Skocz do zawartości
IGNOROWANY

turbo czerwone ciagnie od 2,5 tys duzo pali PB 1,8 AJL


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam tak jak wtemacie ajl 180 km w Q wersja sport.

auto zdjae mi sie ze jest słąbsze w porownaniu auta brata apu 150km a4,

pozatym duzo pali przy spokojnenj jezdzie jakies 15-17 litrow PB:facepalm: ,(auto nie posiada Lpg)

=

pod komputer auto byloo podpinane brak błedow,

jak auto sie wkreci to juz ciągnie ale tak jak wpsominalem od 2,5 tysiaca zaczyna wkrecac sie raptownie na obroty

auto seria , ukłąd wydechowy org przebieg 167tys km

był wymieniany rozrzad ale w 100% jest prawidłowo,

czytalem o uszk katalizatorze ale czy oby na 100%

prosze o wasze sugestie , moze ewentualnie gdzie podjechac aby schamowac auto (płock) w Q,

pozdrawiam dziekuje za odp

Opublikowano

Sam odczyt czy są błędy nie wiele mówi. Trzeba zrobić logi, porównać temperatury z czujników, sprawdzić ciśnienie doładowania pod obciążeniem (jak nie ma seryjnie czujnika to manometr) i wtedy będzie coś wiadomo :whistling:

Opublikowano

witam kolege , hmm mam vag coma , powiedz jak przeprowadzic logi, czujnika na dolocie niema (przepustnica na linke), czy ktos wstanie jest podjac sie diagnozyc w promieniu 130km od plocka jaki koszt"?, czego obstawiacie przyczyne

Opublikowano
witam tak jak wtemacie ajl 180 km w Q wersja sport.

auto zdjae mi sie ze jest słąbsze w porownaniu auta brata apu 150km a4,

pozatym duzo pali przy spokojnenj jezdzie jakies 15-17 litrow PB:facepalm: ,(auto nie posiada Lpg)

=

pod komputer auto byloo podpinane brak błedow,

jak auto sie wkreci to juz ciągnie ale tak jak wpsominalem od 2,5 tysiaca zaczyna wkrecac sie raptownie na obroty

auto seria , ukłąd wydechowy org przebieg 167tys km

był wymieniany rozrzad ale w 100% jest prawidłowo,

czytalem o uszk katalizatorze ale czy oby na 100%

prosze o wasze sugestie , moze ewentualnie gdzie podjechac aby schamowac auto (płock) w Q,

pozdrawiam dziekuje za odp

Ćwiczyłem kiedyś A6 C5Q z takim motorem mojego ziomka, cwana bestia :D Powiem ci bez vaga ciężko będzie. DV blokująca się może robić taki kabaret nawet, lewe powietrze, sonda lambda, ciśnienie paliwa, zacięty WG albo N75. Dopóki turbo się nie świeci na biało i tłoki nie wypłyneli wydechem naczy się nie ma jeszcze tragedii :) Jakbyś miał pękniętego kata autko nie ma mocy definitywnie.

Opublikowano

AJL podobnie jak AEB jest głuche i slepe, wiec ciężko bedzie określic co nie halo tak od razu

co do spalania to masz do sprawdzenia działanie sondy lambda,

czujnika wody i termostatu

na poczatek sprawdz DV-ke, N75 i zloguj przepływke

szczelnosc dolotu dolotu na koniec

a jak wszystko ogarniesz i dlaej bedzie d....pa to trzeba wygrzebac turbo i sprawdzic klape od WG

Opublikowano

mam vag coma

klapa wg sprawna turbo bylo wyjete bo blaszka sie poluzowala (nit), termostat nowy werneta, dolot szczelny (hmm ma cos do tego ze fabryczny ic jest zalozony odwortnie (z powodu urwanych uchwytow)

powiedzcie mi jak sprawdzic sondy (vag-comem) i przeplywke

a i jak sprawdzic DV-ke, N75 (gdzie sie znajduja)

czujnik tem wody chyba dobry trzyma na 90stopniach

Opublikowano

DV wymontuj i dmuchnij w nia powietrze jak syczy to do wymiany

N75 tak samo, masz go pomiedzy dolotem a turbo

idzie do niego kabel znad obudowy filtra powietrza

DV-ka jest obok albo poniżej turbo

temperature sprawdz VAg-iem a nie z blatu

sonde sprawdzic VAG-iem, bedziesz widział jak oscyluje

przepływke równiez

jak cos to mój nr masz poniżej powiem Ci co i jak

Opublikowano

przechwila sprawdzilem przy delikatnej jezdzie silnik zimny do 90km/h przez odcinek 2km turbina w polowie czerwona /czy to normalne?

Opublikowano
przechwila sprawdzilem przy delikatnej jezdzie silnik zimny do 90km/h przez odcinek 2km turbina w polowie czerwona /czy to normalne?

Uboga mieszanka raczej na bank!!!!!!!!

Opublikowano

a moze ten icek odwrotnie zalozony cos blokuje? moze ICki sa tak zbudowane zeby umozliwialy swobodny przeplyw powietrza w jedna strone, a ty jak masz go odwrotnie.... ale to taka tylko moja teoria ;D osobiscie sprawdzilbym jeszcze kata, ewentualnie sprzedalbym go na zlomie i odrazu troszke dolozyl i kupil za tą kase Downpipa

Opublikowano
przechwila sprawdzilem przy delikatnej jezdzie silnik zimny do 90km/h przez odcinek 2km turbina w polowie czerwona /czy to normalne?

Uboga mieszanka raczej na bank!!!!!!!!

tez tak kolego mi sie zdaje bo auto defakto duzo pali..

ale szukam faktyczne przyczyny czego to moze byc

jak wywale kata to auto bd glosniejsze znacznie i bd blad sondy,

Opublikowano

wywal kata, żadnych błędów sondy nie bedzie

czujnik wody wymieniłeś ?

Opublikowano

jutro walcze z katem kto mi podpwoei jak zrobic najlepiej wybic i zostawic puszke wyciac i wstawic rurke czy w puszke rurke wstawic

lub jakis specjlany tłumnki (boje sie o warkot ze bd głosny)

czy ktos jest wstanie powiedziec jak wyłączyc drugą sonde za katem Vag-comem

Opublikowano

Masz jedna sonde, kata wywal, sprzedaj na skupie za 2 stowki powiedzmy, doloz stowke i kup dp z allegro nawet

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Opublikowano

Najlepiej uspawać z kwasiaka zamiennik kata ale to sporo roboty i jeszcze większe koszta bo kwasówka w cenie jest.

Proponuje po taniości kupić na allegro od użytkownika gruchot gotową rurkę z flanszami i miejscem na świecę. W ten sposób ogarniesz to w 3 godziny i zapomnisz o temacie.

Pamiętaj, że stary kat ma w brew pozorom sporą wartość i nie oddaj go za butelkę wódki na pierwszym złomie.

Najlepiej sprawdzić wydajność turbo w domowych warunkach poprzez zrobienie logó. Obserwuj przepływkę i podaj wartość na forum i będzie wiadomo czy pompuje. Powinno wyjść powyżej 180.

Jak nie masz vaga to podepnij zwykły manometr z pompki samochodowej, hydroforu czy innego urządzenia podepnij przewód do kolektora ssącego do tego małego wężyka (za pomocą trójnika). Manometr oczywiście do samochodu zabierasz i w drogę. Przy 30km/h wkładasz 3 bieg i wciskasz gaz powyżej 2 tyś obr/min powinno wskazać 0,8bara i tak powinno trzymać długo długo zależnie od kondycji turbiny.

Zobacz czy jak zdejmiesz ten przewód z kolektora ssącego ten cienki (idzie do DV) dmuchnij w niego i zobacz czy jest podpięty. Mi kiedyś upruchniał i nie było podciśnienia - auto jeździło jakby miało ze 120KM

Opublikowano

Przy 30km/h wkładasz 3 bieg i wciskasz gaz powyżej 2 tyś obr/min powinno wskazać 0,8bara i tak powinno trzymać długo długo zależnie od kondycji turbiny.

Przepraszam, czy ja coś przespałem????? AJL ma 0,8bar?????????? BEX ma 0,6bar.
Opublikowano

Tak tyle ma, jest to po prostu wyboostowany aeb

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Opublikowano

Mój AJL właśnie tyle ma nawet trochę więcej.

Opublikowano

Przy 30km/h wkładasz 3 bieg i wciskasz gaz powyżej 2 tyś obr/min powinno wskazać 0,8bara i tak powinno trzymać długo długo zależnie od kondycji turbiny.

Przepraszam, czy ja coś przespałem????? AJL ma 0,8bar?????????? BEX ma 0,6bar.

Ano przespales, cisnienie to nie wszystko

wazny jest przeplyw a ten na pewno w BEX-ie jest wiekszy

poza tym masz dwa IC-ki

Opublikowano

Przy 30km/h wkładasz 3 bieg i wciskasz gaz powyżej 2 tyś obr/min powinno wskazać 0,8bara i tak powinno trzymać długo długo zależnie od kondycji turbiny.

Przepraszam, czy ja coś przespałem????? AJL ma 0,8bar?????????? BEX ma 0,6bar.

Ano przespales, cisnienie to nie wszystko

wazny jest przeplyw a ten na pewno w BEX-ie jest wiekszy

poza tym masz dwa IC-ki

no tyle to ja wiem że mam dwa :) kolektor ssący jest większy, średnica przepustnicy ta sama, rury przelotowe są takie same jak BEX, tyle że dopiero teraz sobie przypomniałem że tam jest takie same turbo jak AEB :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...