HaHeHiHoHu Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Czesc, Od tygodnia pojawil mi sie problem z turbodoładowanie w aucie, mianowicie 2 razy wskoczyl mi w tryb awaryjny. Zazwyczaj to bylo w granicach 120km/h ale nie zawsze turbo sie wylacza. Podlaczylem u znajomego na szybko auto zeby sprawdzic na czym problem polega. Wynik testu: 00564 P0234 - przekroczona gorna granica regulacji cisnienia doladowania sporadycznie N75 - zawor elektromagnetyczny G31 - ciesnienia turbodoladowania komputer stwierdzil ze chodzi o jedno z dwóch, może ktos mial podobny problem. Auto ma przejechane 145tys. km 2007rok, odpala za pierwszym razem zero jakich kolwiek innych objaw.
Sztomel Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 N75 - zawor elektromagnetyczny G31 - ciesnienia turbodoladowania komputer stwierdzil ze chodzi o jedno z dwóch Komputer to optymista Jestem pewien, że problem będzie powodowała przycinająca się zmienna geometria turbosprężarki (będzie konieczność jej czyszczenia). Czujnik G31 można wykluczyć lub wskazać jako sprawcę dopiero patrząc w wartości w logu statycznym grupy 010 oraz dynamicznym grupy 011. Elektrozawór N75 można na próbę podmienić na inny sprawnie działający lub podmienić go miejscami z elektrozaworem N18 od sterowania zaworu EGR, który masz w silniku. Szkoda tylko, że nie podałeś symbolu silnika bo nie wiemy czy mamy do czynienia z pojedynczymi elektrozaworami czy też ze zintegrowanym elektrozaworem magnetycznym.
HaHeHiHoHu Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Opublikowano 16 Lipca 2012 N75 - zawor elektromagnetyczny G31 - ciesnienia turbodoladowania komputer stwierdzil ze chodzi o jedno z dwóch Komputer to optymista Jestem pewien, że problem będzie powodowała przycinająca się zmienna geometria turbosprężarki (będzie konieczność jej czyszczenia). Czujnik G31 można wykluczyć lub wskazać jako sprawcę dopiero patrząc w wartości w logu statycznym grupy 010 oraz dynamicznym grupy 011. Elektrozawór N75 można na próbę podmienić na inny sprawnie działający lub podmienić go miejscami z elektrozaworem N18 od sterowania zaworu EGR, który masz w silniku. Szkoda tylko, że nie podałeś symbolu silnika bo nie wiemy czy mamy do czynienia z pojedynczymi elektrozaworami czy też ze zintegrowanym elektrozaworem magnetycznym. Jest to typ silnika BRE Jezeli chodzi o Turbo do czyszczenia, dlaczego ma byc odrazu kiedy nie mam zadnych szarpan podczas dodawania gazu. Kiedys mialem golfa GT TDI tam mialem tez problem z turbo, okazalo sie ze byly lopatki zapieczone ( bylo czuc szarpanie podczas dodawania gazu + tryb awaryjny odlaczajacy turbo) Tutaj tylko ze odlaczajace sie turbo przy okolo 120km/h i dzis tez mi sie tak stalo. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się