Icetruckkiller Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Witam. mam audi a4 model 1998r bez systemu BOSE. ze zwyklymi glosnikami przod tyl, zeby dzialaly tylne glosniki trzeba kupic adapter, wiec kupilem taki: Adapter tylne głośniki Audi A3 A4 A6 A8 TT Łódź (2464467016) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. gdy przyszedl, okazalo sie, ze czerwone wtyczki nie pasuja do siebie... co teraz zrobic? jestem zielony w tym temacie
Tom A4 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 szukaj malutkiej wtyczki mini iso te wtyczki wchodzą do czerwonej wtyczki jakie radio bylło wcześniej ---------- Post dopisany at 15:59 ---------- Poprzedni post napisany at 15:53 ---------- żółta kostka taka jak tu Mini ISO LINE-OUT wyjście na wzmacniacz +subwoofer (2516621883) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Icetruckkiller Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 no ale gdzie wtedy te RCA mam podpiąć?
Tom A4 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 masz wzmacniacz z tylu przy głośniku z lewej strony ? jeśli tak to musi być żółta kostka mini iso aukcje podałem poglądowo abyś wiedział czego masz szukać jeśli wzmacniacza nie ma to ktoś już tam dłubał pytałem jakie radio miałeś wcześniej ?
Icetruckkiller Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 wcześniej bylo oryginalne audi na kasety wlozone...
Tom A4 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 grał tył ? masz tam wogóle głośniki ? ---------- Post dopisany at 15:07 ---------- Poprzedni post napisany at 15:06 ---------- jakie radio model ?
Icetruckkiller Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Nie gralo radio w ogole prawdopodobnie bylo zepsute, a jak podlaczylem pioneera to gra tylko przod. glosniki z tylu sa, daje fotki: ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting