admin20 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Możliwe że mój błąd. Teraz szukam jakiegoś silnika apu. Człowiek uczy się na własnych błędach ;-/
grzes1150 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Jeśli poszła chmura z wydechu to pewnie turbo powiedziało papa bo ono jest najbardziej czułe na brak smarowania. Olej motul jest bardzo dobry ale pewnie wcześniej było lane jakieś dziadostwo. Aaaa... i nie słuchaj podpowiedzi typu "Trzeba było zalać jakiegoś 10w40" Pozdro!!!
admin20 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Jeśli poszła chmura z wydechu to pewnie turbo powiedziało papa bo ono jest najbardziej czułe na brak smarowania. Olej motul jest bardzo dobry ale pewnie wcześniej było lane jakieś dziadostwo. Aaaa... i nie słuchaj podpowiedzi typu "Trzeba było zalać jakiegoś 10w40" Pozdro!!! Czyli jak poszedł biały dym to po turbo? Właśnie może coś od turbo odpadło a nie silnik strzelił bo coś mi się wydaje że było słychać.... silnik nie zgasł tylko biały dym poszedł i stanąłem... hmm mam nadzieję że to tylko turbo walło a nie silnik:)
WIŚNIA Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 miałem podobnie też mi się raz zapalila kontrolka oleju,zatrzymalem się sprawdziłem olej było 3/4 na bagnecie odpaliłem wszystko ok,pojeździłem tak z 2 tygodnie silnik zaczął chodzić jak diesel zdjąłem pokrywę zaworów a tam zonk zdjęcia masz u mnie w wątku ogólnie walki w głowicy się zatarły i do czyszczenia cały silnik był ---------- Post dopisany at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany at 23:31 ---------- a olej byl świeży Castrol
admin20 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 miałem podobnie też mi się raz zapalila kontrolka oleju,zatrzymalem się sprawdziłem olej było 3/4 na bagnecie odpaliłem wszystko ok,pojeździłem tak z 2 tygodnie silnik zaczął chodzić jak diesel zdjąłem pokrywę zaworów a tam zonk zdjęcia masz u mnie w wątku ogólnie walki w głowicy się zatarły i do czyszczenia cały silnik był---------- Post dopisany at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany at 23:31 ---------- a olej byl świeży Castrol Ale też Ci zaczął kopcić na biało? dopiero w poniedziałek będę wiedział co poszło bo teraz nie mam czasu. jak by co to dam zdjęcia:) ---------- Post dopisany 08-08-2012 at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany 02-08-2012 at 11:22 ---------- po odkreceniu góry i dołu silnika okazało się że tłok się urwał:-( ku...a
grzes1150 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Jak to mówią... Jak nie posmarujesz to i nie pojedziesz :whistling:
davidoff82 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 niby jest 208tyś. ale doczytałem się po jego dodawaniu postów że jak go kupił to było 195tyś km i nie jest możliwe żeby przez ponad 2 lata zrobił tylko 13 tyś.---------- Post dopisany at 11:32 ---------- Poprzedni post napisany at 11:31 ---------- patrzyłeś czy olej nie pływa w zbiorniczku od płynu chłodzącego? nie patrzyłem ale jak by był to więcej płynu w zbiorniku by było a jest normalnie stan. Jest możliwe ze robi 6,5 tys. Ja ostatnimi czasy robie 3 tys w roku...
Kwinto69 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 ja robię nie całe 10 tyś rocznie a mój na dzień dzisiejszy ma 59 tyś z 96 r jak go wziąłem w kwietniu ubiegłego roku miał 48 tyś tak więc bywa i tak
danielom Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Prosze Was, kupił dojechaną fure a Wy tu czarujecie. Dal ciala, że jechal, ale bez przesady. Urwany tlok to wyrazne zmeczenie materialu a nie krotki brak smarowania.
admin20 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2012 po rozebraniu wszystkiego jest dziura w bloku;p turbo ma duże luzy a więc silnik nie był oszczędzany.... Już jest robiony przeszczep na nowy silnik (używka z a6) i turbo:) Mam nadzieję że chociaż na tym pojeżdżę dłużej:) Chciałem się jeszcze tylko zapytać który motul wlać 5w40 specific czy raczej 5w40 x8100?
grzes1150 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 po rozebraniu wszystkiego jest dziura w bloku;p turbo ma duże luzy a więc silnik nie był oszczędzany.... Już jest robiony przeszczep na nowy silnik (używka z a6) i turbo:) Mam nadzieję że chociaż na tym pojeżdżę dłużej:)Chciałem się jeszcze tylko zapytać który motul wlać 5w40 specific czy raczej 5w40 x8100? x8100 na spokojnie wystarczy
danielom Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 po rozebraniu wszystkiego jest dziura w bloku;p turbo ma duże luzy a więc silnik nie był oszczędzany.... Już jest robiony przeszczep na nowy silnik (używka z a6) i turbo:) Mam nadzieję że chociaż na tym pojeżdżę dłużej:)Chciałem się jeszcze tylko zapytać który motul wlać 5w40 specific czy raczej 5w40 x8100? pochwal sie jeszcze ktory to taki klubowicz Ci to pogonil??
cacek89 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Panowie co Wy auta od forumowiczow sa zawsze w 100% bezwzglednie idealne jak z fabryki..
MAGIC87 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 ja robię nie całe 10 tyś rocznie a mój na dzień dzisiejszy ma 59 tyś z 96 r jak go wziąłem w kwietniu ubiegłego roku miał 48 tyś tak więc bywa i tak godziny Ci sie pomyliły, wieczorynki dla dzieci sa o 19...
danielom Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 ja robię nie całe 10 tyś rocznie a mój na dzień dzisiejszy ma 59 tyś z 96 r jak go wziąłem w kwietniu ubiegłego roku miał 48 tyś tak więc bywa i tak godziny Ci sie pomyliły, wieczorynki dla dzieci sa o 19... :facepalm: Poczytaj moze jego watek nim palniesz kolejna glupote..
Kwinto69 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 ja robię nie całe 10 tyś rocznie a mój na dzień dzisiejszy ma 59 tyś z 96 r jak go wziąłem w kwietniu ubiegłego roku miał 48 tyś tak więc bywa i tak godziny Ci sie pomyliły, wieczorynki dla dzieci sa o 19... myślę że już powinieneś być wykąpany i paciorek odmówić w intencji by tobie nie padł Ile ty masz zdjęte z licznika km to wolał byś ł nie wiedzieć jak już tak sie srasz : Bicz2:
admin20 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2012 co do forumowicza nie będę się wypowiadał. nie jego wina bo dzisiaj z mechanikiem się dopatrzyliśmy i wyszło na to że śruba trzymając korbowod pękła i zaczęło stukać po czym pewnie druga pękła i doszło do dalszego uszkodzenia:-( no cóż... poszedł pech.... moja piękna ma już nowe serce i niedługo wyruszy na ulicę :-) zastanawia mnie tylko to że mechanik chce wlac nie 5w40 tylko jakiś polsyntetyk... 10w... bo nie wiadomo jaki olej był lany do nowego silnika? co wy na to?
admin20 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2012 lej 5W40 i koniec a jak mi wyplucze wszystko i zapchaja się przeloty oleju? sam już nie wiem....
Kwinto69 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 co racja to racja pamiętam jak w poprzednim aucie wymieniałem silnik to też miałem dylemat co zalać. Szkoda że tak nie fartownie zacząłeś... Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się