yamahayzfr13 Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Witam. Dzisiaj zmieniałem wtryskiwacze, oryginalne AFN wyleaciały a ich miejsce zastąpiły nowe z końcówkami 0.230 Fratelli Bosio. Po odpaleniu silnika, jego praca jest bardzo twarda, czasami nawet delikatnie metaliczna. Czy to normalne po zmianie wtrysków? Ew. czy mógł sie rozjechać kąt wtrysku?
SotoM Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 konieczne jest przestawienie kąta wtrysku...
goldi Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 i korekta czipa inaczej będziesz miał zadymę z tyłu
yamahayzfr13 Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Opublikowano 18 Lipca 2012 W piątek jestem umówiony już
Dranek Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Ja u siebie też wymieniałem tylko że pompowtryski, wrzuciłem od 2.0 tdi i też mi silnik twardziej chodzi. Zrobiłem oczywiście korekcję mapy wraz z chipem pod wtryski z 2.0, synchronizację mam ustawioną na 0, +1. Przyzwyczaiłem się do tego, chociaż wiem że powinien chodzić bardziej miękko. Nie wiem jaka może być tego przyczyna. U Ciebie faktycznie tak jak napisał kolega SotoM do sprawdzenia kąt wtrysku.
vauxhall95 Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 bedzie twardsza praca bo masz ustawione cisnienie 220/300bar.Do tego nowe wtryski,daj 1000km im sie ulozyc powinno sie troche uspokoic
yamahayzfr13 Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Opublikowano 18 Lipca 2012 Dam znać dzisiaj po ustawieniu kąta wtrysku i skoryguje sobie tez dawke paliwa
Kowi87 Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Ogólnie bedzie inaczej pracował silnik, po chipie tez sie zbyt wiele nie zmieni, a jeszcze jak usuniesz EGR to usłyszysz prawdziwą potęge klekota pod względem hałasu:wink:
yamahayzfr13 Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Opublikowano 18 Lipca 2012 Mam usunięty EGR Zawór jest sprawny, wyciągnołem tylko wężyk i zaślepiłem go
Kowi87 Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 widocznie egr Ci nie pracował, ale nie da sie ukryć że twardziej pracuje silnik a jeszcze przy wiekszych wtryskach to juz w ogóle klekot:wink:
yamahayzfr13 Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Opublikowano 18 Lipca 2012 Ja już po.. kąt wtrysku wg. Vaga na rozgrzanym do 90*C silniku sie nie zmienił w porównaniu do starych wtrysków. Mam ustawiony na ok.56 Zmieniłem jedynie dawke paliwa, ustawiłem na ok. 4.0mg i troche mnej sie trzesie teraz na jałowym. Ale jak klekotał tak dalej sobie klepie
trepek Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 a jeszcze jak usuniesz EGR to usłyszysz prawdziwą potęge klekota pod względem hałasu:wink: Potęga hałasu to jest przy mega podbitym ciśnieniem w pompie ;-)
Armi Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Zrób jeszcze przelot - ryk zagłuszy klekot:grin:
Kowi87 Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Zrób jeszcze przelot - ryk zagłuszy klekot:grin: juz dawno jest tylko koncowy tlumik jest i cicho chodzi,to nie benzyniak... ale to nie jest przelot, wywal ostatni zobaczysz co sie bedzie działo:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się