johnnythebest Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Podczas postoju przy włączonym silniku ruszam szybko kierownicą na boki i słyszę jak maglownica się tłucze. Plus jest taki że nie cieknie. Sprawdzałem przeguby, końcówki drążków i wszystko jest OK. Powiedzcie mi czy mam się już czymś martwić? Czy zagraża to już bezpieczeństwu jazdy, muszę to już wymieniać czy puki jest sucha można jeździć dalej?
Lukasz_N Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 To czy zagraza bezpieczenstwu to juz musisz sam ocenic. Generalnie wysztkie problemy z ukladem kierowniczym maja jakis wplyw na bezpieczenstwo. Jest luz na kierownicy? Bo skoro tlucze to na pewno luz jaki musi byc. A jak duzy to musisz sam ocenic bo na forum nikt Ci tego nie powie. Jesli musisz machac kierwonica w lewo i prawo zeby moc w miare prosto jechac to magiel juz raczej do RG. Od biedy mozna sprobowac pobawic sie ze sruba regulacyjna w maglu.
Pan-Paluch Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Ja bym sprawdził od razu te stukanie, u mnie najpierw stukało a później padło wspomaganie i prawie pompę rozwaliło. Żadna przyjemność z jazdy a koszty naprawy mogą wzrosnąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się