Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik 2.0 Tdi 140 koni Swieci check mruga kontrolka świec


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z silnikiem 2.0 tdi oznaczenie BPW

mianowicie silnikiem szarpie przy odpaleniu i na wolnych obrotach do tego podczas jazdy szarpał i nie miał mocy

po podłączeniu pod Vag-a wyskoczyły błędy na 4 pompowtryskiwaczach i ciśnienie doładowania sprawdziłem wiązke przejścia itp. wymieniłem pompę paliwową w głowicy i problem znikł jak ręką odją nawet obie kontrolki same zgasły silnik jak nowy. Po przejechaniu 500km znów to samo obie kontrolki w ruch silnik podczas palenia szarpie ale podczas jazdy już nie, więć wymieniłem jeszcze raz pompę i filtr paliwa ale już nie pomaga po podłączeniu vaga znów te same błędy.

Miał może ktoś taki problem bardzo prosze o pomoc bo mi już ręce opadają.

Opublikowano

a zrób logi może wtryski ci poszły, bo jak mas błądy PD może być że masz dziabnięte, ja miałem własnie wymiane i jest juz ok'))

Opublikowano

no na początku też obstawiałem pompki ale wszystkie 4 żeby padły to raczej niemożliwe no i po wymianie pompy dwufunkcyjnej przeszło na 500 km

Opublikowano

A czy oleju nie przybywa?

Może uszczelniacze na pompowtryskach.

Opublikowano

Sprawdź wiazke w glowicy- tez sie psuly.

Nigdy nie uwierze ze padły wszystkie 4 PD na raz. Nie ma takiej opcji.

Opublikowano
Sprawdź wiazke w glowicy- tez sie psuly.

Nigdy nie uwierze ze padły wszystkie 4 PD na raz. Nie ma takiej opcji.

W Polsce jest, wystarczy zalać hu...wego paliwa (:

Opublikowano

koledzy powiem tak oleju nie przybywa, wiązka sprawdzona multimetrem na przejścia styki podociskane , a co do paliwa to samochód robi trasy po niemczech i holandi u nas mało co tankowany. wczoraj założyłem pompe z sharana 1.9 TDI PD 115 koni i przeszło ale to już 4 pompa, a poza tym rozebrałem starą i nie ma co się zepsuć prosta jak te z przed 40 lat zębata zastanawia mnie uszczelka pomiędzy pompą a głowicą są tam dwa kanały a uszczelka metalowa i zakładana pare razy :co:

Opublikowano

Tylko metalowa?????

Niedawno zmienialem moja u kupowałem nowa w ASO. Moja była z pierwszego montażu- bo kupiłem ten samochód nowy, i był tylko metal, a ta co kupiłem w ASO miała od strony glowicy taka pianke. Na pytanie: dlaczego? Dowiedziałem sie ze to taka poprawka.

Opublikowano

Uszczelka matalowa pompy tandemowej jest jednorazowego użytku, zakładaj nową i będzie jaśniej ):

Opublikowano

właśnie dzisiaj muszę zamówić uszczelkę i będę zakładał zobaczymy czy będzie ok. ta pompa o której pisałem wyżej z sharana 1.9 TDI pd 115 koni miała dwie uszczelki gumowe i było ok.

---------- Post dopisany 19-08-2012 at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany 16-08-2012 at 09:34 ----------

panowie klapa kolejna pompa i nowa uszczelka skutek silnik chodzi jeszcze gorzej niż na poprzedniej sprawdziłem jakie dają ciśnienie i i wyniki 7 bar każda więc takie jak ma być. Ale co zauważyłem zacisłem wąż od powrotu (nadmiaru) paliwa zaraz za pompą i mrugająca kontrolka się nie pojawia i silnik chodzi ładnie, ściągam żabke z węża i silnik na ponad 2000 obr/min kontrolka świec żarowych zaczyna mrugać i silnik chodzi jakby na 3 cylindry. moje pytanie gdzie idzie całe paliwo pod ciśnieniem 7 barów skoro powrót jest zatkany, no i czemu silnik lepiej chodzi ? Nie jestem pewien ale chyba ciśnie je przez uszczelniacze na pompowtryskach ?

Opublikowano

Nie potrafie tego wytłumaczyć, ale ja bym na twoim miejscu teraz wymienił zaworek zwrotny na filtrze. Koszt 18€ w niemieckim ASO- w polskim nie wiem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...