Skocz do zawartości
IGNOROWANY

FMIC AVF - części


nex

Rekomendowane odpowiedzi

na rurkach masz jakieś szersze zakonczenia bo bedą spadać :kwasny:

ciekawe ze u mnie od kilkunastu miechów nie spadaja:wink:

gratuluje ze dałes rade sam ogarnac... zrob foto bo kolega tez ma paska i bedziemy niedługo rezac FMIC:wink:

mysle ze jest tak samo jak u mnie ale moze cos w pasku mnie zaskoczy

Przecież pisałeś że masz grubsze rurki od węży:facepalm:

skoncz z ta emotka.....

nocnik na d*pie jeszcze odbity a gdzie nie spojrze to walisz :facepalm: kompromitacja

Kolego trochę szacunku. Nie życzę sobie aby mnie ktoś obrażał.:kwasny:

Puma nie rozplacz sie tylko.

Zachwoujesz sie jak c*paa.

Brakuje tylko zebys do mamy na skarge polecial.Sami faceci na forum prawie to wiadomo,ze specyficzny ton wypowiedzi itp.

BTW.

Nex ladna robota:grin:

Jak masz jakiś problem do mnie to napisz mi na PW a nie rób koledze off. Żeby pokazać jaki to ty męski jesteś.

---------- Post dopisany at 18:09 ---------- Poprzedni post napisany at 18:07 ----------

Poprostu ktos Cisnienia nie trzyma, majac mocniejsze auto dostał wciry. Sorka za OT

Magic nie wiem ale dla mnie to nie robi różnicy czy jedziesz lepiej ode mnie czy gorzej to zabawa. Szkoda że to wykorzystujesz dla siebie.

Nex sry za off kawał dobrej roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za pomoc... nie ma szans tego zdjąć do jutra muszę jeździć bez powietrza z turba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to podwadź końce pręta tej zawleczki i usuń je z rowka wyciętego w turbince tak zeby nie blokował złączki wiesz o czym piszę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zabardzo daje sobie z tym radę :kwasny::kwasny:, jedną stronę auta mam gotową, z drugiej ta szybkozłączka turba dajemi w kość a muszę to dziś zrobić, auto pilne na rano.

BTW:

Da się chwilę jeździć bez podpiętego dolotu do silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie i turbina tez dostanie po d*pie. Ty no wyciągnij ten drut na chama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie skończyłem :decayed:. FMIC w pełni sprawny i gotowy do jazdy :wink:. juby_p, wielkie podziękowania, ruszenie druta pomogło i zawleczka ruszyła :banan:.

Powiem tyle że rezania i docinania od groma, rurki które ciąłem punktowałem w koło żeby powierzchnia była ku końcowi bardziej wypukła. Czy będzie się to trzymać to zobaczymy z czasem :naughty:. Aparatu nie brałem, ale jutro jeszcze zdejmę zderzak bo muszę wszystko umyć to cyknę kilka fot. Udało mi się upchnąć to wszystko i halogeny pozostały na swoim miejscu :banan:. Muszę tylko 2 boczne kratki jutro rzeźbić, docinać lekko

---------- Post dopisany at 14:39 ---------- Poprzedni post napisany at 01:27 ----------

heh, jadę rano do pracy, a tu pod górę psssssssssssssssssss i pafffffffffffffff!!!!! wypchało rurkę za turbem z silikonu :grin:. Kłęby czarnego dymu za mną i 20 min roboty ale założyć ponownie :naughty:. Muszę tą rurkę napawać, bo jednak zaraz za turbem musi być zgrubienie, a ja musiałem ją wczoraj obciąć i prosta rurka nie wytrzyma tego ciśnienia :grin:. Dziś pokombinuję i w kilkunastu punktach napunkuje czymś tempym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie napawaj, lepiej jest wytoczyć na tokarni ze 3 małe rowki ja tak robiłem do tego takie opaski FMIC - Obejma SGB 60-63mm i u mnie w dolocie czasem były przerosty na 1.9bara i nic nie puściło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montaż FMIC ostatecznie zakończony powodzeniem!! :D

Nic podobnego że robią się jaja jak za mocno ściśniesz opaskami - jak to ktoś mi mówił, trzeba ścisnąć ile sił kluczem grzechotkowym do oporu. Po powrocie do domu rozebrałem raz jeszcze układ i od turba na 2 pierwszych silikonach założyłem po 2 opaski i cały układ ścisnąłem z całych sił. Poszło jeszcze aż o mniej więcej 15 obrotów grzechotką 90 stopni każda opaska!! Nic się nie zniekształca w jajo, jak za lekko dokręcicie to pozlatuje.

Teraz po jeździe próbnej 0 problemów, wszystko poskręcane do kupy i umyte. Oby sprawował się dobrze :P

Po złożeniu do kupy pojeździłem troszkę autem na bucie. Po powrocie do domu sprawdzam koło IC rury, ta przed IC oparzyła mnie w rękę bo nie spodziewałem się aż takiego rozgrzania :naughty:, a rurka zaraz za IC nawet nie ciepła, normalna temperatura pokojowa :kox::kox:

Teraz tylko jazda na hamownie.

Kilka fotek:

42914960.jpg

79237276.jpg

85259130.jpg

41236257.jpg

29428994.jpg

61012230.jpg

69902936.jpg

49517534.jpg

16523826.jpg

85196414.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co wygląda tragicznie? wszystko złożone idealnie do kupy :), nie założone tylko 2 boczne kratki bo musze je jutro lekko podocinać i wsio. Nie za bardzo wiem o co Ci chodzi, ale chyba o kratki boczne?

vwpassatb50005ratrapa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kratki i o to, ze za bardzo widac wszystko.Planujesz rurki malowac na czarno?Gumowych polaczen nie bylo czarnych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lol, no to właśnie cały efekt polerowanych rur i silikonów niebieskich z FMIC_PL ma być widać :kox:, jak założę kratki to praktycznie nic nie będzie widać. Lekko coś będzie prześwitywać ale to trzeba się schylić. Były czarne, ale mi niebieskie się dużo bardziej podobają, nie wiem co Cię tak razi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby.

A to tak planowane??:grin::grin:

Mi sie nie podoba jak widac:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kratki nie zakładałem jeszcze bo jutro zamawiam w ASO nowe (36.99 - szt.) a na allegro po 45 nawet :grin:. Stare miały wycięcia na światła jazdy dziennej, a teraz muszę je dać inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super robota :D Mi się podoba bardzo :D Nawet bym żadnych kratek nie zakładał bo straci urok :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak sprawdzić szczelność dolotu?? bo nie wiem czy aby gdzieś delikatnie coś nie sp***dala bokiem powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nic nie kopci, ale nie wiem bo jak jadę koło zabudowań z otwartym oknem to sam nie wiem czy delikatnie syczy turbina, czy gdzieś po założeniu fmic na którejś złączce delikatnie uchodzi powietrze i delikatnie syka. Może jestem przewrażliwiony ale chciałbym się upewnić. Mam jedną rurkę na złączce silikonowej za IC, złączka prosta jest naprężona delikatnie w bok i widać na końcu złączki dziurę - rozumiesz o czy mówię, z tym że ta rura siedzi z 10cm w tej złączce, a jest spinana 2cm od końca.

Jadę w sobote na hamownię i nie chciałbym aby dolot byl nieszczelny bo wynik może być przerażający :grin:

---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:46 ----------

MAGIC, mówisz że tuner sprawdzi mi czy mam nieszczelny dolot logami??

---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 20:47 ----------

Jakie ciśnienie przepływa przez IC na postoju dodając gazu?? Bo można wziąć drugą osobę co by gazowała i sprawdzać łączenia silikonów spryskując wodą z dyfuzora - wtedy będzie widać czy powietrze uchodzi z łączek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAGIC, mówisz że tuner sprawdzi mi czy mam nieszczelny dolot logami??

Dużą nieszczelność tak małą nie, obserwuj czy nigdzie ci olej sie nie pokazuje na rurach.

Jakie ciśnienie przepływa przez IC na postoju dodając gazu?? Bo można wziąć drugą osobę co by gazowała i sprawdzać łączenia silikonów spryskując wodą z dyfuzora - wtedy będzie widać czy powietrze uchodzi z łączek

około 0,5-0,6bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...