iglako 2 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Po zgaszeniu silnika (temp silnika 90 stopni) , kiedy ponownie chce go odpalic to musze poczekac okolo 10 minut zeby mogl znow odpalic. Kiedy silnik jest zimny odpala za kazdym razem . Co moze byc powodem tej przypadlosci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 np czujnik temperatury cieczy a VAG coś ci pokazuje ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miloszvip 0 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 czujnik wału korbowego... wyciagnij(wyczyść) może pomoże ew nowy;) i bedzie hulać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iglako 2 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 czujnik wału korbowego... wyciagnij(wyczyść) może pomoże ew nowy;) i bedzie hulać... Wiesz moze w ktorym miejscu znajduje sie ten czujnik ? A odnosnie czujnika temp. to jest nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Nie wiem na 100 % ale chyba znajduje się on przy filtrze oleju tak jak na zdjęciu ale pewności nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iglako 2 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Nie wiem na 100 % ale chyba znajduje się on przy filtrze oleju tak jak na zdjęciu ale pewności nie mam http://obrazki.elektroda.pl/2762116400_1309186302.jpg To bedzie chyba to. Ojciec kiedys przy BMW e39 mial identyczne objawy i okazalo sie ze po wymianie tego czujnika polozenia walu korbowego wszystko wrocilo do normy . Widze ze bez kanalu sie nie obejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed22 1 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Ja miałem podobną przypadłość ale w hondzie. Na zimnym odpalał, a na ciepłym musiałem czekać aż ostygnie. Okazało się, że na przekaźniku od pompy paliwa zrobiły się zimne luty i nie podawała paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się