Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po Korekcie Programu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie.

Mam do was prośbę. Mam problem że po całkowitym usunięciu EGR włącza się kontrolka silnika ale samochód nie traci na mocy itd. Po odpaleniu Vaga jest błąd taki błąd.

19586 egr system regulation range exceeded

Nie było by w tym nic dziwnego że jest jakiś błąd. Ale egr usunąłem dobre 2 miesiące temu i nie było tego błędu (dodam że był wtedy zrobiony program przez firmę ECUPROJECT ) 2 tygodnie temu byłem na korekcie programu BRD+FMIC. Wracając do domu z wrocławia dopiero wyskoczył ten wyżej opisany błąd.

Moje pytanie brzmi co jest nie tak. Ja myślę że to błąd tunera który wgrywając program na BRD zapomniał o wyłączeniu w nim EGR i dlatego wyskakuje ten błąd. Dzwoniłem dlatego też do nich ale zostałem poinformowany że oni zawsze wyłączają egr w czasie programu.

Proszę o jakieś porady co z tym tematem zrobić nie chce jechać do ECUPROJECT a się okaże że to jakaś pierdoła i wyjdę na za przeproszeniem głupka.

Zrobiłem także log egr które dorzucam

View image: 003bs

View image: 003normalne

Opublikowano

Wyłączony, czyli ustawiony na max dawki a nie zanizajacy.

Opublikowano

A więc z kąd jest ten błąd EGR w takim razie.

Opublikowano

Pomyliłem z przepływką :doh::doh:

Opublikowano

myślę,że chłopaki z ecu nie wyłączyli wszystkich funkcji egr, więc stąd ten błąd i problem.

przy całkowitym wył. taki bład nie powinien się pojawić.

Opublikowano

No właśnie tylko problem jest taki że to powinno być już wyłączone do wrocławia mam 150km paliwo drogą nie chodzi.

Opublikowano

Możesz pojechać do Wrocławia na poprawkę oraz domagać się przynajmniej zwrotu kosztu paliwa lub odwiedzić mnie w Rybniku z 0,5l :D

Opublikowano

dlatego programy robi się u siebie w mieście bądź też w pobliżu, aby nie było problemów z dojazdem z rzeczami które mogą wyskoczyć :wink:, no chyba że nie miałeś żadnej innej firmy w swoim obrębie to się rozumie

Opublikowano

wtyczka do regulatora EGR podłączona?

Opublikowano

Miałem już program zrobiony w ECU PROJECT przez poprzedniego właściciela dlatego skorzystałem bo wystarczyło za korektę zapłacić a nie za cały program od nowa. Więc pozostaje dzwonić do ecuproject i tam jechać.

Opublikowano

AVF z 2004 tak maja.. u pomidora ten sam objaw w passacie AVF z 2004.

trzeba w kompie sie pobawic:wink:

Opublikowano
AVF z 2004 tak maja.. u pomidora ten sam objaw w passacie AVF z 2004.

trzeba w kompie sie pobawic:wink:

Brakuję ci trochę wiedzy widocznie nic ci zwykły komputer nie da.

Opublikowano

Nie wiem komu brakuje wiedzy, jemu chodzi o ECU :facepalm:

Opublikowano

Moim zdaniem to nie zabawa w programie tylko ktoś kumaty tzn tuner musi to odpowiednio wyłączyć. Źle zrozumiałem:hi:

Opublikowano

O ile sie nie myle to w ecu jest kilka zamiennych map egr moze chlopaki zapomnieli ktoras zmienic?swoja droga zeby wylaczyc egr wpisujemy wszedzie najwyzsza wartosc ktora jest w mapie czyli 850.

---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ----------

https://sites.google.com/site/1810martin/egr-remap-1

Opublikowano
O ile sie nie myle to w ecu jest kilka zamiennych map egr moze chlopaki zapomnieli ktoras zmienic?swoja droga zeby wylaczyc egr wpisujemy wszedzie najwyzsza wartosc ktora jest w mapie czyli 850.

---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ----------

https://sites.google.com/site/1810martin/egr-remap-1

Będę musiał się umówić w ecu project żeby to sprawdzili i ogarneli. Jeżeli okaże się że nie wyłączyli będę chciał kase za paliwo tam i z powrotem.

Dzięki panowie za pomoc.

Opublikowano
O ile sie nie myle to w ecu jest kilka zamiennych map egr moze chlopaki zapomnieli ktoras zmienic?swoja droga zeby wylaczyc egr wpisujemy wszedzie najwyzsza wartosc ktora jest w mapie czyli 850.

---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ----------

https://sites.google.com/site/1810martin/egr-remap-1

Czyli dobrze napisałem, powinno byc max wartosc na wylaczonym a mierzy jakos dziwnie nisko :whistling:

Opublikowano

i Krystian i danielom macie rację wpisuje się max wartości i działa (850) ja tak zrobiłem u siebie jest kilka a dokładnie 3 mapy EGR bo są 3 kodowania sterownika :)

A wracając do tematu czyżby korekta polegała na wgraniu gotowego programu? ;)

Opublikowano

możesz naświetlić sprawę? ma to jakiś związek z odpinaniem zaworu sterującego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...