B3 jeżdzą gdzieś po ostrodzie. audi z cześciami sprzedałem a ty widze działasz dobrze przy B5. też zmienilem i zgodze sie z tobą. Komfort niebo a ziemia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez jezdze na kolach :-)))

---------- Post dopisany 09-06-2013 at 12:15 ---------- Poprzedni post napisany 02-06-2013 at 11:02 ----------

Wkońcu długo poszukiwane welurowe fotele w jasnym kolorze są wkońcu u mnie. Stan - jak widać, bez absolutnie żadnej skazy. Nic nie wysiedziane ani nie wypierdziane. Kanapa dzielona, przednie fotele mają siateczkę z tyłu i regulację na wysokości lędźwi. A to wszystko za 150zł z boczkami na drzwi, w moich stronach, z odbiorem osobistym:naughty:

60183e0bf4c47d48m.jpg f5ec63557b9a4751m.jpg ea19e9233c799bf0m.jpg 9f54a324b5a42949m.jpg de83cabf4883db78m.jpg 7f4c53778d03c11am.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trepku nie chciałeś kubełków? Fajny ten welur, ale ja chyba jednak szukałbym kubłów :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...