alien2004 Opublikowano 25 Maja 2008 Opublikowano 25 Maja 2008 Witam, kilka dni temu założyłem sekwencyjną instalację gazu marki Zenit, reduktor Arctic, wtryski Valtek czerwone. Liczyłem się z tym iż może nastąpić lekki spadek mocy na gazie ale niestety co dziwne spadek mocy nastąpił nie tylko na gazie ale i na benzynie. Przed założeniem instalacji sprawdzałem osiągi pojazdu które wynosiły: elastyczność bieg 4 od 60 do 120 - 7,3 sek bieg 5 od 80 do 120 - 10,5 sek Po założeniu instalacji osiągi wyglądają następująco bieg 4 od 60 do 120 - 9,3 sek bieg 5 od 80 do 120 - 13,5 sek Co ciekawe na gazie i na benzynie uzyskałem takie same osiągi. Dodam że oprócz straty mocy samochód zarówno na benzynie i na gazie chodzi bardzo dobrze. Co o tym myślicie, może macie jakiś pomysł.
kiblos Opublikowano 26 Maja 2008 Opublikowano 26 Maja 2008 u mnie kiepsko pali samochodów ale myślę że jedzie dobrze i jakiś szaman od lpg powiedział mi że jak zakładali lpg to mogli skopać coś w kompie od PB i u ciebie może być to samo
alien2004 Opublikowano 26 Maja 2008 Autor Opublikowano 26 Maja 2008 Nieszczelności tzn. czy nie ma dziur, pęknięć ewentualnie czy obejmy się nie poluzowały w dolocie tak? Myślicie że można coś skopać w kompie od pb? Można to jakoś naprawić?
mateogda Opublikowano 26 Maja 2008 Opublikowano 26 Maja 2008 Myślicie że można coś skopać w kompie od pb? Myśle, że jak byś podłączył vag to byś wiedział coś więcej. Wystarczy, że idzie w trybie awaryjnym, nie stroji mieszanki i już będzie gorzej jechał.
alien2004 Opublikowano 26 Maja 2008 Autor Opublikowano 26 Maja 2008 Byłem dziś u mechanika i przy okazji podłączył pod komputer okazało się że miał jeden błąd coś z wtryskiwaczami ale mech. stwierdził że przy gazie to normalne bo zamiast wtryskiwaczy benzynowych chodzą gazowe i komputer stwierdza błąd. Czy to prawda?
alien2004 Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Opublikowano 28 Maja 2008 Jadąc dzisiaj zauważyłem że samochód odzyskał moc ale później znowu tracił, jeszcze raz przyjżałem się silnikowi i okazało się że jedna z klamer na filtrze powietrza była niezapięta (akurat ta przy katalizatorze) i szilnik dostawał dodatkowe gorące powietrze do układu. Zapiąłem ją i A4 jeździ lepiej. Czy nieszczelność w filtrze mogła powodawać spadek mocy?
eMeM Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 Posprawdzaj nieszczelności. Czy nieszczelność w filtrze mogła powodawać spadek mocy? jak uwazasz, silnik ma wiecej mocy jak dostaje zimne czy cieple powietrze ?
alien2004 Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Opublikowano 28 Maja 2008 Masz racje zimne oczywiście Powymieniałem jeszcze wężyki przy kolektorze, zrobiłem test i jest ok 4 bieg 60-100 benzyna 7,3 sek 4 bieg 60-100 gaz 7,8 sek Jest ok 0,5 sek różnicy chyba jest dobrym wynikiem. Dzięki za pomoc pozdrawiam :>
przemo2.4 Opublikowano 30 Maja 2008 Opublikowano 30 Maja 2008 pol sekundy to nic przeciez a instalacja wazy pare kilo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się