Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dylemat po chipie w renomowanym zakladzie


tomcrack27

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich..mam maly dylemat ale oczywiscie po kolei.bylem kilka tygodni temu w pewnej renomowanej firmie ktora chipuje auta,oczywiscie pelen profesjonalizm.posprawdzali turbawke itd no i wgrali nowa mape,po wgraniu schamowali i wyszlo 157koni i 370 niutonow.troche sie panowie zdziwili bo powiedzieli mi ze wgrali mi progaram gdzie w tych modelach po wirusie wychodzilo 170 koni i 400 niutow no ale bylem zadowolony z tego co mam.zdziwilem sie tylko troche jak wsiadlem do takiego samego auta przez nich chipowanego i mialo lepszego buta,wiec pomyslalem ze moze cos nie tak z moja turbawka.podjechalem do warsztatu znajomego zeby mi sie podlaczyl i sprawdzil stan turbiny,sprawdzil mi wszystko i zuwazyl ze zaplon mam zle ustawiony bo byl na +7 gdzie powinien byc na 0 lub minimalnie wyzej.po ustawieniu zupelnie inny samochod zapierdzielal jak szalony.a teraz do rzeczy mialem wielki zal do panow co mi chipa robili ze tego nie sprawdzili i do nich napisalem a oni mi cos takiego napisali:zaplon nie ma wplywu na doladowanie.podczas modyfikowania programu parametr zaplonu nie ma znaczenia,autooddalo serie i to jest punkt wyjscia,byly robione logi i wszystko zachowywalo sie normalnie.nie sadzimy zeby to byla przyczyna>>>

natomiast moj znajomy mechanik powiedzial ze to ma znaczenie.wiec koledzy moje pytanie co wy o tym sadzicie....z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak nie ma znaczenia jak właśnie ma - jest to jeden ze zmienianych parametrów - jakoś chyba mało renomowana ta firma (może V-tech - bo jakoś by pasowało :whistling:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak niedawno robiłem program w tune-up to mi sprawdzili jako pierwsze jaki mam ustawiony kąt. podobno najlepszy jest lekko na minusie. Kiedyś z ciekawości zmieniałem kąt, ustawiełm mocno na + i mocno na -, Było słychać różnicę w pracy silnika, raz pracował miękko a raz twardo, dodatkowo była różnica w spalaniu na postoju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to byl zaklad V-tech w Lowiczu mowi wam ten zaklad cos.kolega mi polecil bo robil mu i jest zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do V-techu bym w życiu nie pojechał bo bardzo dużo negatywnych opinii o nich krąży. Jak długo robili Ci program bo zastanawia mnie to co napisałeś, że Ci wgrali program gdzie zawsze wychodzi 170KM i 400Nm? Czyżby gotowiec :eusathink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że gotowiec mi też tako hujnia odwalili i po 2 mieśiącach sprzęgło do wymiany :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 7 stopniach nie odpaliłbys silnika, przekroczona wartość

ale fakt faktem powinni wszystko sprawdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie co to bylo moze jakies 10 do 15 minut i bylo juz po robocie.powiedzial mi jeszcze ze do kazdego auta idywidualnie pisza program

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:zaplon nie ma wplywu na doladowanie.podczas modyfikowania programu parametr zaplonu nie ma znaczenia

O konkurencji mowi sie zle albo wcale :)

Tutaj moge powiedziec ze pisza banialuki....w aucie z pompowtryskami dobre ustawienie walka to podstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha - widziałeś - nie musiałeś pisać i zgadłem że v-tech bo od razu po twoim opisie widać ich styl roboty :kwasny: - jedź na korektę do prawdziwej firmy tuningowej zanim ci się coś sypnie w aucie :whistling: ogólnie v-tech to nie jest porządna firma - tu nie chodzi o sam Łowicz :kwasny:

---------- Post dopisany at 20:45 ---------- Poprzedni post napisany at 20:42 ----------

ps. ci co piszą że przestawiali kąt wtrysku (zapłonu) w PD nie wiedzą co piszą - samemu to się da przestawić kąt synchronizacji a to są dwie różne sprawy choć jedno i drugie musi być brane pod uwagę przy remapie ECU

---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:45 ----------

:zaplon nie ma wplywu na doladowanie.podczas modyfikowania programu parametr zaplonu nie ma znaczenia

O konkurencji mowi sie zle albo wcale :)

Tutaj moge powiedziec ze pisza banialuki....w aucie z pompowtryskami dobre ustawienie walka to podstawa.

Robert nie bądź taki skromny - każdy kto choć raz miał do czynienia z V-techem i dla porównania z kimś bardziej ogarniętym wie że oni na chip-tuningu to tylko myślą że się znają :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wgrali Ci "gotówke" skasowali dziengi i maja Cie w d....

pomijam temat diagnostyki auta

powinienes miec opcje korekty a tego Ci nie zaproponowali :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V-tech 20-25 minut auto było gotowe :facepalm: dynosoft katowice Wojtek przy samej korekcie programu 1 godz15 minut na rolkach jeżdził :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po wykresach mozecie stwierdzic czy gotowiec był czy nie?wgranie programu fakt 20 mi ala z rolkami to 2 h było

---------- Post dopisany at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:44 ----------

a ile kilometrow przejechałes?

Jasne że gotowiec mi też tako hujnia odwalili i po 2 mieśiącach sprzęgło do wymiany :facepalm:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich..mam maly dylemat ale oczywiscie po kolei.bylem kilka tygodni temu w pewnej renomowanej firmie ktora chipuje auta,oczywiscie pelen profesjonalizm.posprawdzali turbawke

renomowanej:decayed:

i 400 Nm z 17stki:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...