GILI Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Witam!Może wiecie ile można bezpiecznie wycisnąć z T4'01 2.5TDI AFK102KM? Jakie różnice są z tym 150KM?
voxan69 Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Wydaje mi się że wtryskiwacze są na pewno inne - zapytaj naszych nadwornych tunerów Ali tdi, Rogalotti i Rob 555. Na pewno pomogą. Pozdro
GILI Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Opublikowano 21 Maja 2008 Rob 555 jest z mojej okolicy pewnie coś się da skonsultnąć
kaj82 Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 http://www.bus-forum.pl/topics22/1119.htm Ja też mam 102PS ale u mnie ACV siedzi (2000r), z tego co sie orientowałem to ok 120PS mozna programem pociagnać
GILI Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Opublikowano 23 Maja 2008 sprawdziłem dokładnie mój to też ACV i wiem co teraz chcę zrobić to będzie jakieś 125PS
marcin j Opublikowano 23 Maja 2008 Opublikowano 23 Maja 2008 Ja w t4 2000 r , seria 88 KM zrobiłem program , miał 115 KM, przejechałem nim 300 tyś i nic sie nie posypało.
GILI Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Opublikowano 24 Maja 2008 róznice:wtryski,turbo,ic ic jest dużo większy mam nowy pysk to by się zmieścił.mało różnic myśląłem że VW coś zmieniło w konstukcji ,jak np:w 1.9tdi130KM,nawet tłoki są inne jak w 100KM.ale zostaję przy lekkim chipku 125PS wystarczy.Pozdrawiam.
wosiek Opublikowano 25 Maja 2008 Opublikowano 25 Maja 2008 różnice?? całkiem inny silnik,wszystko mocniejsze,turbo,wtryski,pompa, 150km ma seryjnie fmic,inne zawieszenie,hamulce,napewno w środku silnika są wszystkie elemnety mocniejsze.... ,ojciec ma 150KM multivana, po sofcie ten samochód za***rdala....
GILI Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Opublikowano 25 Maja 2008 Mam też Multvana tylko że 102KM,jak go kupowałem to jeżdziłam Carawellą 150KM i przekonałem się że w Niemcowie też przekręcają liczniki,byłem napalony aż do tradycyjnej rundki,okazało się że 180km na zegarze a w autku wszystko piszczy świszcze i ryk jak w traktorze,a miała skóry 2xclimatronik grzane d*py navi ogólny wypas ale cóż pewnie500km albo lepjej i wziąłem pewniaka słabszego i nie wypasionego ale nic nie muszę ładować czy szukać kupca i był 4koła euro tańszy.śmigam od roku bez problemów,a teraz zapyle mu chipka i mam nadzieję że jeszcze polata,a...ma 220km najechane Dziękuję za rady i komenty Pozdrawiam!
lexpar Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 Pytaj tylko Rogalottiego. Silnik silnikowi jest nierówny.
rob555 Opublikowano 31 Maja 2008 Opublikowano 31 Maja 2008 O widze ze koledzy z forum mnie polecaja miło ok 125-130KM smialo zrobisz. Roznica do serii - duuzaaa. Jedyny minus to kopcenie...niestety one po chipsie puszczaja dymka i tyle
voxan69 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 rob555 ale jak zmieni końcówki wtrysków z motoru AHY to będzie kopcił chyba mniej?
GILI Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2008 ale czy warto je zmieniać i jakich rozmiarów jest ten dym chmurka czy chmura?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się