greg1 Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Witam 1Mam pytanie,gdzie pod maska mozna sie wpiac w +po zalaczeniu stacyjiki? 2 Podlaczylem bezposrednio pod alternator pod ten maly kabelek bo tam napiecie pojawia sie po odpaleniu auta,moze ktos wie jak bardzo ten styk mozna obciazyc,ja mam ledy 10W.Narazie swieci, ale nie wiem czy to na dlusza mete nie uszkodzi alternatora
Pretor Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Napisz jakie masz światła do jazdy dziennej. Ja np. mam Phillipsy i moduł podłącza się tak, że plus jest bezpośrednio do + akumulatora, minus do - akumulatora i sygnał włączenia świateł pod przewód świateł postojowych. Światła DRL włączają się dopiero po odpaleniu silnika (moduł włącza światła po podbiciu napięcia przez alternator) i wyłącza jeśli napięcie spadnie poniżej napięcia ładowania lub po podaniu sygnału z świateł postojowych.
greg1 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 Ja mam ledy DRL 507 HP,do nich jest modul ktory sie podlancza pod +po zalaczeniu stacyjki swiatla sie wlanczaja i drugi kabel podlanczam pod +postojowek i wtedy po wlaczeniu normalnych swiatel ledy sie wylanczaja,no i oczywiscie kabel do masy- Mnie sie nie chcialo ciagnac kabla z kabiny(+po stacyjce)dlatego podlaczylem do alternatora bo tam +pojawia sie po odpaleniu,tylko nie wiem czy te10W nie zaszkodzi dioda w alternatorze:eusathink:
Pretor Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Spróbuj zrobić tak jak ja mam, czyli + pod plus z akumulatora i zobaczysz czy światełka będą od razu świecić czy dopiero po odpaleniu silnika, może ten moduł jest podobne zrobiony jak w Philipsach. Uważam że nie powinno się nic stać jak masz tak podłączone jak teraz. Kiedyś sporo czytałem jak inni podłączają DRL i znalazłem kilka rozwiązań podpięcia pod alternator i wszystko było ok.
greg1 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 jak dam plus odraz do aku. to caly czas swieca,a nie oto chodzi,tylko zeby sie wlanczaly po przekreceniu stacyjki
Maryanoo Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Alternatora nie uszkodzą, ale czy regulator alternatora wytrzyma to nie recze Plus po przekreceniu stacyjki znajdziesz na silniczku wycieraczek przod i tam sie radze wpiac i miec z glowy czy alternator wytrzyma czy nie. Ktory to pzewod to nie wiem, miernikiem musisz sprawdzic, ale taki tam napewno jest po zalaczeniu stacyjki
greg1 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 Jutro sprawdze te wycieraczki,dzieki ---------- Post dopisany at 19:05 ---------- Poprzedni post napisany at 19:00 ---------- a moze ktos wie gdzie jeszcze pod maska mozna znajsc +po wlaczeniu stacyjki
vokotibi Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Jutro sprawdze te wycieraczki,dzieki---------- Post dopisany at 19:05 ---------- Poprzedni post napisany at 19:00 ---------- a moze ktos wie gdzie jeszcze pod maska mozna znajsc +po wlaczeniu stacyjki pompa abs
greg1 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 tylko jak podlacze pod pompe abs,czy nie bedzie zklucen w pracy pompy?
machina Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Przecież nie ma dużo pracy z odkręceniem obudowy komputera i wpięciem się w listwę pod kierownicą Temat do ogarnięcia w pół godziny
Cris Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 ja się podpinałem pod bezpiecznik.15 minut roboty.
greg1 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 w koncu sie podpiolem pod bezpiecznik 15A w skrzynce komputera jest tam +po stacyjce,ale nie jestem pewny czy to dobry pomysl bo swiatla gasna jakies 3 sekundy po wylaczeniu zaplonu,niewiem czy ten bezpiecznik nie jest do EGR bo jak sie wylaczy, to podmaska cos pyknie i dopiero sie swiatla gasza
machina Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Jak już dostałeś się do skrzynki komputera to tam jest przejście do wnętrza auta, odkręć osłonę pod kierownicą raptem 3 śrubki i zobaczysz po lewej stronie przed przekaźnikami listwę z poprzykręcanymi kablami. Miernik w łapkę i sprawdź na którym jest plus po zapłonie, chyba drugi od lewej. To chyba lepszy pomysł niż kombinowanie z podpinaniem się pod bezpieczniki.
vokotibi Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 tylko jak podlacze pod pompe abs,czy nie bedzie zklucen w pracy pompy? a jak się podepniesz pod przewód przy sterowniku pompy, który biegnie do bezpiecznika, na którym jest napięcie po zapłonie, to też zakłócisz proce pompy??? pomyśl
greg1 Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Opublikowano 31 Lipca 2012 Dzieki Panowie za podpowiedzi,juz podpiolem pod listwe dajac oczywiscie na kablu bezpiecznik.Ale moze ktos wie od czego sa te bezpieczniki w skrzynce ECU,chce wiedziec na zapas jak by cos siadlo,gdzie szukac Pozd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się