Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerobienie Centralnego pod pilot

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Jeżeli to zły dział proszę o zmianę ;)

Podjął by się ktoś przerobienia centralnego pod pilot ? Denerwuje mnie zamykanie i otwieranie auta kluczykiem ;)

Mam Immobilajzer. Jakie koszty i czas operacji ?

---------- Post dopisany at 18:32 ---------- Poprzedni post napisany at 18:28 ----------

Zapomniałem dopisać że interesuje mnie Łęczna/Lublin ;D

Opublikowano

kupujesz sterownik centralnego zamka najlepiej wraz z domykaniem szyb. i podlanczasz g najlepiej przy bezpiecznikach na dole,poł godziny roboty:) koszt sterownika to z 70 zł

Opublikowano

Dokładnie, brat montował w audi 80, miał do tego 2 klucze scyzoryki w zestawie, dorobić groty i git, koszty do 100zł szukaj na allegro. Z niego żaden elektryk więc stopień trudności nie jest wysoki a jaka radocha :wink:

Opublikowano

Poda mi ktoś jakieś linki do allegro do czegoś co sprawdzone? Nie znam się na elektryce dlatego pytam ;) a jak wygląda sprawa kluczyka? jak go przekodować? skoro mam immobilajzer to chyba nie takie proste??

Opublikowano

Jeśli chcesz sterownik nieoryginalny, coś np ze stajni "Stig" to jest pewien trik, ja u siebie właśnie taki montowałem w oryginalnym kluczu masz kapsółkę z immobilejzerem, ponieważ miałem 2 to z jednego klucza wydłubałem i wkleiłem silikonem do nowego scyzoryka, jak rozłożysz obudowę to zobaczysz miejsce na tą pastylkę

Opublikowano

Koledzy dołączę się mam u siebie dziwnego pilota do centralnego (widoczny na fotkach) chciałbym go wymienić na inny jak to zrobić czy trzeba wymieniać cały sterownik? Jak tak to gdzie może on się znajdować? Pozdrawiam :hi:

DSC04969.jpg

<br /><br />

DSC04972.jpg

<br /><br />

Opublikowano

Do piotr26a4

Mam podobnego pilota,dorobiłem klucz,wydłubałem immobilejzer jest tam miejsce na niego.Obcinasz klucz wiercisz otworek i go przykręcasz.

Rozbierz pilota to zobaczysz,że można.

Opublikowano
Do piotr26a4