Skeeber Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Wczoraj zauważyłem, problem z obrotomierzem który podczas powrotu nasilił się do tego stopnia ze muszę go naprawić. Zaczęło się od lekkiego przycinania wskazówki obrotomierza podczas schodzenia z obrotów na poziomie ok 3kRPM. W chwili obecnej wskazówka nawet po wyłączeniu zapłonu nie schodzi do zera. Wczoraj po powrocie do domu podpięłem VAGa, i podczas "output testu" wskazówka pracowała w całym zakresie jednak w ok 3kRPM było słyszalne wyrazne rzegotanie. Nie jestem elektrykiem ale wydaje mi sie ze silnik krokowy zakończył żywot. Pytanie - czy diagnoza jest dobra ...a jesli tak czy do wymiany tylko silnik czy cały licznik ???
dziadekM Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Pewnie ośka zaciera o cewkę. Zawsze można kupić zegary od anglika i sam obrotomierz przełożyć
Skeeber Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 numery licznika muszą gra czy wystarczy ze bedzie od diesla ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się