NikoA4 0 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 pytam ktory to czujnik,bo w AWT na ukladzie chlodzenia mam dwa czujniki a w AVJ sa juz trzy.co to za czujnik w obudowie termostatu w AVJ?Ktory wymienic? Czy masz trudności z prawidłowym wyborem prefix-u!? - poprawiłem/chudineze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Powinieneś mieć na tyle silnika 4 pinowy czujnik, to nie jest ten przy termostacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Powinieneś mieć na tyle silnika 4 pinowy czujnik, to nie jest ten przy termostacie. ten z zielonym gniazdem, z tyłu silnika , na wysokości napinacza wałków, ten czujnik odpowiada za pokazywanie temperatury na desce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 poruszalem ta wtyczka i docisnelem i dziala.tylko i tak cos nie gra,bo na blacie 90% a ogrzewania nie ma,wentylator sie wlacza?Uklad jest odpowietrzony. a od czego jest czujnik ten przy termostacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 nie pamiętam dokładnie, ale jest na potrzeby ECU, do ustalania mieszanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 a z ogrzewaniem co moze byc?90% na blacie a weze do nagrzewnicy sa chlodne,dolny waz od chlodnict tez.Jak sprawdzic pompe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 a z ogrzewaniem co moze byc?90% na blacie a weze do nagrzewnicy sa chlodne,dolny waz od chlodnict tez.Jak sprawdzic pompe?jeśli nie przegrzewa się-to pompa działa- tu może być walnięty termostat i czujnik temperatury-podepnij vaga i zobacz, jaka temperaturę pokazuje w blokach pomiarowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 jak to znalesc w vag,ktory to blok?ale ogrzewanie powinno byc juz po kilku minutach,na malym obiegu.nie wiem o co tam chodzi? W AWT mam bardzo szybko cieply nawiew. ---------- Post dopisany at 20:54 ---------- Poprzedni post napisany at 10:40 ---------- zauwazylem dzisiaj ze ogrzewanie dziala ,ale tylko na wysokich obrotach,dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 blok 004-zobacz, nie pamiętam dokładnie-będziesz widzieć lecąc po kanałach od dołu:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 jeszcze tego nie sprawdzilem wagiem,ale temperatura na zegarach jest ok ,do 90% i stoi.tylko jak to mozliwe ze wlacza sie wentylator,bo czujnik od wentylatora jest na wezu dolnym przy chlodnicy,a on z kolei jest chlodny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 to, ze temperatura jest ok-wcale nie oznacz, że termostat tez jest ok-sprawdź vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 koledzy pamiętajcie, że są dwa czujniki - jeden leci z wartością temperatury do sterownika silnika a drugi na zegary na blacie. Więc jeśli G2 pokazuje temperaturę 90 *C to drugi musi pokazywać bzdury - obydwa można sprawdzić Vagiem - dla TDI jest to 01 Engine->008 Meas. Blocks->grupa 007->pole 004 a dla G2 jest to 17 Instruments -> grupa 003 -> pierwsze pole od lewej. Dla benzyn niestety nie wiem. Jeśli chodzi o odczyt z G2 to jest taki sam w benzynach jak i w TDI ale jeśli chodzi o G62 to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 koledzy pamiętajcie, że są dwa czujniki - jeden leci z wartością temperatury do sterownika silnika a drugi na zegary na blacie. Więc jeśli G2 pokazuje temperaturę 90 *C to drugi musi pokazywać bzdury - obydwa można sprawdzić Vagiem jest dokładnie-jak mówisz, tylko nie pamiętam dokładnie które to bloki:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Nie wiem czy dobrze sprawdzilem,w blocks mas 008 kanal 004 temperatura rozla az do 96 stopni,a na blacie dochodzila do 130 stopnii,jak na vag-u mialem 30 to na blacie juz blisko 90 stopni.zgasilem zilnik i na wylaczonym zaplonie wskaznik temperatury nie opadl do konca,tylko zatrzymal sie na 90,I nadal nic nie wiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 wymień ten czujnik na nowy/inny, ale sprawny na 100% i wtedy zobaczysz, czy to wina czujnika, czy czegoś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 dzisiaj sprawdzilem jeszcze raz vagiem i na vagu temperatura doszla dp 106 stopni,a waz dolny od chlodnicy zimny. jurto wyciagam termostat i wkladam go do gara z goraca woda i zobacze czy sie otwiera i przy ilu stopni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 87, ale może mieć małe odchyły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 dzisiaj sprawdzilem jeszcze raz vagiem i na vagu temperatura doszla dp 106 stopni,a waz dolny od chlodnicy zimny.jurto wyciagam termostat i wkladam go do gara z goraca woda i zobacze czy sie otwiera i przy ilu stopni? Też tak mam... A na zegarach pewnie stoi 90*C? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 tak jak mowisz na blacie stoi 90stopni.ale wczesniej swirowal mi wskaznik i teraz mu nie ufam.tak czy siak na vagu nie powinno pokazywac wiecej jak 90 stopni.tak mam w A6 1.8T AWT. zaraz zabieram sie za dlubanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Żeby termostat nie kosztował 400 zł do AVJ to już dawno bym wymienił A jak Ci wskaźnik świrował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się