Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowe logi, turbina załącza - mocno piszczy, dusi


Audix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Podjechałem dziś do garażu porobić nowe logi. Zdziwienie jakie mnie napotkalo podczas robienia logow to, ze nagle turbina zaczela chodzic i autko odrazu dostalo mocy lecz .. no własnie .. po naglym kopnieciu przy 3,5 tys obrotow z tylu samochodu zrobilo sie czarno i dostal kopa do nastepnego hamowania... ;p autko za to sie dusi tzn. raz turbina chodzi i piszczy(?) raz w ogole nie lapie.. nizej wklejam komplet logow mam nadzieje, ze uda sie dojsc co moze byc przyczyna..

Moim zdaniem auto dostaje jakby za mala dawke paliwa w okreslonych sytuacjach...

Log (0 - 011)

Log (0 - 008)

Log (0 - 005)

Log (0 - 003,003)

Log (0 - 001)

Dodam, ze po zjechaniu do domu podlaczylem po wszystkim kompa i w bledach wyskakuje jak dawniej stary blad 0575 oraz nowy 0519(cos z czujnikiem g71 spiecie czy cos).

Z gory dziekuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak w poprzednim wątku kolega BartoszBB Ci napisał - przepływka mierzy źle (czyszczenie bądź wymiana), turbina przeładowuje (przyczyn może być wiele - szczelność przewodów, N75, nieruchoma sztanga, zapieczone łopatki turbiny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy sztanga chodzi przy turbo, nie wiem jak ona jest umiejscowiona w AFN ale powinieneś przy dobrym dostępie ręcznie ją ruszyć jakieś do 2 cm. Jak ją rozruszasz może być lepiej. Oczywiście VAG również - BS 11 i obserwujesz czy chodzi. Tu masz filmik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem świruje czujnik ciśnienia doładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy sztanga chodzi przy turbo, nie wiem jak ona jest umiejscowiona w AFN ale powinieneś przy dobrym dostępie ręcznie ją ruszyć jakieś do 2 cm. Jak ją rozruszasz może być lepiej. Oczywiście VAG również - BS 11 i obserwujesz czy chodzi. Tu masz filmik

Sztanga chodzi bez problemu tak jak mówisz 1,5 do 2 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyscic to mozna.... ale sprezarke... jest całkowicie zawalona sadzą... w dziala warsztat jest moj wątek.. jak wyczyscic sprezarke....

Po akcji powtorz logi... ale juz wszystkie i porzadnie, aha przy okazji wywal katalizator

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie poniewaz caly czas wyskakuja 3 bledy 519,550,575 moga byc nastepstwem zawalonej sadza turbiny?

Sprawa z jazda wyglada tak, ze slychac jak zalacza sie turbia(dziwne jakby tarcie?? pisk??) ale kiedy odejmuje noge z gazu to turbina juz sie nie chce zalaczyc - jest mul(czasami szarpnie). Czy to, aby napewno nie cos z doplywem paliwa/wtryskami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego nastepstwem mogą byc te błedy tego nie wiemy... albowiem diagnostyke wykonałes "po łebkach".

Jedno jest pewne od demontazu sprezarki nie uciekniesz. Dostałes diagnoze forumową "za darmo", mimo wszystko kombinujesz.

Oczywiscie wolno Ci bo to Twoje auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem po czyszeniu turbosprezarki. Okazalo sie, ze turbina jest "stosunkowo" mloda i nie byla mocno zasyfiona. Po montazu czuc, ze samochod lepiej chodzi ale nadal ma te cholerne przerywki. Jade turbina sie zalacza, puszcze gaz, potem znowu gaz i juz turbina sie nie wlacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam ponownie z logami.

Dynamiczne - 011,010,008,004,003 i 001 oraz statyczne 011 Basic Settings.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz szczelnosc dolotu,przeplywka smietnik

Dolot szczelny, wymienione nawet przewody podcisnieniowe. To teraz bede lapac sie za przeplywke. Dzieki za pomoc! :)

---------- Post dopisany at 13:20 ---------- Poprzedni post napisany at 09:52 ----------

Problem z moca zniknal :) bledy 550 i 575 rowniez sie nie wyswietlaja(mam nadzieje, ze na stale) pozostal tylko wyswietlajacy sie 0519, ale samochod chodzi ladnie.

Od czego zalezy ow blad 519 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj... 519 stanardowo, ale i 550 również. Przepływka pozbyla sie jedynie 575.

Kurcze, sam juz nie wiem. Dolot sprawdzony i nic niepokojacego nie zauwazylem.

Zauwazylem, ze mam mocno rozregulowany kat wtrysku - czy on moze miec znaczenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego błąd 519 to czujnik ciśnienia doładowania... to co Ci ktoś wyżej sugerował.

bład 575 to regulacja początku wtrysku (moze regulator do sprawdzenia? kable przy nim lub kostka, to sprawdź porządnie i wyczyść w razie czego na zaś)

Tak kolego kąt może mieć tu bardzo duże znaczenie dlatego wrzuć jeszcze logi z grupy 004

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...