Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logu - notlauf


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc,

Od tygodnia pojawil mi sie problem z turbodoładowanie w aucie, mianowicie 2 razy wskoczyl mi w tryb awaryjny. Zazwyczaj to bylo w granicach 120km/h ale nie zawsze turbo sie wylacza. Podlaczylem u znajomego na szybko auto zeby sprawdzic na czym problem polega.

Wynik testu:

00564

P0234 - przekroczona gorna granica regulacji cisnienia doladowania sporadycznie

N75 - zawor elektromagnetyczny

G31 - ciesnienia turbodoladowania

komputer stwierdzil ze chodzi o jedno z dwóch, może ktos mial podobny problem. Auto ma przejechane 145tys. km 2007rok, odpala za pierwszym razem zero jakich kolwiek innych objaw.

Opublikowano

N75 - zawor elektromagnetyczny

G31 - ciesnienia turbodoladowania

komputer stwierdzil ze chodzi o jedno z dwóch

Komputer to optymista :)

Jestem pewien, że problem będzie powodowała przycinająca się zmienna geometria turbosprężarki (będzie konieczność jej czyszczenia).

Czujnik G31 można wykluczyć lub wskazać jako sprawcę dopiero patrząc w wartości w logu statycznym grupy 010 oraz dynamicznym grupy 011. Elektrozawór N75 można na próbę podmienić na inny sprawnie działający lub podmienić go miejscami z elektrozaworem N18 od sterowania zaworu EGR, który masz w silniku. Szkoda tylko, że nie podałeś symbolu silnika bo nie wiemy czy mamy do czynienia z pojedynczymi elektrozaworami czy też ze zintegrowanym elektrozaworem magnetycznym.

Opublikowano

N75 - zawor elektromagnetyczny

G31 - ciesnienia turbodoladowania

komputer stwierdzil ze chodzi o jedno z dwóch

Komputer to optymista :)

Jestem pewien, że problem będzie powodowała przycinająca się zmienna geometria turbosprężarki (będzie konieczność jej czyszczenia).

Czujnik G31 można wykluczyć lub wskazać jako sprawcę dopiero patrząc w wartości w logu statycznym grupy 010 oraz dynamicznym grupy 011. Elektrozawór N75 można na próbę podmienić na inny sprawnie działający lub podmienić go miejscami z elektrozaworem N18 od sterowania zaworu EGR, który masz w silniku. Szkoda tylko, że nie podałeś symbolu silnika bo nie wiemy czy mamy do czynienia z pojedynczymi elektrozaworami czy też ze zintegrowanym elektrozaworem magnetycznym.

Jest to typ silnika BRE

Jezeli chodzi o Turbo do czyszczenia, dlaczego ma byc odrazu kiedy nie mam zadnych szarpan podczas dodawania gazu. Kiedys mialem golfa GT TDI tam mialem tez problem z turbo, okazalo sie ze byly lopatki zapieczone ( bylo czuc szarpanie podczas dodawania gazu + tryb awaryjny odlaczajacy turbo) Tutaj tylko ze odlaczajace sie turbo przy okolo 120km/h i dzis tez mi sie tak stalo.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...