lapek85 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Witam. W passacie b5 AFN została założona 10 rzędowa chłodniczka oleju Mocala w miejsce po IC + podstawka pod filtr, przewody hydraulicznie z rolniczego zakute. U mnie w audi jest identyczna konfiguracja i jest wszystko ok a tu; na zimnym silniku(oleju) silnik chodzi normalnie, natomiast jak złapie temp oleju powyżej 60 oC to zaczyna "buczeć" od 1800 obr/min w górę. Jest to dość mocne "buczenie" słyszalne cały czas w trakcie jazdy, co znacznie pogarsza komfort jazdy. Wszystko dobrze skręcone, nic nie lata nie obciera. Na co mam zwrócić uwage, co to buczy ??? - zbyt twarde przewody hydrauliczne przenoszą drgania?? - pompa oleju nie wyrabia?? ( pojemność zwiększyła się o oko 200ml) - coś nie tak z podstawką?? olej Motul 5w40
ciahciah Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 sprawdź wydech, wieszaki wydechu i plecionkę, buczenie jest od 1800, a ze wzrostem obr odgłos się nasila, jest taki sam czy słabnie? jak jest przy 2800obr?
lapek85 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2012 sprawdź wydech, wieszaki wydechu i plecionkę, buczenie jest od 1800, a ze wzrostem obr odgłos się nasila, jest taki sam czy słabnie? jak jest przy 2800obr? plecionka nowa, wieszaki ok, po założeniu chłodniczki takie dziwne dźwięki się pojawiły, po odłaczeniu i powrocie do pierwotengo systemu problem znikł tyle, że ta chłodnica oleju musi być bo na ori to nie ma jazdy, pary razy but i juz 120stopni C buczenie pojawia sie przy 1800obr na ciepłym silniku i potem wraz ze wzrowstem obrotów dzięk jest troszke glosniejszy, dobiego od silnika...
ciahciah Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 jaki jest setup i moc że temp oleju taka?
Piotrek98igo Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 jaki jest setup i moc że temp oleju taka? przeciez temp nie jest zalezna od mocy, a od stylu jazdy...
lapek85 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 passat afn + pompa 11, turbo brd, fmic, wtryski 230 i reszta dupereli potrzebnych do "fajnej" mocy
Marken Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Może komuś się przyda , powodem buczenia pompy oleju jest za duży opór podstawki, po wywierceniu otworów w podstawce buczenie od razu znikło a chłodnica chłodzi tak samo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się