PabloStefan Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Witam dodam coś od siebie ;p jak miałem tak że tryb awaryjny się załączył to mechanik mi powiedział żeby na każdym biegu jechać jak najdłużej na 3tyś obrotów i wtedy się wyczyści. Ja jechałem na 3 tak i po jakimś czasie już się nie włączał.od tamtej pory mam spokój i ładnie ciągnie
cocoo24 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Czesc wczoraj czytajac poradnik jak naprawic turbine zauwazylem wkoncu gdzie jest ta sztanga, dzis na przerwie w pracy postanowilem zobaczec jak chodzi. Chodzi w miare plynnie, ale jak wzialem wezyk i zaczalem ssać wtedy sztanga sie chowala i juz gdy weszlo mocniej nie opadała na dół musialem ja palcem popchac.. pytanie moje w jakim zakresie chodzi ta sztanga? ile cm? jakies 2cm tu masz link, ja z niego korzystałem http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/all-tdi-czyszczenie-kierownic-vtg-49491/
enusssss Opublikowano 10 Września 2012 Autor Opublikowano 10 Września 2012 prosze o szybka odpowiedz bo wlasnie mam turbo na stole, czy jest mozliwosc złego przykrecenia kierownic?
cocoo24 Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 musisz dobrze pierscień włożyć, bo on nie jest symetryczny, w wątku masz foto prawidłowego włozenia pierścienia, chyba ze zrobiłes foto swojego przed wyciągnięciem
enusssss Opublikowano 11 Września 2012 Autor Opublikowano 11 Września 2012 Turbinka juz zlozona, kierownice byly brudne wyczyscilem i przesmarowane wd40 chodza leciutko. Ale problem nie znikl, dalej włacza sie tryb awaryjny. Co kolejne sprawdzac, weze wszystkie szczelne a niektore wymienione. Czujnik cisnienia doladowania? przeplywka?
grzegorzmen Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 sprawdź N75, i najważniejsze najpierw Logi zrób wtedy będzie coś więcej w twojej sprawie wiadomo. czy tryb awaryjny wchodzi za każdym razem ?
enusssss Opublikowano 11 Września 2012 Autor Opublikowano 11 Września 2012 raczej za kazdym przy duzym obciazeniu silnika ( pod gorce) na 3/4/5 i ogolnie jak cisne od 2900 obrotow i dalej to wpadnie. Nie mam nikogo kto moglby mi logi zrobic:( Slyszalem ze jakos na lewo mozna podlaczyc weze do n18 i sprawdzic czy to zawor n75 czy nie. jak to sprawdzic?
Biszczan Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 http://a4-klub.pl/dolnoslaskie-80/wa4lbrzych-23259/
enusssss Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 ten z wycieciami? ktory steruje lopatkami? zalozylem tak jak jest na tym zdjeciu: http://images34.fotosik.pl/406/21f2353df2b3c194med.jpg odnosze wrazenie ze na zimnym chodzi lepiej, albo mi sie rzeczywiscie tak jest albo jestem przewrazliwiony. Jest jakis sposob zeby poznac ze n75 jest sprawny? ---------- Post dopisany 21-10-2012 at 12:17 ---------- Poprzedni post napisany 13-09-2012 at 13:11 ---------- jakie logi musze zrobic ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się