gosc2500 Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Witam Wszystkich Nagle pojawił się błąd 550- kontrola startu wtrysku i nie mogę odpalić auta. Jutro czeka mnie wyjazd a auto stoi ( Co może być przyczyną i jak się z nią uporać? Dziękuje za podpowiedzi i rady Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 16:26 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ---------- Może się źle wyraziłem ale to z pośpiechu chodzi oczywiście o błąd 00550 jeżeli to ma znaczenie oczywiście. Pozdrawiam
german81 Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 sprawdz czy pasek rorzadu nie przeskoczył
gosc2500 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 Witam Po czym poznać że pasek przeskoczył? Czy muszę do tego demontować cały przód auta? Pozdrawiam
DragonGTI Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 sprawdz kąt wtrysku, podłacz VAga wejdz w silnik> bloki pomiarowe> grupa 000 pole nr i sprawdz jaka jest wartosc, powinna wynosic okolo 50 jednostek. potem wejdz w bloki pomiarowe i grupa 004 i sprawdz jaki jest kąt - w tym i w tym to sprawdzisz. Patrząc na rozrząd niewiele zobaczysz i nie poznasz czy przeskoczył czy nie, poznal bys dopiero przy ponownym ustawianiu.. grupa 004 pole nr 2 Kąt początku wtrysku (wymagany) [3° po GPZ do 0° przed GZP] pole nr 3 Kąt początku wtrysku (rzeczywisty) [3° po GPZ do 4° przed GZP]
gosc2500 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 Ale czy nie muszę do sprawdzenia kąta mieć zapalone auto?
DragonGTI Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 ups zle zoabczylem.. tak musisz kolego odpalic w takim razie wez otworz maske i zobacz po kablach do pompy paliwa, sprawdz kostki i połączenia bo jesli pasek przeskoczył to bedzie wiekszy problem..
gosc2500 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 Tak myślałem . Sprawdzałem już, odpinałem akumulator żeby go zresetować, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki (czy jest jeszcze jakaś skrzynka z bezpiecznikami oprócz tej od strony kierowcy - z boku kolumny kierowniczej i tych pod maską obok komputerka? ).
DragonGTI Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 sprawdzałeś zawór N108? zrob testy elementow wykonawczych w VAGu i poslychaj czy pracuje ten zawór wejdz w silnik>testy el.wykonawczych i lec po kolei powinno w danej chwili testowac N108 chyba ze masz ang to 01-Engine, i tam masz "Output Tests - 03"
gosc2500 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 Zrobiłem jak pisałeś Chyba jako pierwszy był właśnie N108 i w oknie testowym było napisane po angielsku: Activated Output: Commencement of Injection Valve (N108) tylko że nie wyświetlił się żaden wynik tego testu - nie wiem czy powinien? Dodatkowo tak z ciekawości sprawdziłem sobie ten kąt wtrysku pomimo że autko nie pracuje i w grupie 000 poz 2 wyszła wartość 038 Kiedyś już sprawdzałem ten kąt tylko to było dawno temu i jeżeli mnie pamięć nie myli to miałem chyba 047. Doczytałem gdzieś na forach że prawidłowa wartość dla mojego silnika AFN to 049-051 więc mój był deko wyprzedzony co sprawiało że autko rewelacyjnie paliło tak w zimie jak i latem. Może ten mój dzisiejszy wynik te 038 to ostatnia zapamiętana wartość gdy auto pracowało? Pozdrawiam
DragonGTI Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Wynik sie nie wyświetli, jedynie błąd podczas skanowania...ale czy słuchales czy pracuje? Musisz wlaczyc test tak zeby pisalo wlasnie Activated Output: Commencement of Injection Valve (N108) potem wyjdz z auta, otworz mache i posluchaj przy pompie paliwa czy cyka ten zawor czy jest cisza calkiem...powinienes go slyszec.. Nie jestem pewien wlasnie czy komp zapamietał ostatnią wartosć czy po prostu tak podaje bez uruchomienia silnika to musi ktos sie wypowiedziec bardziej doświadoczony...
DragonGTI Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Być może tak, bo wiem ze tak powinien robić ale auto dalej nie pali? skanowałes i dalej jest blad? probowales kasowac błedy?
gosc2500 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 Tak, próbowałem kasować ale daje się pojawia błąd a autko dalej nie pali . Wydaje mi się że ten kąt musiał się przestawić i chyba dlatego nie pali. Tylko dlaczego się przestawił i w jaki sposób? Nie mam pojęcia. Mimo wszystko dziękuję Ci Kolego za pomoc i rady, już jestem deczko mądrzejszy od wczoraj Pozdrawiam
DragonGTI Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 BYc moze pasek przeskoczyl jak kolefa pisał, nie probowales czasem palic na tzw"popych"?? Jeśli bedziesz brał sie za ustawianie to polecam poradnik: Turbo-diesel.pl - Problemy z odpalaniem TDI, ustawienie kąta wtrysku, korekcja dawki paliwa wartosc dla swojego silnika znasz wiec poradzisz sobie. Powodzenia
gosc2500 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 Nie, nie nic z tego żaden "popych" nie wchodzi w grę. Wróciłem w piątek z pracy i zgasiłem normalnie autko a w sobotę już nie zapaliło . Dzięki za poradnik, ale już jestem w jego posiadaniu od dłuższego czasu. Dzięki i pozdrawiam ---------- Post dopisany 30-07-2012 at 11:05 ---------- Poprzedni post napisany 29-07-2012 at 20:07 ---------- Witam Czy może mieć coś wspólnego kąt wyprzedzenia wtrysku z przeskoczonym paskiem rozrządu?? Czy jedno od drugiego jest zależne? Dzięki za odpowiedzi i rady. pozdrawiam
Lukasz_N Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Kat wyprzedzenia wtrysku jest powiazany posrednio z paskiem rozradu, bo pasek ten napedza pompe wtryskowa. Jak pasek przeskoczyl, to regulacja kata wyprzedzenia wtrysku sie rozjechala, N108 jest poza zakresem regulacji i nie opdalisz autka. Poustawiaj sobie na znakach wszystko, to bedziesz wiedzial czy Ci pasek przeskoczyl, czy nie. P.S. Na przyszlosc nie dubluj watkow
goldi Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Dam ci ostanią radę też kiedyś mi to pomogło zdejmij gumę od filtra powietrza pśiknij do środka plak lub jakiś inny środek łatwo palny załóż gumę i odpal autko jeśli odpali chociaż na chwilę to znaczy że jest układ zapowietrzony wtedy odkręć śrubkę na klucz 10 na filtrze paliwa dolej ropy i po problemie
gosc2500 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 nie wiem czy dobrze sie rozumiemy, sugerujesz ze mialem malo paliwa i dlatego sie zapowietrzyl? nie jest to mozliwe mam 3/4 baku wiec nie ma takiej opcji
Lukasz_N Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Zeby sie zapowietrzyl wcale nie musi byc pusto w zbiorniku. Moze gdzies lapac powietrze po drodze ze zbiornika do pompy. Zacznij od sprawdzenia ustawienia rozrzadu wg znakow, wtedy wykluczysz opcje przeskoczonego paska. Potem dopiero ewentualnie mozesz kombinowac opcje z jakims plakiem i rozruchem na ostro.
goldi Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 nie zrozumieliśmy sie nie sugeruje ze miałęś mało paliwa tylko zę sie zapowietrzył przerabiałem podobny problem u siebie i też wszystko posprawdzałem rozrząd błędy na vagu i przyczyną był zapowietrzony układ i też miałem dużo fachy w zbiorniku a filtr paliwa był pusty i resztki leciały paliwa na wtryskach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się