Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Żwawy zecior. Coś się kończy, coś się zaczyna. Sprzedane.


trepek

Rekomendowane odpowiedzi

Gratuluje wyniku:thumbup1: u mnie było podobnie:naughty:

co trza dograć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za szybko NM spadają, ciekawe jak tam ciśnienia w pompie :-)

No i dymu za dużo, brakuje powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to nieźle wyszło, graty, musze sie wybrać chyba w końcu na program:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za szybko NM spadają, ciekawe jak tam ciśnienia w pompie :-)

No i dymu za dużo, brakuje powietrza.

Jakie masz doładowanie teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trepku Ty tam masz jakiś remap zrobiony? Czy tylko bonusowe graty + seria?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rrrudy25

Ok 1.4 bar.

fanthomas18

Muszę coś nagrać :-)

Frimuś

Bardzo dobra sprawa dla pomodzonego 1Z :-)

radimm

​Mam 16 bit plus program od kostrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.4 na seryjnym turbulum?

Chyba się pomyliłeś kolego;-)

Ja miałem 1.05 bar i wypluło prawie 134km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.4 na seryjnym turbulum?

Chyba się pomyliłeś kolego;-)

Ja miałem 1.05 bar i wypluło prawie 134km

Seryjne :-) Tak mi pokazuje manometr w kabinie, ile widzi ECU to nie wiem bo nie robiłem nigdy logów na tym Ecu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory za ot ale ile powinno/moze pompowac seryjne turbo w ajm?

Fajna jazda po programie ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w piku mam 1.5 ale spada do 1.4.

Jazda bardzo fajna, mam program już prawie rok :-) Zrobiłem na nim z 25tys km.

A co do doładowania i mocy to widać czarno na białym, że coś nie tak jest bo pierw niutony gonią bardzo szybko do 299 a później jak szybko wzrastały tak szybko opadają. Jakby moment wolniej opadał to spokojnie można mieć 150KM jak i więcej.

Kolega w silniku 1.9 TD (co seryjnie miał ten silnik 75KM) miał maksymalny moment ok 300NM i moc ~240KM. Tylko że silnik moment w miarę trzymał do 5 tys obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś Ci manometr źle pokazuje raczej :D

ja miałem 1,25 w afn i było 140/342 nm, potem 216 i turbo awx i miałem 157/350Nm.

1,4 bara dla seryjnego turbo vnt 15 to urwanie lba, mow co chcesz :decayed:

---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ----------

Ja w piku mam 1.5 ale spada do 1.4.

Jazda bardzo fajna, mam program już prawie rok :-) Zrobiłem na nim z 25tys km.

A co do doładowania i mocy to widać czarno na białym, że coś nie tak jest bo pierw niutony gonią bardzo szybko do 299 a później jak szybko wzrastały tak szybko opadają. Jakby moment wolniej opadał to spokojnie można mieć 150KM jak i więcej.

Kolega w silniku 1.9 TD (co seryjnie miał ten silnik 75KM) miał maksymalny moment ok 300NM i moc ~240KM. Tylko że silnik moment w miarę trzymał do 5 tys obr.

Chyba Ci sie pomylila cyfra :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś Ci manometr źle pokazuje raczej :D

ja miałem 1,25 w afn i było 140/342 nm, potem 216 i turbo awx i miałem 157/350Nm.

1,4 bara dla seryjnego turbo vnt 15 to urwanie lba, mow co chcesz :decayed:

---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ----------

Ja w piku mam 1.5 ale spada do 1.4.

Jazda bardzo fajna, mam program już prawie rok :-) Zrobiłem na nim z 25tys km.

A co do doładowania i mocy to widać czarno na białym, że coś nie tak jest bo pierw niutony gonią bardzo szybko do 299 a później jak szybko wzrastały tak szybko opadają. Jakby moment wolniej opadał to spokojnie można mieć 150KM jak i więcej.

Kolega w silniku 1.9 TD (co seryjnie miał ten silnik 75KM) miał maksymalny moment ok 300NM i moc ~240KM. Tylko że silnik moment w miarę trzymał do 5 tys obr.

Chyba Ci sie pomylila cyfra :wink:

Ja nie mam VNT ;-) Tylko WG turbinę. Z resztą T15 to małe gówienko i od dawna myślę o zmianie ale narazie cisza.

Każdy mówi, że moc kulawa i kulawa... No wiem, że kulawa, widać, że wszystko powyżej 2600 obr leci w dół :facepalm: Jak ogarnę elektrykę wnętrza to biorę się za logi.

A co do pomylenia cyferki na szybko znaleziony wykres sprzed 2 lat:

snc01465.jpg

A jeszcze widziałem sprzed roku co moc była między 234 a 237KM.

EDIT:

Ale racja, moment to mi się walnął i wpisałem tylko 300NM ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...