ernest28 Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Witam. Mam problem z Audi A4 B5 ADR po zgaszeniu silnika rośnie mi temperatura do 103 Kiedy zapale z powrotem temperatura spadnie. do 93 wymieniłem termostat i czujnik nic sie nie poprawiło. jaka może być przyczyna że rośnie temperatura po zgaszeniu silnika
ernest28 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 odpowietrzyłem ale niestety nic to nie dało dalej rośnie temperatura po wyłączeni śilnika
janusz_stg Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Może być problem z drożnością chłodnicy i wydajność układu już nie taka .A o ile tak jest to praw fizyki Pan nie zmienisz.Silnik jest jeszcze bardzo gorący a krążenia układu chłodzenia po wyłączenia silnika już nie ma ,więc silnik stygnąc oddaje ciepło na i tak już bardzo gorący płyn i temp. rośnie . Wystarczy odpalić ponownie silnik i temperatura spada bo uruchamia sie krążenie płynu. W najgorszym wypadku wentylator sie uruchomi i dopilnuje temperatury. Były kiedyś takie Polonezy które miały system studzenia silnika wentylatorem po zgaszeniu do osiągnięcia normalnej temperatury
WhiteBeezy Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Tj, normalne. Rozumiem, że jak go odpalisz to spada do równych 90 stopni?
ernest28 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 po odpaleniu silnika temperatura spada do 93 stopni
janusz_stg Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Więc do prawidłowj -bo tak prawdopodobnie pracuje Twój termostat
ino_hizo2 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 U mnie jest podobnie, ale tylko w upalne dni (powyżej 28 w cieniu). Nie mam klimy, ale dla pewności zainstalowałem sobie dodatkowy wiatrak z czujnikiem. W moim przypadku wiskoza pada chyba, bo w korkach też zaczyna się grzać, ale jak łapnie 95 stopni to od razu się wiatrak dodatkowy włącza i spada. Przyczyn może być wiele, czasami wymieniona pompa wodna może okazać się wadliwa, termostat nie całkowicie się otwiera (lub czasami przycina), zapowietrzony układ, albo niedomagające wisko..
Tomek Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Wszystko masz w porządku sprawdzone na czterech ADR-ach
norman_69 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 U mnie jest podobnie-tzn. w czasie jazdy temp. dochodzi do 80,a po zgaszeniu dobija 90,czyli jakby ciut za mało?Czy to może być?Zapowietrzenie?
grzesiek1209 Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 U mnie jest podobnie-tzn. w czasie jazdy temp. dochodzi do 80,a po zgaszeniu dobija 90,czyli jakby ciut za mało?Czy to może być?Zapowietrzenie? U mnie jest identyczna sprawa od wczoraj. koledzy podpowiecie w tym temacie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się