martin352 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 witam mam 1.8adr i jest problem bo ostatnio zauważyłem kropki oleju pod autem zajżałem pod auto i mam ofajdany silnik od dołu ipodwozie razem z tłumikiem środkowym obserwuje to od kilku dni i gdy jade to wypycha bo czasem śmierdzi w środku kabiny a jak przyjade z pracy to po 15 minutach dopiero zaczyna kapać aż silnik ochłonie po ostrej jezdzie mam uwaloną poduszkę silnika w przedniej belce pod chłodnicą i na środku miski wiszą krople oleju ale jest też zaciek takjakby z uszczelki miski zaczyna się z przodu okolice uszczelki miski i cieknie aż na dół,jest możliwe że jeśli to nie uszczelka miski że na wale korbowym cieknie? niedawno miałem zmieniany rozrząd i pod paskiem niebyło wycieków a poci się to coraz bardziej,ostatnio pogoniłem ją po autostradzie 190 przez 10 minut a jak wróciłem to leciał dym i smród oleju spod maski, jeżdże na castrol magnatec 10w40 nigdy niezmieniany ale kiedyś niemiałem na dolewkę i wlałem total 10w40,pomóżcie
ja74687 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 To byś musiał dokładnie zobaczyć skąd leci czy misa puszcza czy może uszczelniacze na wale korbowym tak z opisu będzie ciężko stwierdzić najlepiej to powycieraj go dokładnie, przejedź kawałek i zobacz gdzie leci u mnie leciał np z pod pokrywy zaworów i z uszczelniaczy wału po wymianie suchutki i oleju ani grama nie ubywa
martin352 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 głowica i pokrywa zaworów such nic niema dyżo roboty z uszczelniaczami wału?
ja74687 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 u mnie wszystko wymiana rozrządu i uszczelniaczy kosztowała 600 zł Najlepiej podjedź do jakiegoś dobrego mechanika niech oni wyczyszczą silnik i samo posprawdzają A może tylko uszczelka pod misą to samemu można wymienić musisz powycierać silnik i posprawdzać dokładnie skąd leci
motor144 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Warto sprawdzić czy nie nie leje z pod chłodnicy oleju - mały oring a leje się po całym dole silnika (zwłaszcza lewa strona). Nie miałeś ostatnio wymienianego filtra oleju (przy odkręcaniu starego filtra może się popuścić nakrętka mocująca chłodnicę i równocześnie dociskająca oring i zaczyna się lać) ?
martin352 Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Opublikowano 27 Lipca 2012 patrzyłem pod auto i chyba kapie na wale korbowym i przyjżałem się tej szajbie na wale korbowym i widać delikatne bicie na boki i słychać lekkie tykanie można tak jezdzić bo jestem za granicą a do polski wracam za miesiąc?
arasxxx Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 najszybciej to uszczelniacze na kołach rozrządu. Większość wymienia tylko rozrząd i napinacze a nie wymienia uszczelniaczy a po wymianie rozrządu są już inne naprężenia i lubią wtedy puszczać uszczelniacze
dziadekM Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Mi kiedyś puścił oring pod chłodniczką oleju to miałem mokre pół silnika i podłogę aż do tylnej belki
Raziel Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Miałem to samo, upaprałem się z tym jak nie wiadomo co, ale udało się sprawę ogarnąć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się