15lolo Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 witam tak jak wtemacie ajl 180 km w Q wersja sport. auto zdjae mi sie ze jest słąbsze w porownaniu auta brata apu 150km a4, pozatym duzo pali przy spokojnenj jezdzie jakies 15-17 litrow PB:facepalm: ,(auto nie posiada Lpg) = pod komputer auto byloo podpinane brak błedow, jak auto sie wkreci to juz ciągnie ale tak jak wpsominalem od 2,5 tysiaca zaczyna wkrecac sie raptownie na obroty auto seria , ukłąd wydechowy org przebieg 167tys km był wymieniany rozrzad ale w 100% jest prawidłowo, czytalem o uszk katalizatorze ale czy oby na 100% prosze o wasze sugestie , moze ewentualnie gdzie podjechac aby schamowac auto (płock) w Q, pozdrawiam dziekuje za odp
grzes1150 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Sam odczyt czy są błędy nie wiele mówi. Trzeba zrobić logi, porównać temperatury z czujników, sprawdzić ciśnienie doładowania pod obciążeniem (jak nie ma seryjnie czujnika to manometr) i wtedy będzie coś wiadomo
15lolo Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2012 witam kolege , hmm mam vag coma , powiedz jak przeprowadzic logi, czujnika na dolocie niema (przepustnica na linke), czy ktos wstanie jest podjac sie diagnozyc w promieniu 130km od plocka jaki koszt"?, czego obstawiacie przyczyne
McGiver Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 witam tak jak wtemacie ajl 180 km w Q wersja sport. auto zdjae mi sie ze jest słąbsze w porownaniu auta brata apu 150km a4, pozatym duzo pali przy spokojnenj jezdzie jakies 15-17 litrow PB:facepalm: ,(auto nie posiada Lpg) = pod komputer auto byloo podpinane brak błedow, jak auto sie wkreci to juz ciągnie ale tak jak wpsominalem od 2,5 tysiaca zaczyna wkrecac sie raptownie na obroty auto seria , ukłąd wydechowy org przebieg 167tys km był wymieniany rozrzad ale w 100% jest prawidłowo, czytalem o uszk katalizatorze ale czy oby na 100% prosze o wasze sugestie , moze ewentualnie gdzie podjechac aby schamowac auto (płock) w Q, pozdrawiam dziekuje za odp Ćwiczyłem kiedyś A6 C5Q z takim motorem mojego ziomka, cwana bestia Powiem ci bez vaga ciężko będzie. DV blokująca się może robić taki kabaret nawet, lewe powietrze, sonda lambda, ciśnienie paliwa, zacięty WG albo N75. Dopóki turbo się nie świeci na biało i tłoki nie wypłyneli wydechem naczy się nie ma jeszcze tragedii Jakbyś miał pękniętego kata autko nie ma mocy definitywnie.
Dev Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 AJL podobnie jak AEB jest głuche i slepe, wiec ciężko bedzie określic co nie halo tak od razu co do spalania to masz do sprawdzenia działanie sondy lambda, czujnika wody i termostatu na poczatek sprawdz DV-ke, N75 i zloguj przepływke szczelnosc dolotu dolotu na koniec a jak wszystko ogarniesz i dlaej bedzie d....pa to trzeba wygrzebac turbo i sprawdzic klape od WG
15lolo Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2012 mam vag coma klapa wg sprawna turbo bylo wyjete bo blaszka sie poluzowala (nit), termostat nowy werneta, dolot szczelny (hmm ma cos do tego ze fabryczny ic jest zalozony odwortnie (z powodu urwanych uchwytow) powiedzcie mi jak sprawdzic sondy (vag-comem) i przeplywke a i jak sprawdzic DV-ke, N75 (gdzie sie znajduja) czujnik tem wody chyba dobry trzyma na 90stopniach
Dev Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 DV wymontuj i dmuchnij w nia powietrze jak syczy to do wymiany N75 tak samo, masz go pomiedzy dolotem a turbo idzie do niego kabel znad obudowy filtra powietrza DV-ka jest obok albo poniżej turbo temperature sprawdz VAg-iem a nie z blatu sonde sprawdzic VAG-iem, bedziesz widział jak oscyluje przepływke równiez jak cos to mój nr masz poniżej powiem Ci co i jak
15lolo Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 przechwila sprawdzilem przy delikatnej jezdzie silnik zimny do 90km/h przez odcinek 2km turbina w polowie czerwona /czy to normalne?
McGiver Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 przechwila sprawdzilem przy delikatnej jezdzie silnik zimny do 90km/h przez odcinek 2km turbina w polowie czerwona /czy to normalne? Uboga mieszanka raczej na bank!!!!!!!!
pioteros Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 a moze ten icek odwrotnie zalozony cos blokuje? moze ICki sa tak zbudowane zeby umozliwialy swobodny przeplyw powietrza w jedna strone, a ty jak masz go odwrotnie.... ale to taka tylko moja teoria ;D osobiscie sprawdzilbym jeszcze kata, ewentualnie sprzedalbym go na zlomie i odrazu troszke dolozyl i kupil za tą kase Downpipa
15lolo Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2012 przechwila sprawdzilem przy delikatnej jezdzie silnik zimny do 90km/h przez odcinek 2km turbina w polowie czerwona /czy to normalne? Uboga mieszanka raczej na bank!!!!!!!! tez tak kolego mi sie zdaje bo auto defakto duzo pali.. ale szukam faktyczne przyczyny czego to moze byc jak wywale kata to auto bd glosniejsze znacznie i bd blad sondy,
Dev Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 wywal kata, żadnych błędów sondy nie bedzie czujnik wody wymieniłeś ?
15lolo Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2012 jutro walcze z katem kto mi podpwoei jak zrobic najlepiej wybic i zostawic puszke wyciac i wstawic rurke czy w puszke rurke wstawic lub jakis specjlany tłumnki (boje sie o warkot ze bd głosny) czy ktos jest wstanie powiedziec jak wyłączyc drugą sonde za katem Vag-comem
pioteros Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Masz jedna sonde, kata wywal, sprzedaj na skupie za 2 stowki powiedzmy, doloz stowke i kup dp z allegro nawet Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
sołtys85 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Najlepiej uspawać z kwasiaka zamiennik kata ale to sporo roboty i jeszcze większe koszta bo kwasówka w cenie jest. Proponuje po taniości kupić na allegro od użytkownika gruchot gotową rurkę z flanszami i miejscem na świecę. W ten sposób ogarniesz to w 3 godziny i zapomnisz o temacie. Pamiętaj, że stary kat ma w brew pozorom sporą wartość i nie oddaj go za butelkę wódki na pierwszym złomie. Najlepiej sprawdzić wydajność turbo w domowych warunkach poprzez zrobienie logó. Obserwuj przepływkę i podaj wartość na forum i będzie wiadomo czy pompuje. Powinno wyjść powyżej 180. Jak nie masz vaga to podepnij zwykły manometr z pompki samochodowej, hydroforu czy innego urządzenia podepnij przewód do kolektora ssącego do tego małego wężyka (za pomocą trójnika). Manometr oczywiście do samochodu zabierasz i w drogę. Przy 30km/h wkładasz 3 bieg i wciskasz gaz powyżej 2 tyś obr/min powinno wskazać 0,8bara i tak powinno trzymać długo długo zależnie od kondycji turbiny. Zobacz czy jak zdejmiesz ten przewód z kolektora ssącego ten cienki (idzie do DV) dmuchnij w niego i zobacz czy jest podpięty. Mi kiedyś upruchniał i nie było podciśnienia - auto jeździło jakby miało ze 120KM
McGiver Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Przy 30km/h wkładasz 3 bieg i wciskasz gaz powyżej 2 tyś obr/min powinno wskazać 0,8bara i tak powinno trzymać długo długo zależnie od kondycji turbiny. Przepraszam, czy ja coś przespałem????? AJL ma 0,8bar?????????? BEX ma 0,6bar.
pioteros Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Tak tyle ma, jest to po prostu wyboostowany aeb Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
sołtys85 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Mój AJL właśnie tyle ma nawet trochę więcej.
Dev Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Przy 30km/h wkładasz 3 bieg i wciskasz gaz powyżej 2 tyś obr/min powinno wskazać 0,8bara i tak powinno trzymać długo długo zależnie od kondycji turbiny. Przepraszam, czy ja coś przespałem????? AJL ma 0,8bar?????????? BEX ma 0,6bar. Ano przespales, cisnienie to nie wszystko wazny jest przeplyw a ten na pewno w BEX-ie jest wiekszy poza tym masz dwa IC-ki
McGiver Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Przy 30km/h wkładasz 3 bieg i wciskasz gaz powyżej 2 tyś obr/min powinno wskazać 0,8bara i tak powinno trzymać długo długo zależnie od kondycji turbiny. Przepraszam, czy ja coś przespałem????? AJL ma 0,8bar?????????? BEX ma 0,6bar. Ano przespales, cisnienie to nie wszystko wazny jest przeplyw a ten na pewno w BEX-ie jest wiekszy poza tym masz dwa IC-ki no tyle to ja wiem że mam dwa kolektor ssący jest większy, średnica przepustnicy ta sama, rury przelotowe są takie same jak BEX, tyle że dopiero teraz sobie przypomniałem że tam jest takie same turbo jak AEB
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się